TEHYLÄISET mielipiteitä kiitos, töihin vai eikö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Olen hoitovapaalla ja nyt soitettiin tulisinko tekemään la-su välisen yön. raha tekis terää ja vielä saisi kaikki lisät. Soitin liittoon ja eihän he voi suoranaisesti kieltää mutta kehoittivat olemaan nyt menemättä töihin. Nyt kun on tämä hakusaarto niin se koskee myös sijaisuuksia. Olen samaa mieltä että palkkakuopassa ollaan ja olen ollut tyytyväinen kun hoitovapaalla ei tarvitse tehdä vaikeaa päätöstä irtisanoutumisesta. Tosin mulla ei vakipaikka olekaan.

Olisi kiva kuulla mitä muut tekisitte/tai olette tehneet vastaavassa tilanteessa.

En halua tästä väittelyketjua vaan toivoisin hoitoalalla olevien vastaavan, jotka tietävät mistä puhun.

En ehkä menis, ennen kuin palkkakiista on ohi. Mutta ymmärrän täysin, jos rahan vuoksi menet. Älä silti ota enempää vuoroja, paitsi jos saat lisää sunnuntaitunteja.

Ite olen kans "vakipaikkaa vailla". Tarjolla olis ollut, mutta vuorotyötä en huonon palkan vuoksi ole halunnut vakipaikakseni ottaa. Hoitovapaalta olen keikkaillut ja päässyt samoihin ansioihin vähemmillä tunneilla, kun säännöllisesti töissä käyneenä. Keikkalaiselle kun ylityötunnit maksetaan.

Nyt olen äitiyslomalla, joten on ole joutunut tekemään henk.kot päätöksiä työasioissa, vaikka TEHYn rintamassa kyllä muuten mukana.

en tiedä asiasta muuta, kuin et mun sisko tekee vkl keikkaa sairaalassa ja on ollut tyytyväinen. hänelle soiteaan kun apua tarvitaan. eli jos minä olisin sinä voisin mennäkkin

Siis hä... Kysyitkö ihan tosissaan neuvoa joltakin ulkopuoliselta, että kannattaako sinun mennä töihin? Minkä ikäinen olet? Mielestäni jo 16-vuotias voi tehdä työsopimuksen, eli päättää itse, haluaako tehdä töitä vai ei.

Yhteistyössä