Teinipojille pitäisi terveystiedon tunnilla näyttää kuvia synnyttäneiden naisten kropista

Mua ärsyttää, kun jotkut jankkaavat tätä "mediassa pitäisi näyttää enemmän normaalin näköisiä ihmisiä". Doven mainosta ylistetään, kun siihen on valittu hieman ylipainoisia naisia.

Mä oon treenannut koko elämäni. Eikä kroppa rupsahtanut synnytyksen jälkeenkään. Vaikka lapsi oli pieni, kyllä löysin sen tunnin treeniajan aina jostain.

Ja arvatkaapa mitä? Mä olen normaali nainen myös. Enkä oikein ymmärrä miten pullukaksi itsensä päästäminen tai ulkonäöstään huolehtimattomuus on mitenkään normaalimpaa, kuin niiden vastakohta.

Ja jos silmää miellyttää enemmän tällaisen minun näköiseni naisen kuvat, niin miksi väkisin pitäisi kansikuvaan valita se vastakohta? Siksikö ettei tulisi paha mieli, vai mikä?
Taas. Ei tähän aiheeseen liity treeni tai paino.
Tissit voi roikkua, raskausarpia ja sektioreppu voi tulla ja pimpsa löystyä vaikka painaisit raskauden jälkeen 50 kg ja juoksisit kuin orava.

Ainut jota noista voi treenillä palauttaa ennalleen on pimpsa, mut se tarttee säännöllisen lantionpohjalihastreenin.
 

Yhteistyössä