tein vuoden sopimuksen elixiaan

Olen monesti harkinnu,nyt sain aikaiseksi!oikea liittymishinta 89-nyt 15.61e kuukausihinta.siihen saa käydä rajattomasti treenaamassa.henk.koht ohjaaja,ravitsemusneuvoja,lapsiparkki puoli-12v, kaksi tuntia päivässä.3 krt vk aion käydä.henk.koht ohjaaja tekee ohjelman,mitä jaksaa noudattaa pitempään-onhan tuo KALLIS HINTA,MUTTA HALVEMPI KUIN IHON LEIKKAUKSET,EIKÄ OLE KIVULIASTA,PAITSI ALUSSA!!!50 NYT OLEN LAIHTUNU JA VIELÄ 16KG...AION YKSIN KÄYDÄ-JA LAST KANSSA..HALUAN KIINTEYTYÄ,ÄLLÖTTÄÄ LÄSKIT KÄSIVARSISSA.....

Mulla loppuu jäsenyys syyskuun jälkeen Elixiassa! Olen kyllä tykännyt mutta en pidä tuosta pakkositoutumisesta! Ekan kerran menin sinne kun olin esikoisen saanut ja en saanut lopetettua jäsenyyttä raskauden vuoks vaikka mulle niin luvattiin. nostin niin ison metelin asiasta että etsivät toisen henkilön joka käytti jäsenyyden loppuun. Menin uudelleen toisen kerran kun olin saanut toisen muksun ja varta vasten pyysin sellaisen jäsenyyden että oli joku halunnut luopua omastaan. Tyytyväinen olen ollut muuten mut harmitti etten voinut heinäkuun ajalta "jäädyttää" sopimusta kun en ehtinyt käydä siellä kertaakaan matkustelun vuoksi vaikka sekin oli minulle luvattu... noh oma moka kait kun en lukenut sopimusta tarpeeksi tarkkaan.

Mutta jumpat, salilla olo ja oma ohjaaja ovat olleet ihan loistojuttuja! Tuskin tulet katumaan jos tiedät ettei tule tarvetta luopua jäsenyydestä vuoden aikana! :)

Missä Elixiassa käyt? Voisi tulla itsekin käytyä enemmän jos olis kaveri kenen kans käydä... Sali kaveri muutti toiselle paikkakunnalle joten yksin on tarvinnut sittemmin käydä... Elixia Kalevassa on siis se missä käyn! Itsellä nyt lähtenyt painoa reilu kymmenen kiloa ja 30kg vielä jäljellä! Toi sun urakkas on ollut kannustava! Hienoa kun käyt täällä kertomassa muillekkin niin tulee itellekkin olo et voin OIKEASTI vielä onnistua B) <br><br>

Yhteistyössä