Teinkö mä oikein vain olinko lapsellinen?

  • Viestiketjun aloittaja juuuuu
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";25384236]Etkö hyväksy missään tilanteessa väkivaltaa?[/QUOTE]

Periaatteessa en..
Jos toinen käy kimppuun, niin itseään/muita saa toki puolustaa... tai jos joku on psykoosissa hypäämässä katolta, ni tietenkin tyypin saa taklata, ettei tapa itseään... jne...
Mutta tuollainen, että suuttuessaan rupeaa esineitä nakkomaan toista kohti, ei mun mielestä todellakaan ole hyväksyttävää... ei, vaikka ketuttais kuinka toisen junttimaisuus, kuten tässä tapauksessa..
 
Sinä tööt-rakas siihen jauhelihapakettiin tartuit. Waahtera sanoi että ihan oikein muuten mutta jauhelihapaketin heitto olisi jäänyt väliin. Sinä siihen kärkkäästi kommentoit että mitäs jos sinun kotonasi... diipa daapa.... Eli siitä sai käsityksen että SINÄ puolustelit paljon sitä paketin heittoa. Mutta jos näin ei ole niin hyvä. Eiköhän me kaikki kuitenkin olla samaa mieltä siitä että hyvä että ap läksi yksin syömään.
En erityisesti väkivaltaa puolusta, minusta vain tuo jauhelihapaketin heitto sai vain _minun_mielestäni_ hieman liian suuren roolin tässä asiassa.
 
Lapsellinen veto, eikä toista saisi esineillä heitellä, mutta ymmärrän kyllä miksi sulla meni kuppi nurin.

Eihän tuollaisen tylsimysmiehen kanssa jaksaisi elää päivääkään. Kuulostaa vähän eksältäni, joka oli välillä aivan liian taloudellinen ja järkevä, ts. puuduttavan tylsä, ja siksi mä loppupeleissä oikein hyvän ja turvallisen miehen jätin.
 
"jojo"
Ap on ihmeen pitkäpinnainen, ettei ole ärähtänyt miehelle jo aiemmin. Itse olisin tyytynyt sanomaan suorat sanat, todennäköisesti viskannut sen jauhelihan korkeintaan pöydälle/roskiin/tms saadakseni aikaan ääntä ja huomiota, mutta en olisi heittänyt miestä. Mutta ap joka tapauksessa hermostui ihan syystä. Kai sitä mieskin voisi YHDEN KERRAN suostua lähtemään/tekemään vaimon mieliksi.Eritoten, kun ap sanoi, ettei ole rahasta kiinni.

Joka tapauksessa on mahdollista, että vaikka raha ei ole tiukalla, mies on pihi. Joko luontojaan tai oppinut kotonaan tulemaan pakon edessä niukalla toimeen. Mutta suhteellisuudentajua hänkin voisi jostain hommata.

Kerro ap, miten mies asian otti, kun kömmit kotiin?
 
"vieras"
Anna miehelle järkisyitä. Muistuta häntä että jo se että hän joskus suostuisi lähtemään kanssasi ulos, tekisi sinut iloiseksi ja parisuhteenne laatuunkin se vaikuttaa kummasti jos vaimo on tyytyväinen.

No, tässä:
Haluat mennä miehesi kanssa kahvilaan sen takia, että se kahvilakahviin kuluva raha on mielestäsi oikein kohtuullinen hinta siitä että pääset viettämään hänen kanssaan aikaa kaksistaan täysin muussa paikassa kuin kodissanne, saatte vaihtelua arkeen ja ajatuksia rennommaksi, näette muita ihmisiä ja tunnette olonne sosiaalisiksi joka tekee mielelle hyvää. Samoin ulkoilma johon väistämättä törmäätte kahvilaan mennessänne, virkistää aivoja ja piristää mieltä ja ehkäisee masennusta. Lisäksi sitä kahvia ei tarvitse valmistaa itse, ei tarvitse tiskata itse eikä pistää tikkua ristiin siivouksen suhteen.

Haluat että menette edes kerran vuodessa elokuviin katsomaan elokuvan, sillä saatte vaihtelua arkeen, ulkoilmaa, kahdenkeskistä aikaa, pysytte kärryillä tämänhetken elokuvatarjonnasta, koette aivan erilaista tunnelmaa kuin kotisohvalla, koette elokuvan todentuntuisempana kun valkokangas on niin paljon suurempi kuin kotona ja lisäksi sinulle tulisi tunne että miehesi kehtaa näyttäytyä seurassasi myös julkisilla paikoilla. Lopuksi paras: sitten kun on elokuvissa pidätellyt, niin osaa taas paremmin arvostaa sitä että kotisohvalla voi painaa paussia ja kipaista vessassa ja jatkaa sitten elokuvaa.
 
nohuhu
No ET TEHNYT VÄÄRIN! Ihmekös jos hermot menee tuollaiseen. Nauroin ihan vedet silmissä tuolle tarinalle, sori nyt :D Jotenkin näin sen tilanteen niin sieluni silmin... Mutta joo, kurjaahan tuollaisen tylsimyksen kanssa on olla jos IKINÄ ei voi tehdä mitään ja ei ole edes rahasta kiinni...
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25384303:
En erityisesti väkivaltaa puolusta, minusta vain tuo jauhelihapaketin heitto sai vain _minun_mielestäni_ hieman liian suuren roolin tässä asiassa.
Ok, eiköhän me sovussa päästä tämän asian yli. ;)
 
"huh huh"
On kyllä uskomatonta nipottamista vääntää jauhelihapaketilla heittäminen perheväkivallaksi :O Vähän suhteellisuudentajua, naiset. Jos ap olisi ollut miehensä kaltainen ja mies olisi nakannut häntä jauhelihapaketilla, niin mielipiteeni olisi täysin sama.
 
"Riksu"
Tuli vaan mieleen, että käyttekö koskaan missään edes lasten kanssa? Siis eivätkö lapsetkaan pääse koskaan leffaan tai ulos syömään? Kyllä sellainen kohtuullinen julkisille paikoille vieminen kuuluu ihan normaaliin lastenkasvatukseen. Miten lapsi oppii tietämään, miten vaikka ravintolassa käyttäydytään, jollei hän koskaan pääse sinne?

Muuten yhdyn edellisiin. Jauhelihapaketilla heittäminen oli lapsellista, mutta tuossa yhdteydessä kai ihan hauskaakin. Varsinkin, jollei mieheen sattunut, eikä jauheiha mennyt piloille ;)
Yksin syömään lähteminen oli ihan oikein ja ihmettelen, mikset ole tehnyt sitä jo kauan aikaisemmin.
 

Yhteistyössä