J
juupaseipäs
Vieras
Olin sille juoppokuskina, tarkoitus oli viedä se 9km päähän kaverillensa saunomaan ym. Lähdimme kotipihasta, ajoin jotain 1km ja kun oli jo illan aikana ollut riitaa, se sitten sanoi jotain todella törkeää mulle, jarrutin ja pysähdyin keskelle tietä (ei onneksi ollut liikennettä sillä hetkellä ). Sanoin että auto ei liiku ennen ku pyytää anteeksi. Aikansa siinä jaapattiin ja huudettiin naamat punasena toisillemma, mies sitte sammutti auton ja otti avaimen pois. Kattoin sitä vähän aikaa suu auki ja hyppäsin autosta ulos, kävelin kotiin.
En tiedä onko auto vieläkin keskellä tietä, en tiedä ajoiko se sen päissään jonnekki reunaan tms, en tiedä millä meni kaverillensa, sen kotiavaimet on mulla, lompakko on täällä kotona... Hohhoijaa.
Saas nähdä miten juttu tästä kehkeytyy.
En tiedä onko auto vieläkin keskellä tietä, en tiedä ajoiko se sen päissään jonnekki reunaan tms, en tiedä millä meni kaverillensa, sen kotiavaimet on mulla, lompakko on täällä kotona... Hohhoijaa.
Saas nähdä miten juttu tästä kehkeytyy.