Teille unelma lapsilukumäärä ja sukupuolet?

• Viestiketjun aloittaja rt
  • Ensimmäinen viesti
rt
Eli tällainen gallub, mikä olis teille unelmien lapsilukumäärä ja lasten sukupuolet? Jos ei oteta huomioon nykyisiä lapsia, niin mistä haaveilitte lapsettomina? Halusitteko esim. kaksi lasta, tytön ja pojan? Vai kaksi tyttöä? Ja miten on, onko toive toteutunut kun lapsia on tullut? ;)

Olen aina toivonut kolmea lasta. Yksi on tällä hetkellä. Haluaisin yhden pojan ja kaksi tyttöä tai kaksi poikaa ja yhden tytön. Toivon siis saavani molempia sukupuolia, mutta määrällä ei ole niinkään merkitystä.

mii
Mä toivoin pienenä viittä lasta.Ikinä en sukupuolta miettinyt.Kunhan on molempia.

Nyt on yksi tyttö ja kaksi poikaa.Ja tyttö (ehkä) tulossa. Saa nähdä jääkö tähän vai vieläkö se yksi.

kolme lasta oli unelmana. Toteutui :heart:
Ja esikoispoika oli molemmilla toiveissa... Tuli :D ja sitten kaksi prinsessaa ja nekin saatiin.
(ihanaa että on siskokset ja isoveli joka sitten pitää huolta siskoista, kuten mun isoveli musta :heart: )

bud
Määrästä ei ole ollut unelmaa, mutta sen olen aina tiennyt, että toivon sydämeni pohjasta pientä tyttöä! Ne on niin ihania! Poikien maailma on mulle edelleen vieras, vaikka itsellä on 6v poika. En pääse siihen sisään sitten millään, johtuu varmaan siitä, ettei mulla ole veljeä ja olen jo pienenä tuijotellu poikien toimintaa suu auki! :D Nyt on siis poika ja tyttö.

Yhteistyössä