tein anopille lista miksi emme halua miehen kanssa lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään listaa.

Oletko vastannut uteluihin mitenkään? vai ympäripyöreästi?
Vai oletko vain kiukustunut mielessäsi?

Yhdessä sanotte että lapsia ei tule ja ette halua asiasta enää keskusteltavan.
Asia ei kuulu kenellekään yhtään sen enempää.

[QUOTE="vieras";27349402]Metsänpeikko = Katylina?

Jokatapauksessa toivon molempien olevan yksinkertaisia "trolleja".
Toivon myös, ettei kumpikaan enää sikiä mihinkään suuntaan.

Tämä oli tasoltaan ihan yhtä ilkeä kommentti ;)[/QUOTE]

En tiedä onko metsänpeikko (taidetaan kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, mikäli oikein muistan) = Katylina, minä en ainakaan ole.

Mutta toiveeseesi on vastattu. Minä en enää sikiä mihinkään suuntaan! :)

Rekisteröi nimimerkkisi niin voidaan jutella oikeasti...

Mies voisi nyt vaan tehdä sen sterilisaation, eikä vaan harkita. Ja nimenomaan mies, anopin oma poika.

Seuraavaan uteluun sitten sanotte, että mahdotonta kun anopin pojalla on puket katkaistu, tarkoituksella, ettei lapsia tiule ja tulos on pysyvä.
Näin ei pääse pyytämään vaihtamaan miniää, ja saatte olla rauhassa.

Vai onko se mies nyt ihan niin tosissaan kuitenkaan? Jos sinä steriloit itsesi, anoppi alkaa vaan painostaa poikaansa naisen vaihtoon ja tekee elämästäsi helvetin.

[QUOTE="vieras";27350603]Miksi ihmeessä ap:n pitää vastatat molempien puolesta anopille? Mies kertokoon itse syvät tuntonsa äidilleen.[/QUOTE]

olemme molemmat yrittäneet mutta anoppi syyttää selvästikin vain minua.

Mies voisi nyt vaan tehdä sen sterilisaation, eikä vaan harkita. Ja nimenomaan mies, anopin oma poika.

Seuraavaan uteluun sitten sanotte, että mahdotonta kun anopin pojalla on puket katkaistu, tarkoituksella, ettei lapsia tiule ja tulos on pysyvä.
Näin ei pääse pyytämään vaihtamaan miniää, ja saatte olla rauhassa.

Vai onko se mies nyt ihan niin tosissaan kuitenkaan? Jos sinä steriloit itsesi, anoppi alkaa vaan painostaa poikaansa naisen vaihtoon ja tekee elämästäsi helvetin.

olemme molemmat tosissaan.

Anoppisi tekee tietenkin väärin painostaessaan teitä, mutta hänellä on se "etu", että hän tietää, mitä se on, kun on oma lapsi. Hän saattaa ihmetellä, miksei joku haluaisi kokea sitä onnea. Siinä mielessä siis mielestäni toi kohta 1 ei ole niin hyvä peruste, koska te ette oikeastaan voi sitä tietää kunnolla, koska teillä ei ole vertailukohtaa.
Sen sijaan itse tilanteessanne kertoisin avoimesti tuosta keskenmenosta ja mahdollisen sairauden pelosta. Niistä anopilla ei kenties ole omakohtaista kokemusta ja ei siis voi mitenkään mitätöidä teidän kokemustanne.

Yhteistyössä