Teinkö nyt jotain väärin, kun tulin viime yönä baarista kotiin yhtämatkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Vieras
... yhteisen ystävämme kanssa, siis minun ja miehen ystävä on, ja joo, miespuolinen. Itse olen nainen. Tänään mies ollut aivan outo. Ei halua halailla, ei pussailla, ei kuulemma tee mieli, ei seksiä eikä juuri mitään muutakaan. On vaisu eikä puhu eikä pukahda juuri mitään. Mistä voi johtua miehen tuollainen käytös, ihan yhtäkkiä :O

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Siis sun mies tietää, että tulit kotiin yhtä matkaa? Mitä matkalla tapahtui?

Joo, tietää tietää koska sanoin. En edes ajatellut että miksi pitäisi salata. Ei tapahtunut yhtään mitään, oikeastikkaan. Puheltiin niitä näitä, olemme siis kavereita. Aivan samoja asioita olisin puhunut naispuolisen kaverini kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Haiset vanhalle viinalle?

Tuskin, koska otin vain pari... Ja ennenkin olen kyllä haissut, usein varmaan jopa pahemmalle, eikä se mies siitä syystä kyllä tuollalailla käyttäytyisi. Haisee hän itsekin monesti baari illan jälkeen vanhalle viinalle, eikä se minua haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Joo, kai sitä ihminen joskus onnistuu tulemaan baarista samaa matkaa vastakkaisen sp-edustajan kanssa ilman temppujen tekoja...mutta onhan niitäkin jotka eivät siihen usko. :whistle:

Voisiko tosiaan muka olla, että mies ei uskoisi minun sanojani? Onhan kyse nyt kuitenkin HÄNENKIN hyvästä ystävästä. Miksi ihmeessä tekisin miehen ystävän, saati kenenkään muunkaan vieraan miehen kanssa mitään väärää, minulle riittää oma mieheni ja meillä on kaikki hyvin. Tai ainakin luulin niin, kunnes tämä päivä koitti ja mies aivan outo, ei koskaan ole ollut tuollainen. Jotenkin salaperäisen oloinen :O

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Ooksä nyt ihan varma, että miehen torjunta johtuu juurikin tästä tapahtumasta?

En mä tiedä, mistä se johtuu. Mies vannoo ja vakuttaa ettei mikää ole vialla, vaikka kuinka olen yrittäny kysellä mikä mättää... Ei siis sano syytä. Itse kyllä näen että kaikki ei ole ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Joo, kai sitä ihminen joskus onnistuu tulemaan baarista samaa matkaa vastakkaisen sp-edustajan kanssa ilman temppujen tekoja...mutta onhan niitäkin jotka eivät siihen usko. :whistle:

Voisiko tosiaan muka olla, että mies ei uskoisi minun sanojani? Onhan kyse nyt kuitenkin HÄNENKIN hyvästä ystävästä. Miksi ihmeessä tekisin miehen ystävän, saati kenenkään muunkaan vieraan miehen kanssa mitään väärää, minulle riittää oma mieheni ja meillä on kaikki hyvin. Tai ainakin luulin niin, kunnes tämä päivä koitti ja mies aivan outo, ei koskaan ole ollut tuollainen. Jotenkin salaperäisen oloinen :O

No sit mies on vaan mustis...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

No sit mies on vaan mustis...

Sekin on hauskaa, kun mies ei todellakaan ole mustis. Itse olen jopa enemmän, vaikka en minäkään niin mustis ole.

Yhteistyössä