Johan teki exä tempun=0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25072893]Et selvästikään ymmärtänyt mun pointtia.[/QUOTE]

Joka oli?
Mielestäni naiset saisivat baarissa puolustaa tilaansa paljon tiukemmin noilta kännilähmääjiltä, mitä baarissa usein näkee naisten sietävän.
Saa käyttää väkivaltaakin, jos joku kiinni käy. Tökkää vaikka silmään ja miehen hämääntyessä joku urho jo rientää avuksi.

ap, kannattaa välillä vähän pitää itsekontrollia yllä että mitä sieltä näppikseltään tänne suoltaa. kyllä multakin tuli aamulla aika erikoinen paska pönttöön, mutta tajuan olla kertomatta sitä kaikelle kansalle.

[QUOTE="vieras";25072936]Joka oli?
Mielestäni naiset saisivat baarissa puolustaa tilaansa paljon tiukemmin noilta kännilähmääjiltä, mitä baarissa usein näkee naisten sietävän.
Saa käyttää väkivaltaakin, jos joku kiinni käy. Tökkää vaikka silmään ja miehen hämääntyessä joku urho jo rientää avuksi.[/QUOTE]

Väkivalta on aivan turhaa jossain lievässä kaulailutilanteessa. Mielummin voi työntää toisen pois tai lähteä itse tilanteesta tai karjaista. Se, ettei halua käyttää väkivaltaa ei tarkoita sitä etteikö puolustautuisi ollenkaan tai että antaisi itselleen tehtävän mitä vaan. Mä en ole ikinä käyttänyt väkivaltaa vaikka olenkin kaikennäköisiin tilanteisiin joutunut. Enkä ymmärrä miksi sitä pitäisi käyttää. Suomi on muutenkin niin väkivaltainen maa.

[QUOTE="vieras";25072986]Väkivalta on aivan turhaa jossain lievässä kaulailutilanteessa. Mielummin voi työntää toisen pois tai lähteä itse tilanteesta tai karjaista. Se, ettei halua käyttää väkivaltaa ei tarkoita sitä etteikö puolustautuisi ollenkaan tai että antaisi itselleen tehtävän mitä vaan. Mä en ole ikinä käyttänyt väkivaltaa vaikka olenkin kaikennäköisiin tilanteisiin joutunut. Enkä ymmärrä miksi sitä pitäisi käyttää. Suomi on muutenkin niin väkivaltainen maa.[/QUOTE]

Itsepuolustus ja väkivalta ovat kaksi täysin eri asiaa.
Mut sovitaan vaikka että olet oikeassa, mulla on tänään niin kiva päivä etten jaksa väkisin vängätä näin turhasta. :)

Uusimmat

Yhteistyössä