teinistä asti

  • Viestiketjun aloittaja yhdessä?
  • Ensimmäinen viesti
Onnea matkaan!
Oon ite nyt 18 v poika tapasin nykyisen kumppanini kun olin 15 v ja ollaan samana vuonna syntyneitä ollaan kunmpikin punkkareita ja tykätään bilettää ollaan oltu 3 v yhessä ja voisin sanoo että mulla ja mun mujjalla on käyny sen verran "hyvä tuuri" että ollaan tosi usein jos ei aina samaa mieltä asioista ja mennään ja tehään asioita yhessä mut mua vituttaa ku mun frendit on koko ajan vaa himas tyttö ystävien kaa eikä tee mitään ja sit saa kuulla puolen vuoden jälkeen että ne on eronnu me tavattiin ekan kerran mun tyttö ystävän kaa ku oltiin 15 me oltiin ihan kahestaan yhdellä kalliolla tämä kyseinen tyttö on äitini erittäin hyvän ystävän tytär :D ja siksi me lähinnä alettiin juttelemaan ja minä tiesin heti että tossa on mun elämäni nainen en tiiä kauan me sitten tullaan olemaan yhessä mutta ihan hyvin on tähän asti menny ja tulevaisuus näyttää hyvin valoisalta :D

Itse aloitin myös seurustelun 15-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa. Nyt olen 53-v ja edellen saman miehen kanssa, naimisissa, onnellisena.
 
Viimeksi muokattu:
Vhippy
14 vuotiaana tapasin 17vuotiaan miehenalun. Neljä kk tunnettiin kun mentiin jo kihloihin. Nyt ollaan oltu yhdessä 10vuotta. Ja naimisissa siitä kuusi. Yksi lapsi.
Mitähän näille 2005 vuoden juttujen suhteille nykyään kuuluu?
 

Yhteistyössä