Pystyisitkö olla hiljaa tälläisessä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä en

Vieras
Sanotaan niin että koko tilanne alkoi noin vuosi sitten. Mies ja siskoni alussa heitti vitseinä "kulta". Viime aikoina se on ollut semmoista: Molemmat heittivät "Tulenko pesemään selkää?", "Miten kulta päiväs on mennyt?", "Saan uuden virkan niin meillä on enemmän yhteistä aikaa." jne...

Viimeksi kun sisko kävi ja kaikki alkoi taas lähdin toiseen huoneeseen. Sisko lähti ja minähyökäsin miehen kimppuun, sanoin sille: "Ei sinulla eikä siskolla ole mitään kunnioitusta. Jos itse olisin puhunut veljes kanssa samalla tavalla kun puhut siskoni kanssa niin olisit haukkunut minut h...oraksi. Jos en kiinnosta sinua niin voit painua mäkeen täältä. Tai tämä paska loppuu tai tuolla on ovi. Normaali ihminen ei todellakaan jaksaisi kuunnella tälläistä paskaa."

Mies pyysi anteeksi ja sanoi että olen oikeassa ja hän ainakin toimii väärin minua kohtaa.

Siskon kanssa en ole keskustellut kun ei nähty ja tämä ei selvitetä puhelimessä. Hänellä on poikaystävä eikä hän kertakaan kuullut näitä keskusteluja.

Miten itse toimisit?

Kyllä minä omalta mieheltä ja siskolta hyväksyisin koska he heittävät toisilleen huumorilla välillä tuollaista läppää, mutta jos epäilisin asiassa olevan jotain enemmän niin sitten olisi piru ( siis minä ) irti :whistle:

Se on alunperin ollut viatonta huulenheittoa, mutta ajan myötä mennyt överiksi. Sano siskollesi, että niin on käynyt ja että sen leikin pitää loppua. Se siitä, end of story.

Alkuperäinen kirjoittaja lojaali:
Antaisin niiden hanipuppeleiden nauttia - ei se siitä kulu. Meillä systerin kans on tapana jakaa miehet.

Valitettavasti minulla ei ole tapana jakaa miestä kenenkään kanssa. Jos ei kiinnosta meidän yhdessäolo niin tuolla on ovi.

Onhan ne selvästi ihastuneita toisiinsa. Tilanne on saattanut kehittyä pikku hiljaa melkein kuin huomaamatta. Eivät ehkä vättämättä ole tajunneet loukkaavansa sinua, mutta kyllä nyt pitäisi tajuta kun kerroit miehellesi mitä ajattelet.

Kuulostaa hyvältä että mies tajusi pyytää anteeksi, mutta mitenköhän on, onko sisko siinä luulossa, että miehellä on tunteita? Jos vaikka ei ymmärrä huulenheitoksi

Riippuu ihan siitä millä tavoin hiljaa olemisesta hyötyisin.. :o Toki pystyisin, jos hiljaa oleminen olisi jotenkin tarpeen.

Mä olen harjoitellut ikävien asioitten sisälläni pitämistä pitkään ja perusteellisesti. Kokemus siltä saralta on vuosikymmenien mittainen ja alkoi suunnilleen siinä vaiheessa, kun en kertonut kotona esim. koulukiusaajistani.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Riippuu ihan siitä millä tavoin hiljaa olemisesta hyötyisin.. :o Toki pystyisin, jos hiljaa oleminen olisi jotenkin tarpeen.

Mä olen harjoitellut ikävien asioitten sisälläni pitämistä pitkään ja perusteellisesti. Kokemus siltä saralta on vuosikymmenien mittainen ja alkoi suunnilleen siinä vaiheessa, kun en kertonut kotona esim. koulukiusaajistani.

Mitä hyödyttää pitää ikävät asiat sisällään?

Alkuperäinen kirjoittaja mirka:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Mitä hyödyttää pitää ikävät asiat sisällään?

Se on joskus lähes pakollista. En voi tarkentaa yksityiskohtia, paitsi sen verran, että usein ne ovat muihin ihmisiin eikä itseen liittyviä (paitsi esimerkiksi tuo koulukiusaajajuttu..). :|