Selviäisikö miehenne tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kaverilla on kaksi lasta, 4- ja 6-vuotiaat. Yritin yhteistä pientä reissua niin kaveri ei uskalla lähteä, kun ei päjärää omien lastensa kanssa...

kuule millasia nämä lapset ovat? minun vanhimmalla pojalla on kromosomipoikkeavuus+adhd(kaikilla mausteilla) kuopus taas on vaan sukuunsa tullut itsepäinen ppieni otus. enkä minäkään lähde joka paikkaan näiden kahden kanssa. koska joskus tulee tilanne että isompi vaan flippaa eikä todellakaan kuuntele järkipuhetta, jos samaan aikaan nuorempi vetää uhmaraivarit, niin siinähä uhkaa loppua kädet kesken!

kato kun on olemassa helppoja lapsia,haastavia lapsia erittäin haastavia, ja sitten niinku tuo esikoinen, päiväkodin henkilökunta ei pärjänny aikanaan hänen kanssaan,piti oikein olla kaksi pitämässä kiinni ja silti lapsi muka sai syljettyä,raavittua tms.

ei kaikki vaan ole niin musta-valkoista.

sen sijaan mä voin ottaa tähän yhtälöön helposti pari naapurin rauhallsita tyttöä ja omat pikkuveljeni ja saatan jopa päästä helpommalla kun on 6lasta kuin se että olis omat 2. kun jos meidän esikoinen alkaa riehua mä voin keskittyä hänen tauhottamiseen,koska voin pyytää minun 11v pikkuveljeä olemaan tuon pienemmän kanssa,leikittää häntä.

ai niin naapuri käyttää 8v tyttöään pienempien hoitajina, jos käy vaikka pyykkituvalla. ite en voi jättää mun 9vuotiasta yksin kotiin edes 5min ajaksi,koska keskii älyttömyyksiä

Yhteistyössä