eli millainen on ohjelma? Onko ensin hartaus vai leikkiä vai miten...eli lähinnä sitä haen että millaiseen tilanteeseen lapsi kerhoon jätetään? Ja onko teillä eväät 3-vuotiaidenkin kerhossa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alkaa hartaudella, ei tosiaan pitkällä. sit on leikkiä, askartelua, ulkoilua yms. eväät on. meillä riisun pojan eteisessä ja kerhotäti ottaa vastaan ja vie rinkiin istumaan ja siitä sit homma lähtee etenemään.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Olen itse kerhossa ohjaajana ja oma poika (3v)oli viime vuonna kerhossa.On aika paljon ohjaajista kiinni missä järjestyksessä nuo leikit,hartaudet ja muut tapahtuu.Mun kerhossa aloitetaan vapaalla leikillä,koska lapset tulevat eri aikoihin ja jäävät kerhoon mielellään,kun on leikkikavereita ja vähän erilaisia leluja kun kotona.Monissa kerhoissa aloitetaan alkupiirillä ja hartaudella.Meillä on kerhoeväät myös 3-vuotialla.Kannattaa kysyä omalta kerho-ohjaajalta tarkemmista kerhon ohjelmista,alussa varmaan saat esitteenkin jossa kerrotaan mitä kerhossa tapahtuu.Mukavia kerhopäiviä lapsellesi toivottelen : )
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:3 tuntia / 3krt viikossa.
Jätän lapsen ulos, ulkoilevat siis ensin.
Suoraan sanottuna en tiedä mitä kerhossa tekevät. Leikkivät, laulavat, syövät eväät... nyt ainakin.