Teinitytön seurusteleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susamami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

susamami

Vieras
Moikka. Minulla on 13-vuotias tyttö. Hän on ehkä hieman ikäistään 'kypsempi'. Hän seurustelee 15-vuotiaan pojan kanssa. Itse en ole poikaa edes tavannut muuta kuin vilaukselta. Tyttöni viettää mielestäni liikaa aikaa tämän kyseisen pojan kanssa. He suutelevat koko ajan. Hän tulee puolelta öin kotia tämän pojan luota. Mielestäni hän viettää liikaa aikaa poikakaverinsa kanssa. Onko teidän teini-ikäiset tälläisiä? :D

Etkös sä vanhempana osaa antaa tytölle kotiintuloaikoja sekä kertoa, että mielestäsi tyttö viettää liikaa aikaa poikaystävän kanssa?

Mun tyttö on parin kk:den päästä 13 v, ei tosin seurustele ja vaikka seurustelisikin, niin kotiintuloajat on arkena 20.00 ja vkonloppuna 21.00.Ja ennen kavereiden kanssa olemista on läksyt hoidettava sekä mahdollisiin kokeisiin luku.

Meillä on 15 vee tyttö ja ei todellakaan vietä viikolla poikaystävänsä kanssa aikaa puolille yön. Lapsesi on vasta 13, joten eiköhän sun sanas vielä ole se joka painaa. Eli jos koet että viettää pojan kanssa liikaa aikaa, niin tee siitä loppu.

Itse vietin 13 vuotiaana öitä silloisen samanikäisen tyttöystävän luona. Ja kyllä sitä tuli harrastettua seksiäkin jo silloin. Luultavasti tyttösikin tätä jo tekee.

Minä kans aloitin seurustelemaan jo 12-vuotiaana. Ja vielä saman miehen kanssa nyt jo melkein nelikymppinen.. Onnellisesti. Kiitos vanhempien saimme olla meillä kotona.