*avaa sontikan*
10v. pojanpoika syö tunnollisesti kaikki pöydänääressä...kuitenkin tuossa iltapalan aikaan tuli töllöstä mielenkiintoista ohjelmaa..kiltisti taas asettui pöydän ääreen...
mie sanoin,et voit mennä soffalle kahtomaan(eväät mukana)..oisitte nähneet pojan ilmeen
:heart: jupitin perään>mummilassa on omat säännöt ja kotona omat :wave:
10v. pojanpoika syö tunnollisesti kaikki pöydänääressä...kuitenkin tuossa iltapalan aikaan tuli töllöstä mielenkiintoista ohjelmaa..kiltisti taas asettui pöydän ääreen...
mie sanoin,et voit mennä soffalle kahtomaan(eväät mukana)..oisitte nähneet pojan ilmeen