H
Huokaus
Vieras
.. asuu nykyään 15km päässä. Milloin on rahaa vailla (sijoituspaikasta saa viikkorahaa joka ei kuulemma riitä "mihinkään"), milloin kyytiä. Jos käyn parturissa niin vittuilee siitä että "nautin elämästäni", hyvähän se on kun on kakara pois kotoo... ja niin edelleen.
Syyllistää meitä ihana koko ajan, soittelee usein ja vittuilee vaan. Olen puhunut sijoituspaikassa tästä. Me hommaamme lapselle vaatteet sun muut käyttötavarat ja sen lapsi kyllä tajuaa ja käyttää hyväkseen.. olen 99% varma että tuhosi erään kalliin hupparinsa ihan vaan näyttääkseen meille. Sellainen virne oli naamalla kun kauhistelin..
Huomiotahan se vaan kaipaa, sen nyt tajuaa pellekin. Sijoitukseen päädyttiin teinin itsetuhoisen käyttäytymisen vuoksi. Nyt se kiukuttelee meille kun ei voi enää kännätä ja huidella missä sattuu.
Vaikka sekin oli raskasta kun teini asui kotona niin on tämäkin.. teini kyllä onnistuu satuttamaan kerta toisensa jälkeen.. miten osaakin olla niin ilkeä?
Syyllistää meitä ihana koko ajan, soittelee usein ja vittuilee vaan. Olen puhunut sijoituspaikassa tästä. Me hommaamme lapselle vaatteet sun muut käyttötavarat ja sen lapsi kyllä tajuaa ja käyttää hyväkseen.. olen 99% varma että tuhosi erään kalliin hupparinsa ihan vaan näyttääkseen meille. Sellainen virne oli naamalla kun kauhistelin..
Huomiotahan se vaan kaipaa, sen nyt tajuaa pellekin. Sijoitukseen päädyttiin teinin itsetuhoisen käyttäytymisen vuoksi. Nyt se kiukuttelee meille kun ei voi enää kännätä ja huidella missä sattuu.
Vaikka sekin oli raskasta kun teini asui kotona niin on tämäkin.. teini kyllä onnistuu satuttamaan kerta toisensa jälkeen.. miten osaakin olla niin ilkeä?