Teinkö jotain väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummissaan

Vieras
Käytiin lapsen kummin kanssa elokuvissa lauantaina. Kummi pyyteli minua illanviettoon ja sanoin, että en ole vielä varma. Puhuttiin sitten, että voitaisiin vielä nähdä viimeistään maanantai-aamusella, jos mentäisiin vaikka torikahville, ennenkuin lähtevät ajelemaan kotiin. Lauantai-iltana laitoin viestin, etten jaksa nyt lähteäkään kun meinasin jo nukahtaa sohvalle. Flunssakin päällä, ni päätin ottaa rennosti ja lämmittää saunan. Laitoin viestissä, että voitais sunnuntai-iltana lähteä vaikka kaksin kävelylle ni saatais pitkästä aikaa rauhassa rupatella. Tai sitten nähtäis ma-aamuna torilla kuten oli puhe. En saanut mitään vastausta viesteihin la-iltana, enkä odottanutkaan koska kummi oli illanvietossa. Eilenkään ei mitään vastannut. Tänä aamuna laitoin viestin, et mites ne torikahvit (kummi kun on lähdössä viimeistään puolilta päivin ajamaan ). Ei vastausta. Alle 2 tunnin päästä kummi lähtee. Teinkö vai sanoinko jotain väärin?

Sinuna olisin mennyt edes käymään siellä illanvietossa vaikka vaan pikaisesti. Mutta vois nyt silti viestiin vastata. Tosin mulla itselläkin jää usein puhelin autoon, takintaskuun tms etten kuule viestin/puhelun tuloa

[QUOTE="Noh";23647221]Sinuna olisin mennyt edes käymään siellä illanvietossa vaikka vaan pikaisesti. Mutta vois nyt silti viestiin vastata. Tosin mulla itselläkin jää usein puhelin autoon, takintaskuun tms etten kuule viestin/puhelun tuloa[/QUOTE]

Illanvietto oli kummin kaverin luona, jota en edes tunne kovin hyvin. Siellä ei olisi ollut muita tuttuja kuin kummi. Ja muutenkin olin niin väsynyt päivän riennoista, etten millään jaksanut. Kummi vielä sanoi minulle, että ilmoittele jos lähdet. Muuten nähdään sitten ma-aamuna torilla.