A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Joo et sä siihe kuole, kaikkee saa syödä, kohtuudella. Sit ei oo terveellistä jos syöt 4 paketti maksalaatikkoo joka päivä tai 5 kalaa päivittäin...
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Oliko se valmiiksi graavattua, vai graavasitko itse?
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:minä olen joka raskaudessa syönyt. 90-luvulla ei ollut kiellettyjen listaa ja sanoohan raskaanaolevan herkkä maku- ja hajuaisti, jos jokin on pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:minä olen joka raskaudessa syönyt. 90-luvulla ei ollut kiellettyjen listaa ja sanoohan raskaanaolevan herkkä maku- ja hajuaisti, jos jokin on pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Joo et sä siihe kuole, kaikkee saa syödä, kohtuudella. Sit ei oo terveellistä jos syöt 4 paketti maksalaatikkoo joka päivä tai 5 kalaa päivittäin...
No se sääntö ei päde listerian uhkaan. :|
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:minä olen joka raskaudessa syönyt. 90-luvulla ei ollut kiellettyjen listaa ja sanoohan raskaanaolevan herkkä maku- ja hajuaisti, jos jokin on pilalla.
Listeriaa ei tunnista makuaistin avulla.
Ap: on tosi tosi tosi huonoa tuuria, jos listerian saisit. Juuri luin terv.alan ammattilaisen haastattelun, jossa todettiin, että raskausaikana tuijotetaan yksittäisiin "vaarallisiin" ruoka-aineisiin liikaa kuin esimerkiksi ´kiinnitetään huomiota kokonaisvaltaisesti terveellisiin ruokatottumuksiin. Artikkelissa todettiin, että todennäköisemmin kokonaisvaltaisesti huonot ruokatottumukset aiheuttavat enemmän hallaa sikiölle kuin mahdollinen listerian vaara juuri esim. vakuuumipakatuista tuotteista.
Itsekin jätin varmuuden vuoksi syömättä raskausaikana vakuumipakatut tuotteet, paitsi että onhan moni esim. leikkeleistäkin vakuumipakattuja... Syömättä jätin syystä, että "jos kuitenkin"...
Alkuperäinen kirjoittaja ll:Kuinka moni oikeasti tuntee jonkun listerian saaneen?
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Joo et sä siihe kuole, kaikkee saa syödä, kohtuudella. Sit ei oo terveellistä jos syöt 4 paketti maksalaatikkoo joka päivä tai 5 kalaa päivittäin...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ll:Kuinka moni oikeasti tuntee jonkun listerian saaneen?
Terve henkilö ei sitä välttämättä tosiaan edes huomaa. Mutta listeria voi olla vaarallinen mm. heikkokuntoisille ja sikiölle.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Joo et sä siihe kuole, kaikkee saa syödä, kohtuudella. Sit ei oo terveellistä jos syöt 4 paketti maksalaatikkoo joka päivä tai 5 kalaa päivittäin...
Jos ruoka-aineeet on oikein säilytetty niin listerian riski on minimaallisen pieni.Olen raskaana ja syön edelleen graavilohta silloin tällöin
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ll:Kuinka moni oikeasti tuntee jonkun listerian saaneen?
Terve henkilö ei sitä välttämättä tosiaan edes huomaa. Mutta listeria voi olla vaarallinen mm. heikkokuntoisille ja sikiölle.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Listeria vaara on suuri.
Alkuperäinen kirjoittaja Limone:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Listeria vaara on suuri.
Listerian vaara on mahdollinen, muttei kovin suuri. Listeriaa on käsittääkseni enemmän ulkolaisissa pakastemarjoissa kuin kotimaisessa vakuumipakatussa graavilohessa.