Voi jestas noita exiä...hermot menee kohta mieheni exään,jo pelkästään seurata sivusta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhuus

Vieras
Kyseenalaistaa mitä tekee lasten kanssa,nytkin halusi vanhimman lapsen kanssa viettää pidempään aikaa,no se sopi,mutta kun sanoi että katsovat putouksen niin exä tuumasi että mikä se on,pelkääkö poika,entä jos se ei uskalla sanoa isälleen ettei halua katsoa!!!

Jatkuvasti tällasta,mies tulkitsee että äiti vain kiinni lapsissaan,mulla itsellä menee hermo sivusta seuratessa.Ei asuta yhdessä mieheni kanssa vielä mutta aikeissa joskus olisi kun niin hyvin menee meillä keskenään.

Olen minäkin kiinni lapsissani mutten kyseenalaista mitä isänsä kanssa tekevät,luotan häneen isänä.

Niin ja tällä vanhimmalla pojalla ikää 13v!!!

Keuhkoon itsekseni enkä koe vaaralliseksi!!! Säälittävää vain miten ihmeessä naiset voi olla usein tälläsiä...Luottamus pitäisi edelleen jatkua eron jälkeenkin,heillä oli tod siisti ero ja tiedän siitä kaiken,ei pitäisi jatkuvasti kyseenalaistaa luottamusta lasten kanssa isällään kun ovat.

Kyseenalaistaa mitä tekee lasten kanssa,nytkin halusi vanhimman lapsen kanssa viettää pidempään aikaa,no se sopi,mutta kun sanoi että katsovat putouksen niin exä tuumasi että mikä se on,pelkääkö poika,entä jos se ei uskalla sanoa isälleen ettei halua katsoa!!!

Jatkuvasti tällasta,mies tulkitsee että äiti vain kiinni lapsissaan,mulla itsellä menee hermo sivusta seuratessa.Ei asuta yhdessä mieheni kanssa vielä mutta aikeissa joskus olisi kun niin hyvin menee meillä keskenään.

Olen minäkin kiinni lapsissani mutten kyseenalaista mitä isänsä kanssa tekevät,luotan häneen isänä.

Niin ja tällä vanhimmalla pojalla ikää 13v!!!

En minäkään oikein ymmärtänyt tästä mitään. Parempi varmaan onkin että ette muuta yhteen. Voisi mennä kuviot ihan sekaisin.

Yhteistyössä