teinkö väärin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DURACELL

Aktiivinen jäsen
18.12.2004
4 574
0
36
*avaa sontikan*
10v. pojanpoika syö tunnollisesti kaikki pöydänääressä...kuitenkin tuossa iltapalan aikaan tuli töllöstä mielenkiintoista ohjelmaa..kiltisti taas asettui pöydän ääreen...
mie sanoin,et voit mennä soffalle kahtomaan(eväät mukana)..oisitte nähneet pojan ilmeen
:D :heart: jupitin perään>mummilassa on omat säännöt ja kotona omat :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Eiköhän tuon ikäinen jo ymmärrä, että joskus voi poiketa tavoista :) Eikä sitten jälkeenpäin aina intä samaa oikeutta, toisin kuin nuoremmat lapset ehkä saattais yrittää.



:D kannatti ottaa riski ja nähä pojan ilme :D :heart:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä