Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:Koska sulla on haastattelu? :hug:
Huomenna :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:Koska sulla on haastattelu? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:Koska sulla on haastattelu? :hug:
Huomenna :|
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tänään se sitten oli. Haastattelija oli niin kuin mitään mokaa ei olisi koskaan tapahtunutkaan, joten en sitten itsekään ottanut asiaa esilleOlin ensimmäinen haastateltava kyseiseen paikkaan, ja sanoi sitten lopuksi että ihan hyvinhän hänen haastattelut alkoivat. Sain kutsun kakkoshaastatteluun, joka on maanantaina, ja vähän jännittää :|
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Piti sitä vielä kysymäni, että mites sä jo töihin menet? Ei sillä että se mulle kuuluis, enkä ole osoittamassa syyttävää sormeani tai muuta. Muistelin vaan että teidän vauva on ihan pikkuinen vai muistanko väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Piti sitä vielä kysymäni, että mites sä jo töihin menet? Ei sillä että se mulle kuuluis, enkä ole osoittamassa syyttävää sormeani tai muuta. Muistelin vaan että teidän vauva on ihan pikkuinen vai muistanko väärin?
Joo, reilu 7kk se olis kun työt alkais. Mutta olisin joka tapauksessa aloittanut yliopistossa syksyllä jos sinne pääsisin (vähitellen alkanut jo heittää kirvestä kaivoon), mutta toi työpaikka on sellainen nyt tai ei koskaan -tilaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Piti sitä vielä kysymäni, että mites sä jo töihin menet? Ei sillä että se mulle kuuluis, enkä ole osoittamassa syyttävää sormeani tai muuta. Muistelin vaan että teidän vauva on ihan pikkuinen vai muistanko väärin?
Joo, reilu 7kk se olis kun työt alkais. Mutta olisin joka tapauksessa aloittanut yliopistossa syksyllä jos sinne pääsisin (vähitellen alkanut jo heittää kirvestä kaivoon), mutta toi työpaikka on sellainen nyt tai ei koskaan -tilaisuus.
Okei, ymmärrän. Äläkä nyt heittele niitä kirveitäs kaivoon. Sä voit hyvin päästä opiskelemaan TAI tuohon työhön tai sitten jumaliste molempiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Noh??Miten meni toka haastattelu??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka kävi,saitko töitä??
Ei hätiä, oma CV:ni on oikeasti todella valehdeltu muunnos totuudesta, itselläni on siellä yksi työpaikka + lukemattomia työtehtäviä mitkä eivät ole totta. Ja sen avulla olen nyt todella hyvässä työpaikassa.
Mieheni vei asian pidemmälle, hänellä on cv:ssa yliopistotutkinto jota on ihan hatusta temmattu.
Ikinä ei ole mitään papereita kyselty, vaan luotettu sanaan.
ei ole noin tyhmä ku sinä tai sit puhut taas palturia