Teille, joilla kaikki lapset poikia!!

  • Viestiketjun aloittaja ihanneminiä
  • Ensimmäinen viesti
ihanneminiä
Kuinka monta poikaa sinulla on ja kuinka suuri ikäero vanhimmalla ja nuorimmalla?

Kuinka olet selvinnyt poikakatraan kanssa ja tuntuuko että jos lapset olisivatkin kaikki tyttöjä niin olisiko helpompaa/vaikeempaa? Okei, tiedän että lasten luonteesta kiinni onko helppoa vai vaikeeta, mutta heittäkää nyt jotain arvausta.
 
Mulla on 2 poikaa, vanhempi on nyt 4-vuotias ja nuorempi 8,5kk vanha. Vielä ei siis hajua millanen tuo pienempi herra tulee olemaan luonteensa puolesta, mutta uskoisin kumminkin, että ei tää sen helpompaa tai hankalampaa ole poikien äitinä olla kuin olis tyttöjenkään. Vanhempi poika on aina ollut tosi kiltti ja rauhallinen joten minkäänlaisia ongelmia ei oo ollu, ei oo pahanteossa eikä oo villi :) Nyt tässä vaiheessa uskaltaisin sanoa, että kyllä tässä ainakin kolmas poitsu vielä hyvin menisi, saa nähdä perunko vielä joskus puheeni jahka nuo kaks tuosta vielä kasvavat :D
 
sarpa
3 poikaa ja vanhimman ja nuorimman ikäero on 7,5 vuotta, aivan ihania poikia ja vielä ottaisin enemmänkin, mutta mies ei asialle taida lämmetä. Pojilla on poikien jutut ja varmasti hiukan rajummat leikit ja touhut kuin tytöillä, mutta olen aina haaveillut, että saisin pojan ja nyt niitä on 3, ihanaa.
 
vieras
7 veljestä ikäeroa melkein 20v. pojat on kuulemma helpompia kuin tytöt, tiedä sitten kun ei ole muista kokemusta. Välillä vauhti on hirmuista, mutta... enpä noita poiskaan vaihtaisi.
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
7 veljestä ikäeroa melkein 20v. pojat on kuulemma helpompia kuin tytöt, tiedä sitten kun ei ole muista kokemusta. Välillä vauhti on hirmuista, mutta... enpä noita poiskaan vaihtaisi.
Mä oon sulle kade, ihan oikeesti. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
7 veljestä ikäeroa melkein 20v. pojat on kuulemma helpompia kuin tytöt, tiedä sitten kun ei ole muista kokemusta. Välillä vauhti on hirmuista, mutta... enpä noita poiskaan vaihtaisi.
Sillä erolla pojat ja tytöt ku meillä kumpiakin on. Että tytöt osaa narista ja kitistä rasitavasti. Pojat taas käyttää voimaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:
4 poikaa ja 2 tyttöä...ikäerolla 18- 2,5vee
pojat on pitempään vauvamaisia,kun taas tytöt kehittyy nopsempaan ja niistä tulee omatoimisempiakin aijemmin. tiä sitten mistä johtuu?? :heart:
En kyllä menis allekirjottamaan tätä. Mitä nyt kaveripiirissä on seurannu tyttöjen ja poikien eroja, niin ne on yksilöllisiä.
Mun reilu 5v poikani on kehitykseltään hurjaa kyytiä etenevä. Erittäin omatoiminen poika, on ollu ihan pienestä pitäen. Miettiny vain, mistä tuo hurja kyyti kehittyä johtuu :)

Että yksilöitä ne kaikki lapset :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:
4 poikaa ja 2 tyttöä...ikäerolla 18- 2,5vee
pojat on pitempään vauvamaisia,kun taas tytöt kehittyy nopsempaan ja niistä tulee omatoimisempiakin aijemmin. tiä sitten mistä johtuu?? :heart:
En kyllä menis allekirjottamaan tätä. Mitä nyt kaveripiirissä on seurannu tyttöjen ja poikien eroja, niin ne on yksilöllisiä.
Mun reilu 5v poikani on kehitykseltään hurjaa kyytiä etenevä. Erittäin omatoiminen poika, on ollu ihan pienestä pitäen. Miettiny vain, mistä tuo hurja kyyti kehittyä johtuu :)

Että yksilöitä ne kaikki lapset :)

yksilöitä hyvinkin =) jokaisella omanlaisensa tahto ja taito.
vauva-aikaa lähinnä muistelin ja nyt kun teini/ murkku ikäsiä poikia katsellut...pelon sekaisin tuntein odotan tytöiltä samaa... :headwall:
 
3 poikaa meillä on tällä hetkellä, esikoinen on 15 ja nuorimmainen 7-vuotias. Milläänlailla en osaa tietenkään tyttöjen kasvatukseen vertailla, kun tytöistä ei kokemusta ole. :D
Minusta meidän pojat ovat aina olleet helppoja lapsia, jos niin voi sanoa ylipäätään lapsista. =)
 
1nainen
meillä vasta 1 poika mutta toista yritetään, ja nimenomaan poikaa. kovasti ovistikuttelen että ois ajoitus oikea. ei yhtään kiinnosta prinsessat, kiukuttelut, tyttöjen juonittelut, menkkajutut ja hormonihöyryt sun muut
 
elina
Meillä 2 poikaa 4v ja 7v ja raskaana olen. ja jos rehellinen olen niin kolmannesta myös poikaa toivon.Ei oikein ole ikinä tullut tunnetta että olisipa tyttö. Myös mies on kovasti pojan kannalla, puheista sen kuulee rivien välistä, vaikka tokisanoo ettei ole väliä kumpi tulee
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 1nainen:
meillä vasta 1 poika mutta toista yritetään, ja nimenomaan poikaa. kovasti ovistikuttelen että ois ajoitus oikea. ei yhtään kiinnosta prinsessat, kiukuttelut, tyttöjen juonittelut, menkkajutut ja hormonihöyryt sun muut
No voi voi, toivottavasti et enää tuu ollenkaan raskaaksi. Voiko noin tyhmiä ihmisiä edes ollakkaan?
 

Yhteistyössä