Teille jotka sanotte että kyllä läskit laihtuu ruokavaliolla ja liikunnalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja huijari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Mä laskin, että ap sun eiliset syömiset ovat noin 600-700Kcal....noin suunnilleen.
Nii-in, tällä viikolla olen tiukistellut taas entistä enemmän. Ja silti osa sanoo, että kyllä laihtuu kun vaan syö vähemmän, joka EI ole totta.
Joojoo, nyt huijaat jossain kohtaa. Jos ihan oikeasti pidät kiinni alhaisesta kalorimäärästä kuukaudesta toiseen, varmasti laihdut. Parin päivä ruokalista ei kerro mitään jos jonaintoisena päivänä taas vetää liikaa ruokaa. Jotenkin tuntuu, että jos pääsisin seuraamaan syömisiä vaikka kk:n ajaksi, löytyisi selitys ihan varmasti. Siitä mitä syöt ja miten paljon. Ei tämä mitään salatiedettä ole.
Tässäpä taas yksi esimerkki näistä, jotka ei usko. Sanoinkin, että tällä viikolla olen tiukistellut enemmän. Yleensä syön välipalan ja leipää aamulla tai illalla tai molempina. Välipalana esim. desi turkkilaista jogurttia, on rasvaista mutta pitää hyvin nälkää eikä tarvi syödä kuin vähän. En tietenkään syö näin vähää aina, en edes pystyisi. Mutta nyt olen vaihteeksi kokeillut tällaista.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kilpirauhasen vajaatoiminta? Mulla nimittäin todettiin ja sillon ei paino laske, vaikka mitä tekis!!
Mullakin tuli tuo mieleen, kannattaa tutkituttaa kilpirauhasarvot. Verikokeella selviää.
Ei ole, on tutkittu.
Tosin mielialalääkityksen myötä paino lähti nousuun, mutta turhapa sitäkään olisi mainita kun eihän lääkkeet lihota. Aineenvaihdunta ei pelaa.

a
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksanut lukea:
Minä uskon että laihdut jos pudotat kalorisi jonnekin 800 pintaan. Tuolla keinolla tämä valas (100kg) on onnistunut laihduttamaan 12kg ja matka jatkuu :).
tuo on kyllä aivan liian vähän kaloreita.
Olen sitä mieltä,että lisää liikuntaa. ja muutakin kuin kävelyä.

Yhteistyössä