teille jotka haukutte lihavia

  • Viestiketjun aloittaja haluan kertoa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ponttius:
Alkuperäinen kirjoittaja haluan kertoa:
että suurin osa äideistä jotka on lihavia niin on myös masentuneista, lievästi tai pahasti. Silloin ne ei pysty laihduttamaan kun ruokaa tekee koko ajan mieli ja haetaan sillä hyvää oloa. Älkää tuomitko lihavia!!
Ei sitten sovi tuomita esim. alkoholistejakaan...
alkoholisteja ei pidäkään tuomita, auttaa kyllä...mutta pidemmällä tähtäimellä kyllä helposti tulee tuomituksi. Alkoholismi on sairaus.
 
no miksi lihavia täytyy haukkua sairaiksi? eikö voi olla iloisia lihavia, jotka ajattelevat että: "sama miltä näytän, kelpaan näinkin"

Haukkua?
Ylipaino ei ole elimistön normaali tila, aivan kuten ei alipainokaan. Se, että kielletään ylipaino sairautena on sama asia kuin kiellettäisiin anoreksia sairautena.

Ja miksi minä tupakoitsijana kuulen jos jonninmoista mielipidettä minun tupakoinnistanija mitä maksaa tupakoitsijan hoidot yhteiskunnalle jne...Pitäisköhän sanoa sanoin jokaiselle ylipainoiselle vastaantulijalle?

Muoks. 2 ylintä fraasia on siis lainausta ylempää....
 
faktaristi
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Alkuperäinen kirjoittaja ponttius:
Alkuperäinen kirjoittaja haluan kertoa:
että suurin osa äideistä jotka on lihavia niin on myös masentuneista, lievästi tai pahasti. Silloin ne ei pysty laihduttamaan kun ruokaa tekee koko ajan mieli ja haetaan sillä hyvää oloa. Älkää tuomitko lihavia!!
Ei sitten sovi tuomita esim. alkoholistejakaan...
alkoholisteja ei pidäkään tuomita, auttaa kyllä...mutta pidemmällä tähtäimellä kyllä helposti tulee tuomituksi. Alkoholismi on sairaus.

mun mielestä sitä se ei just ole. alkoholismi on veruke millä voi juoda lisää ja lisää.
 
En minäkään lihavia hauku, mutta se että lihavuudesta on tulossa tabu, josta ei saisi puhua, on hölmöä. Lihavien ihmiset kuulen,siis joidenkin, ei saisi edes ottaa esille koko lihavuus ongelmaa, edes noin yleisesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja faktaristi:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Alkuperäinen kirjoittaja ponttius:
Alkuperäinen kirjoittaja haluan kertoa:
että suurin osa äideistä jotka on lihavia niin on myös masentuneista, lievästi tai pahasti. Silloin ne ei pysty laihduttamaan kun ruokaa tekee koko ajan mieli ja haetaan sillä hyvää oloa. Älkää tuomitko lihavia!!
Ei sitten sovi tuomita esim. alkoholistejakaan...
alkoholisteja ei pidäkään tuomita, auttaa kyllä...mutta pidemmällä tähtäimellä kyllä helposti tulee tuomituksi. Alkoholismi on sairaus.

mun mielestä sitä se ei just ole. alkoholismi on veruke millä voi juoda lisää ja lisää.

Ei terve ihminen halua juoda lisää ja lisää... :x
 
harmaana
Olen ollut mielisairaalassa ja lähes poikkeuksetta jokainen lihoi sairaalassa tai sen jälkeisessä avohoidossa. Johtui luutavasti lääkkeistä jotka kasvattavat ruokahalua sairaalloisiin mittoihin, minäkin lihoin kaksikymmentä seitsemän kiloa kolmessa kuukaudessa. Lääkärin mielestä se ei ollut ongelma koska lääke oli muuten sopiva.
 
haluan kertoa
On tänne tullut jonkun verran vastauksia, ensiksi haluan sanoa että on omakohtainen kokemus siitä kun masennun niin syön, varsinkin makeaa koska siitä saa hyvän olon tunteen. Mutta kun olen syönyt niin masennun vielä enemmän koska söin taas ja lihoin enemmän ja enemmän. Ja taas syön pahaan oloon ja luulen että meitä on monia samanlaisia. Ja ette ehkä hauku lihavia, ok mutta ette ehkä voi sietää heitä ja inhoatte niitä läskejä katsella esim uimahallissa.
 
edellen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja faktaristi:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Alkuperäinen kirjoittaja ponttius:
Alkuperäinen kirjoittaja haluan kertoa:
että suurin osa äideistä jotka on lihavia niin on myös masentuneista, lievästi tai pahasti. Silloin ne ei pysty laihduttamaan kun ruokaa tekee koko ajan mieli ja haetaan sillä hyvää oloa. Älkää tuomitko lihavia!!
Ei sitten sovi tuomita esim. alkoholistejakaan...
alkoholisteja ei pidäkään tuomita, auttaa kyllä...mutta pidemmällä tähtäimellä kyllä helposti tulee tuomituksi. Alkoholismi on sairaus.

mun mielestä sitä se ei just ole. alkoholismi on veruke millä voi juoda lisää ja lisää.

Ei terve ihminen halua juoda lisää ja lisää... :x


No joo terve ja terve. Kun on onnistunut viinalla tekemään itsensä tyhmäksi. Se on himoa sitä viinaa kohtaan, ja aivosolut jo aikapäiviä sitten hypännyt kelkasta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Ja ihan vaan mun mielipide, tästä en ees väittele.



 

Yhteistyössä