Mulla on neljä poikaa ja tyttö.Pojat on miljoona kertaa helpompia.
Elämänlanka 20.07.2008 #27 Mulla taas on neljä tyttöä ja poika. Ja tytöt on kyllä olleet helpompia kuin tämä poika.
poika,poika,poika, tytär, poika 20.07.2008 #28 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: meilla poikia 4 ja ikaeroo vanhimman ja nuorimman valilla 12vuotta. meilla on meno pojilla aika "rajua", mutta turhaa kitinaa ehkapa vahemman... Click to expand... Juuri noin, pojat ovat reiluja ja helppoja, suorasukaisia. Itsellä poikia kole ja vertailuna yksi tytär. Hyvin reiluksi pojat hänet kasvattivat mutta siltikin mielestäni poikien kanssa mutkatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: meilla poikia 4 ja ikaeroo vanhimman ja nuorimman valilla 12vuotta. meilla on meno pojilla aika "rajua", mutta turhaa kitinaa ehkapa vahemman... Click to expand... Juuri noin, pojat ovat reiluja ja helppoja, suorasukaisia. Itsellä poikia kole ja vertailuna yksi tytär. Hyvin reiluksi pojat hänet kasvattivat mutta siltikin mielestäni poikien kanssa mutkatonta.
pp 20.07.2008 #29 meillä tyttö ja 3 poikaa, ja olen sitä mieltä että pojat ovat helpompia. tai sit toi tyttä on vain superhankala tapaus
meillä tyttö ja 3 poikaa, ja olen sitä mieltä että pojat ovat helpompia. tai sit toi tyttä on vain superhankala tapaus