Että tuo exä osaa sitten raivostuttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tottunut jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tottunut jo

Vieras
Meillä siis kyseisen miehen kanssa 8kk ikäinen poika, isä on 5 kertaa lapsen syntymän jälkeen lapsensa nähnyt, koska ei kuulemma "ole aikaa" tulla katsomaan, kun vihdoin tulee niin viipyy ehkä n. 10-15min.

Joka kerta kun täällä käy kyselee MUN kuulumiset, kun pojan kuulumisia koitan kertoa hyvä kun edes kuuntelee. Viimeksi sitten menin vahingossa lipsauttamaan että mulla on uus mies, siitähän tämä suivaantui!

"Kuka se on?" "Minkä ikänen?" "Mistä tunnette?" "Joo ei tosta tuu yhtään mitään, ihan liian vanha ja sitä paitsi varmaan juokin ihan liikaa" "Kyllä mulle kuuluu kuule kenen kanssa te aikaanne vietätte! Ja mä kiellän tämän nyt jo heti alkuunsa!!!"

Me siis tämän miehen kanssa tunnettu jo paljon ennen kun minä ja exä ollaan edes tavattu, ja voi herran jestas, hän on muo jopa reilu 5 vuotta vanhempi. ;) Sillon tällöin vkonloppuisin kavereitten kanssa käy lähikuppilassa pyörähtämässä ja muutaman oluen ottaa, on vakituinen työ, ajokortti, asunto, urheilee jne..

Ex: ei maksa elareita, kortti hyllyllä, rehellisiä töitä ei oo varmaan päivääkään tehny, aina kun hiukankin mahdollisuus on juomassa ja isolla kädellä.

Ärsyttävää kun hän tulee minun kotiini, minun asioihini puuttumaan, vaikka tarkoituksena hänen on tavata lastaan, hyvä jos edes päin vilkaisee. Lopuksi pummii multa vielä rahaa ym.. (en tietenkään anna!)

Toivottavasti tämän uuden miehen kanssa alkaa sujumaan hyvin ja joskus sitten ottaa vastuuta myös pojasta kerran isää ei kiinnosta. Keskity siihen uuteen mieheen ja anna sen isän olla rauhassa, jos sitten tulee käymään niin päästä. Älä kerro niinkään omistasi vaan käännä asia aina lapseen. Älä mitenkään ole esteenä (kuten et varmasti olekaan ollut) lapsen ja isän väleille, mutta jätä vastuu tästä isälle kenelle se kuuluukin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Toivottavasti tämän uuden miehen kanssa alkaa sujumaan hyvin ja joskus sitten ottaa vastuuta myös pojasta kerran isää ei kiinnosta. Keskity siihen uuteen mieheen ja anna sen isän olla rauhassa, jos sitten tulee käymään niin päästä. Älä kerro niinkään omistasi vaan käännä asia aina lapseen. Älä mitenkään ole esteenä (kuten et varmasti olekaan ollut) lapsen ja isän väleille, mutta jätä vastuu tästä isälle kenelle se kuuluukin.

Juu, uudelle miehelle poika ei ole millään tavalla ongelma, hän huomioi poikaa ja leikkii tämän kanssa, yms.. Kuten muistaa myös aina ottaa pojan huomioon esim. kun ollaan menossa jonnekkin jne "mites pitäiskö pysähtyä tähän ku "villellä" ois varmaan ruoka-aika ja tuolla on muistaakseni mikrot yms"
Itse en yhteyttä ole isään pahemmin pitänyt, joka neuvolan jälkeen vain tekstiviestillä neuvolakuulumiset lähettänyt. Oletan että iso mies osaa ottaa kännykän kouraansa ja pirauttaa jos tarvetta siihen näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks yleensä olet eksän kanssa tekaissut lapsen, kun hän ei selvästikään ole penaalin terävin kynä? =)

Vastaatko aapee :attn:

Itsellä samat kokemukset kuin ap:lla. Itse en halunnut aborttia ja jätin miehen puolivälissä raskautta. Exä ei kkoskaan oikein kysellyt lapsen kuulumisia, mutta mun asioita uteli. Ja aloin kanssa tapailemaan 11 vuotta vanhempaa miestä, niin exähän siitä "riemastui".
Nyt tämän toisen kanssa naimisissa, meillä yksi yhteine lapsi ja mies pitää tätä toistakin ihan samassa arvossa kuin biologisesti omaansa. Exä jossain vaiheessa rauhoittui ja antoi meidän olla (ei siis enää ollut yhteydessä, minä jatkoin samalla linjalla kuten ennenkin, että oletin että mies osaa ottaa yhteytä jos haluaa..).

Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin täälläkin:
Miks yleensä olet eksän kanssa tekaissut lapsen, kun hän ei selvästikään ole penaalin terävin kynä? =)

Itsellä samat kokemukset kuin ap:lla. Itse en halunnut aborttia ja jätin miehen puolivälissä raskautta. Exä ei kkoskaan oikein kysellyt lapsen kuulumisia, mutta mun asioita uteli. Ja aloin kanssa tapailemaan 11 vuotta vanhempaa miestä, niin exähän siitä "riemastui".
Nyt tämän toisen kanssa naimisissa, meillä yksi yhteine lapsi ja mies pitää tätä toistakin ihan samassa arvossa kuin biologisesti omaansa. Exä jossain vaiheessa rauhoittui ja antoi meidän olla (ei siis enää ollut yhteydessä, minä jatkoin samalla linjalla kuten ennenkin, että oletin että mies osaa ottaa yhteytä jos haluaa..).

Kerro miksi teit lapsen penaalin tylsimmän kynän kanssa? Eikö se olisi ollut parempi tehdä tämän niin ihanan miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja näin täälläkin:

Kerro miksi teit lapsen penaalin tylsimmän kynän kanssa? Eikö se olisi ollut parempi tehdä tämän niin ihanan miehen kanssa?

Ihan siksi "tein" lapsen tämän kanssa, koska aborttikaan ei ollut mielestäni oikein. Ja ehkäisyä oli käytetty kyllä kokoajan, eli ei mitenkään suuniteltu lapsi!

Joku siellä nyt jaksaa...
Mutta vastataan nyt, eli se on se nuoruuden tyhmyys.. Ja viisaus kuitenkin siinä etten tehnyt aborttia, en edes ajatellut.
Tyydyttikö?

Onko sulla joku patoutuma, kun tota hoet? Oot varmaan kuullu, että joskus ehkäsy pettää eikä kaikki haluu abortoida... Noissakin tapauksissa todennäkösesti on sellasesta kyse. Onko nyt parempi fiilis?

*Muoks* Sinisilmäsyyttäki joillakin, huolimattomuutta ehkäsyn kanssa tai sit vaan on molemmat halunnu lapsen rakkaushuumassa, jollon ei o vielä nähny millanen se toisen oikeesti on. Ei kai se syy muille kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Onko sulla joku patoutuma, kun tota hoet? Oot varmaan kuullu, että joskus ehkäsy pettää eikä kaikki haluu abortoida... Noissakin tapauksissa todennäkösesti on sellasesta kyse. Onko nyt parempi fiilis?

*Muoks* Sinisilmäsyyttäki joillakin, huolimattomuutta ehkäsyn kanssa tai sit vaan on molemmat halunnu lapsen rakkaushuumassa, jollon ei o vielä nähny millanen se toisen oikeesti on. Ei kai se syy muille kuulu.

No minä en edes mene sänkyyn penaalin tylsimmän kynän kanssa, en edes ehkäisyn kanssa. Mut kukin tyylillään...

Yhteistyössä