tein sitten rikosilmon exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nyt mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei nyt mustana

Vieras
käymämme tekstarien vaihto:
ex: "en pääse tänä viikonloppuna hakeen *aa oon töis joensuussa pakko ottaa kaikki tunnit pois oon tosi pahoillani mä korvaan tän vkl jossain vaihees"

mä: "voitko ottaa sitten 2vkonloppua putkeen?"

ex: "sen näkee tuonnenpana"

mä:"niin,kun ei varmaan olis liikaa vaadittu,että myös minä saisin tehdä suunnitelmia vapaiden suhteen?esimiehellekkin voi varmaan sanoa milloin on lapset tulossa,sulla jää silti mukavasti päiviä paiskoa ylitöitä.ja näistä asioista ois kiva kysyä myös mun mielipidettä, sen sijaan, että vain ilmoittaa. nytkin joudun perumaan huomisen menon, mihin liput hommattu"

ex: "niin ku mä sanoin sen NÄKEE TUONNEMPANA. tuliko tarpeeks selvästi vai pitääkö taas vääntää rautalangasta?"

mä "kuule, mitä jos joku su ilta ilmottasinkin, et en ole kotona ja sen näkee tuonnempana koska palaan? pitänee joskus kokeilla?"

ex: "älä koettele mun hermoja mä voin järjestää että SÄ ET NÄÄ KOKO VITUN SUNNUNTAITA!!! :D :laugh: "

mä "enhän minä hermoja koettele, ajattelin vain toimia niinkuin sinä...vai eikö suntoimintas olekkaan niin toivotunlaista?"

ex: " ei varmaan joten FUCK OFF!"

mä: "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. jos et kestä ajatusta saavasi samalla mitalla takaisin, niin mieti toimintatapojasi. ja mieti mitkä päivät sovitaan lvlla. sellasetpäivät, et kykenet pitämään niistä kiinni. tämä on ellalle ennen kaikkea tärkeää, ikävä jos et pysty sitä näkemään. ja mun ei edelleenkään tarvitse kuunnella haistatteluja/uhkailuja"

ex: " etkö sä vitun äpärä osaa pitää sitä turpaa kii? ärsytä tarpeeks ni mä kyl tuun sulkee sen! kokeile! se on helppo lässyttää sms mut katotaan miten on kun ollaan kasvot vastakkain loppuu toi sun kitinä muuten kun seinään ja me molemmat tiedetään se!! :D "

laitoin rikosilmotuksen menemään, soittivat melko pian, että laiton uhkailuhan tässä on selkeesti. erottiin aikanaan väkivallan takia, siltä pohjalta ei tiedä, vaikka vielä hullu puheensa toteuttaskin...
olivat sitten soittaneet exälle, jonka jälkeen tuli vielä viesti: "kyllä oot tyhmä ämmä!! :D ei voi muuta sanoa! :laugh: "

huuuuh huh..... mä miettisin tarkkaan miten olisin tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. miten oot sille lapsen tehnyt? etkö pelkää että tekee lapselle jotain, uhkailee lasta tmv?

Mitä asiallista siinä on, että mies suuttuu, kun nainen kysyy, olisiko mies mielissään, jos hänen menonsa peruuntuisivat, jos nainen ei luvatusti ottaisikaan niitä lapsia luokseen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Laiton uhkaushan tuossa oli vain tuo, ettet näe koko sunnuntaita... Ja viestinvaihdon muun sävyn perusteella en pitäisi sitäkään vakavasti otettavana...

No eipä tainnut ap:kään uhkauksena ottaa, kun lukee sen "uhkauksen" jälkeistä tekstiä. Mutta kiusa se on näköjään pienikin kiusa, kun eksästä on kyse.

No, jos eksä pyytää anteeksi ja ilmoittaa jotenkin hyvittävänsä niin ihanko oli tarpeellista alkaa ihmeellinen kettuilu? Ei ollut aikuinen toinenkaan osapuoli mutta enpä ois ylpeä ittestänikään jos käyttäytyisin samalla lailla kun ap.

Ja se laiton uhkaus on tietty se rikosnimike millä on ilmotus tehty, mutta koko viestiketjun näkien niin ei nimike täyty jos se on ilmastu tavalla jota kohdekaan ei ota uhkailuna. Jos sanon kyllästyneenä miehelle että mee ny jo mäkeen siitä, en ehkä suoraan kehota menemään mäkeen?

Jos olisit antanut asian olla ja kysynyt myöhemmin että koska vois lapsen/lasten kanssa korvaavan viikonlopun viettää niin ei olis tullut tuota. Jankkaamalla/tivaamalla asiat yleensä saa tuohon pisteeseen joten kärsisin ihan itsekseni ja olisin hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Mitä asiallista siinä on, että mies suuttuu, kun nainen kysyy, olisiko mies mielissään, jos hänen menonsa peruuntuisivat, jos nainen ei luvatusti ottaisikaan niitä lapsia luokseen? :o

Mitä asiallista siinä on että nainen alkaa kettuilemaan kun mies pyytää anteeksi ja sanoo korvaavansa tämän jatkossa?

Alkuperäinen kirjoittaja sä olet kyllä tyhmä ämmä:
Hän laittoi sulle ihan asiallisen fiksun viestin ja syy oli hyväksyttävä ettei pääse.Sinä aloit vittuilemaan.

Juu, hälle varmaan selvis just vasta että ei pääse hakeen lasta? Eiköhän toi ollu jo hyvissä ajoin tiedossa. Mä en ymmärrä miksi ei voi tuollaisesta ilmoittaa ajoissa...

Vastaavaa olen kokenut, en ihan yhtä rankoilla uhkailuilla mut kuitenkin. Tiedän sun tunteet ap! Ei oo kivaa ku koskaan mikään mitä on suunnitellu ei toteudu sen takia ku ex on "työnarkomaani"... '

Ei sulla ois ketään vaihtoehtoista hoitajaa tollasten varalle? Mun mutsi ilmoitti aikanaan et jos mul on joku sovittu meno ja ex ryssii niin lapsi voi mennä heille. Muutaman kerran sitä joutu käyttämään.

Nyt usean vuoden jälkeen asiat sujuu jo sangen hyvin ja tapaamiset on ajallaan.

Jaksamista sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Hirveetä tekstiä ja ihan oikein tuo rikosilmoitus oli, mutta minusta mies laittoi aluksi ihan asiallista tekstiä ja sinä jatkat jatkamistaan....sitä en ymmärrä.

No, ehkä sitä ei vaan aina jaksa olla hiljaa jos harmittaa...tai jos joutuu toistuvasti kokemaan saman vitutuksen.

taitaa ämmällä tässä päässä vikaa olla! mies asiallisesti ilmoittanut asian ja sä alat vittuilee sille! ei mikään ihme et ex:äl meni hermot sun kaa! kyl mulki menis tollasen ämmän kaa hermo! mieti välil itte mitä sille ex:älle laitat!

Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Hän laittoi sulle ihan asiallisen fiksun viestin ja syy oli hyväksyttävä ettei pääse.Sinä aloit vittuilemaan.

Juu, hälle varmaan selvis just vasta että ei pääse hakeen lasta? Eiköhän toi ollu jo hyvissä ajoin tiedossa. Mä en ymmärrä miksi ei voi tuollaisesta ilmoittaa ajoissa...

Vastaavaa olen kokenut, en ihan yhtä rankoilla uhkailuilla mut kuitenkin. Tiedän sun tunteet ap! Ei oo kivaa ku koskaan mikään mitä on suunnitellu ei toteudu sen takia ku ex on "työnarkomaani"... '

Ei sulla ois ketään vaihtoehtoista hoitajaa tollasten varalle? Mun mutsi ilmoitti aikanaan et jos mul on joku sovittu meno ja ex ryssii niin lapsi voi mennä heille. Muutaman kerran sitä joutu käyttämään.

Jaksamista sulle!

siis, tämä ei suinkaan ollut eka ohari lyhyellä varotusajalla. ja aina näin, että hän vaan ilmoittaa, asiasta ei keskustella. tosiaan, mun tappioksi jää taas nekin liput...
ja mä oon pitäny turpani kii ja ollut hiton kiltti tyttö, ottanut vastaan hänen puolelta tätä sontaa, nyt sit pistin vastaan ja sanoin sanottavani. teidän mielestä naisen sitten pitää aina vaan vaieta, ottaa vastaan mitä annetaan, ja jos erehtyy asiasta sanomaan, niin uhkailut ja pään aukomiset on ihan kohillaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt mustana:
ex: "en pääse tänä viikonloppuna hakeen *aa oon töis joensuussa pakko ottaa kaikki tunnit pois

. . .

tämä on ellalle ennen kaikkea tärkeää, ikävä jos et pysty sitä näkemään. ja mun ei edelleenkään tarvitse kuunnella haistatteluja/uhkailuja"

Sensuuri fail.

Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:

Jaksamista sulle!

siis, tämä ei suinkaan ollut eka ohari lyhyellä varotusajalla. ja aina näin, että hän vaan ilmoittaa, asiasta ei keskustella. tosiaan, mun tappioksi jää taas nekin liput...
ja mä oon pitäny turpani kii ja ollut hiton kiltti tyttö, ottanut vastaan hänen puolelta tätä sontaa, nyt sit pistin vastaan ja sanoin sanottavani. teidän mielestä naisen sitten pitää aina vaan vaieta, ottaa vastaan mitä annetaan, ja jos erehtyy asiasta sanomaan, niin uhkailut ja pään aukomiset on ihan kohillaan?

Ei pidä!!! Ei todellakaan pidä! Tommosta se just on noiden päällepäsmäreiden kanssa..ne sanelee ehdot ja muiden on oltava hiljaa. Ja jos erehdyt hanttiin pistämään, niin hyökkäävät kahta kauheammin vastaan... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Laiton uhkaushan tuossa oli vain tuo, ettet näe koko sunnuntaita... Ja viestinvaihdon muun sävyn perusteella en pitäisi sitäkään vakavasti otettavana...

Ja tämä: " etkö sä vitun äpärä osaa pitää sitä turpaa kii? ärsytä tarpeeks ni mä kyl tuun sulkee sen! kokeile! se on helppo lässyttää sms mut katotaan miten on kun ollaan kasvot vastakkain loppuu toi sun kitinä muuten kun seinään ja me molemmat tiedetään se!! "

Tuo mies on ilmeisesti hullu, ja rikosilmoitus on oikein. Jokaisen pitää oppia, ettei toisia voi uhkailla ilman seurauksia.

Yhteistyössä