teinkö taas jotain väärin???!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
lähettiin viemään ukon vanhempia kotiin ja ukko sai luvan käydä tupareissa jotka olivat matkan varrella ja sovittiin että kun tuun takas otan hänet kyytiin...no olin sitten kuskannut apiiukon ja anopin kotiin ja olin siellä tupari paikalla ja ukko tuli pihalle niin kuin sovittiin...mutta

ukko rupes tinkaamaan että mun pitäis herättää poika ja tulla sinne sisälle pojan kanssa 30min ja sanoin ettei käy koska poika on mukana.

no ukko sitten otti nokkiinsa ja jäi sitten sille tielle koska kuulemma minä olen niin sydämmetön koska en suostu odottaa 30min

hän oli kuulemma luvannut veljelleen olla siellä vielä puol tuntii mutta mulle siis oli aikasemmin luvannu että tulee heti kun soitan.

mulla palo päreet ja lähin ajamaan pois paikalta kotiin....matkalla alko kyyneleet valua ja sitten rupeski jo supistelemaan!! vittu että ottaa päähän ja oikein antaumuksella... :headwall: :headwall:

ja meillä siis poika 3v ja mulla rv 22

No kyllä minun nähdäkseni ainoa joka tuossa oli sydämetön, oli miehes.
Sinä kuskaat hänen vanhempiaan, kun hän sillävälin juo.

Sinun olisi pitänyt herättää 3vuotias lapsi, viedä hänet sinne tupareihin katsomaan kun aikuiset juo ja odottamaan että isä saa juotua lisää.

Oletan, että tuo 30min olisi venynyt, niin se tahtoo käydä humalassa.

Kysyppä huomenna, että ihanko oikeasti hänen mielestään se olisi ollut pojalleen oikea paikka.

ukko ei ollu juonu paljoo ja siksi ajattelinki ettei oo haittaa et menee sinne tupareihin eikä mua haittais muutenkaan jos oltais sovittu et jää sinne koko illaks mut kun teki näin niin sitte pistää vihaksi ja tää ei oo eka kerta.

appiukko soitti äskön ja pahoitteli koska oli itse houkutellut ukon käymään siellä tupareissa ja pyyteli minulta kovasti anteeksi.

ja toinen mikä suututtaa ni on se et auta armias jos mä tekisin noin ni mulla ei ois kotiin tulemista enää....

ja ehkä nää hormoonitki tekee tepposensa mut suututtaa mikä suututtaa.

ajattelin laittaa puhelimen kiinni ja mietin tässä just että mihkä voitais mennä huomenna pojan kanssa....oiko teillä ehdotuksia???? kotona en ainakaan aijo olla kun ukko kotiutuu...sitä vielä mietin että pidänkö puhelimen kiinni koko huomisen päivänki viel....ei ainakaan tarvii lähtee hakee sitä enää mistään

Mun huomion vaan kiinnitti toi kun miehes syytti sua sydämettömäks, kun et herättänyt lasta ja vienyt sitä odottamaan kanssasi että isä saa ottaa lisää kuopoia.
Musta se sydämetön oli joku ihan muu kuin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
auta armias jos mä tekisin noin ni mulla ei ois kotiin tulemista enää....

.

Tää on asia jota mä en ole koskaan ymmärtänyt,enkä tule koskaan ymmärtämäänkään.

Jos miehelläsi on oikeus tehdä noin, niin miksi sinulla ei olisi oikeutta tehdä noin?

Nyt sä vaan istut kotona ja odotat että ukkos tulee ryyppyreissulta kotiin, vaikka sovittu oli toisin, mutta jos SINÄ tekisit noin niin ukkos taitas tehdä jotain muuta kuin odotella kiltisti kotona ja sä suostut tuollaiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Niin ja kaiken lisäksi kun äijäs vielä kehtaa sua haukkua, ei mee mun jakeluun ei.

voi kuule kun ei mee munkaan jakeluun ja jos kuvittelet että mä tälläsen purematta nielen ni ei tuu kuuloonkaan.

kun tietäis vaan mitä tekis.....siis jatkon suhteen

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Niin ja kaiken lisäksi kun äijäs vielä kehtaa sua haukkua, ei mee mun jakeluun ei.

voi kuule kun ei mee munkaan jakeluun ja jos kuvittelet että mä tälläsen purematta nielen ni ei tuu kuuloonkaan.

kun tietäis vaan mitä tekis.....siis jatkon suhteen

Siis en mä pahalla tarkoittanut, surettaa vaan sun puolesta kun saat kaiken lisäksi haukkuja niskaan vaikket todellakaan ole niitä ansainnut.

:hug:

Pistä kova kovaa vastaan... Mut käy ekana vaikka kyläilemässä, ettei tartte kotiutuvaa miestä katella. Puhelin äänettömälle ja taskuun tai pois päältä, että saa ihmetellä rauhassa. Äläkä vilkuile sitä ootellessa, vasta sit ku meet kotiin. Jos ei tajuu sun syytä vetää herneitä, niin on tosi juntti ja tiukat perhepoliittiset keskustelut aiheellisia. Voimia! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Palaverin paikka.
Onko tämä tyypillistä miehellesi, vaiko harvinaisempaa käytöstä?

no tavallaan tyypillisen harvinaista mutta yleensä kun tollasta tekee niin on jo todella humalassa mutta nyt oli melkein selvinpäin...

ja siis harvinaisella tarkoitan noin kerran puoleen vuoteen mutta kertaakaan en ole mitään niistä keikoista unohtanut...kun esikoinen syntyi niin väheni hurjasti tollaset mutta nyt näköjään tulossa taas takas.

arvaa tekikö mieli huutaa appiukolle suorat sanat mutta en siis viittyny kun niin nolona soitteli ja pyyteli anteeksi kun oli houkutellu toisen käymään siellä ja siitä että kuinka hänen poikansa on täys idiootti

nyt ukko soitti ja ilmotti että tulee kaverinsa kanssa meille josta minä en tietenkään riemastunu ja latelit parit valitut sanat ja sanoin että jos tulee niin saa tuntee sen nahoissansa..

nyt tarvis olla sellanen nyrkkeilysäkki mihin vois purkaa tunteensa...ja siihen vielä tulostaisin ukon kuvan ni a´vot

Minä jäin miettimään tuota sun otsikon sanaa "taas." Onko miehelläs tapana syyllistää sua sun reaktioistasi, joita nuo toilailureissut aiheuttavat? Tai jostain muusta?

Kyllä aikuisella perheenisällä pitäis sen verran olla älliä ja vastuuntuntoa, ettei iltamyöhällä aleta nukkuvaa lasta herättelemään autosta jonkun kaljatuparien takia. Perheen pitäisi aina olla se ykkönen!!

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Minä jäin miettimään tuota sun otsikon sanaa "taas." Onko miehelläs tapana syyllistää sua sun reaktioistasi, joita nuo toilailureissut aiheuttavat? Tai jostain muusta?

Kyllä aikuisella perheenisällä pitäis sen verran olla älliä ja vastuuntuntoa, ettei iltamyöhällä aleta nukkuvaa lasta herättelemään autosta jonkun kaljatuparien takia. Perheen pitäisi aina olla se ykkönen!!

yleensä se koittaa kääntää asiat niin että kaikki ois ollu mun syytä mutta sota siinä tulee enkä periks anna jos tollain mua syyttää eikä vika ole minussa. siis oli asia mikä vaan...hänessä siis ei ole vikaa ennen kuin selvitän asiat hänelle juurta jaksain

anopilla ja appiukolla on ollu huonot kasvatus metodit koska heillä on 3 poikaa ja ketään ei oo esimerkiks koskaan opetettu pyytämään anteeksi.

nyt ukko soitti ja ilmotti että tulee kaverinsa kanssa meille josta minä en tietenkään riemastunu ja latelit parit valitut sanat ja sanoin että jos tulee niin saa tuntee sen nahoissansa..

nyt tarvis olla sellanen nyrkkeilysäkki mihin vois purkaa tunteensa...ja siihen vielä tulostaisin ukon kuvan ni a´vot

No ei tuokaan kivaa ole että yöllä tultais jonkun kaverin kanssa :hug:

yleensä se koittaa kääntää asiat niin että kaikki ois ollu mun syytä mutta sota siinä tulee enkä periks anna jos tollain mua syyttää eikä vika ole minussa. siis oli asia mikä vaan...hänessä siis ei ole vikaa ennen kuin selvitän asiat hänelle juurta jaksain

anopilla ja appiukolla on ollu huonot kasvatus metodit koska heillä on 3 poikaa ja ketään ei oo esimerkiks koskaan opetettu pyytämään anteeksi.

Tuo toisen syyttäminen on yks tapa käyttää valtaa ja antaa oikeutus omille teoille. Älä vain aiheetta suostu tuollaiseen, tuollaisella kyykytetään heikompaa, jos vain suostuu olemaan se heikompi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

No ei tuokaan kivaa ole että yöllä tultais jonkun kaverin kanssa :hug:

no ei oo kivaa ei mutta ainakin tietäis missä ukko on...koska mä oon kuitenki sellanen että en sit välttämättä saa nukuttuu kun huolettaa et jos jotain sattuu..

nyt en siis tiiä onko tulossa vai ei koska en jäänyt kuuntelemaan.

mutta kiitoksia kun sain purkaa teille, mä painelen nukkuu ku toi esikko kuitenki herää kello 08.00

Tuo toisen syyttäminen on yks tapa käyttää valtaa ja antaa oikeutus omille teoille. Älä vain aiheetta suostu tuollaiseen, tuollaisella kyykytetään heikompaa, jos vain suostuu olemaan se heikompi.

en todellakaan suostu...sitte mä vaikka eroisin kun jäisin siihen suhteeseen...ukko kyllä joutuu aina nöyrtymään lopulta ja myöntämään virheensä... ja nyt varsinkin kun raskaana olen ni sitä tulee päästeltyä vielä suusta sellasta mitä ei normaalisti viittis ni kyllä meillä ollaan sen jälkeen niin nöyrää kun vaan osataan ja pyydetään anteeksi (ja siis tuon anteeksi pyytämisen jouduin ukolle opettamaan kun oli 21v kun ei sille oltu sitä pienenä opetettu)

No, onpa lapsellista ukolta. Ja sultakin. Kai nyt asioista voi sopia! Taksi vie, taksi tuo. JOs nyt haluaa juhlia eikä ole mitään suurta tarvetta olla kotona, niin voihan sitten tulla perästä ihan muine kyyteine. Ihan kuin et luottais puolisoosi. Pelkäät, että toheloi jotain kun ei passaa kotiin edes omin nokin tulla -- aikuisen miehen. Aika holhoavaa. Ootko vaimo vaiko äiti? Totta kai on normaalia huolehtia puolisostaan aina vähän, mutta että noin neuroottisesti yhdestä juhlimisillasta, ettei nukkuakaan saata ja tämmönen riitä siihen päälle. Siiten ymmärrän, jos taustalla on jotain ikäviä sattumuksia. Mutta normaali oloissa pitää sitä nyt aikuisten ihmisten voida toisiinsa luottaa. Ja onko se nyt niin kamalaa, jos mies tuo kaverin kotiin yöksi. Jos on jatkuva riesa, niin sitten eri juttu, mutta haittaako tuo nyt ketään oikeesti??

Alkuperäinen kirjoittaja M:
No, onpa lapsellista ukolta. Ja sultakin. Kai nyt asioista voi sopia! Taksi vie, taksi tuo. JOs nyt haluaa juhlia eikä ole mitään suurta tarvetta olla kotona, niin voihan sitten tulla perästä ihan muine kyyteine. Ihan kuin et luottais puolisoosi. Pelkäät, että toheloi jotain kun ei passaa kotiin edes omin nokin tulla -- aikuisen miehen. Aika holhoavaa. Ootko vaimo vaiko äiti? Totta kai on normaalia huolehtia puolisostaan aina vähän, mutta että noin neuroottisesti yhdestä juhlimisillasta, ettei nukkuakaan saata ja tämmönen riitä siihen päälle. Siiten ymmärrän, jos taustalla on jotain ikäviä sattumuksia. Mutta normaali oloissa pitää sitä nyt aikuisten ihmisten voida toisiinsa luottaa. Ja onko se nyt niin kamalaa, jos mies tuo kaverin kotiin yöksi. Jos on jatkuva riesa, niin sitten eri juttu, mutta haittaako tuo nyt ketään oikeesti??

Lisäisin, että mietin tuossa, onko sulla pipo vähän kirjällä ja ootko just niitä vaimoja, joille koko kaveriposukka naureskelee kun on niin niuho eikä mies saa tehdä mitään ilman vaimonsa holhoavaa asennetta ja kommentoimista joka asiaan. Ei tietty mieskään saa käyttäytyä noin, vaan aikuisten ihmisten pitäis voida sopia asioista. Mies" Kuule, viihtysin täällä vähän pidempään ja vähän lupasin, että jäisin. Jospa meettä eeltä ja tuun vaikka taksilla sitten perästä. Kun ei meillä oo isompia suunnitelmia tälle illalle kuitenkaan. Tee sä jotain kivaa sitten viakka huomenna, mee vaikka kaupoille, mä katon pojan perään" Vaimo:" NO, ok, nähdään sitten myöhemmin, voisin mennä huomenna tuulettumaan vaateostoksille tai kahville Sannan luo..."

Yhteistyössä