odottaja
Mutta tässä ei ole kysymys lähihoitajista? entäs kun mulla on synnytys pian,onko siellä edes kukaan ottamassa mua vastaan?
Terveydenhoitajat kuuluvat Tehyyn, jos kuuluvat. Eihän liittoon kuuluminen ole mikään velvollisuus vaan yksilön oma valinta.Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ööh..olen ehkä tyhmä,mutta kysyn silti,että kuuluvatko neuvolan th:t Tehyyn eli menevätkö hekin lakkoon?
Riippuu varmaan hoitajasta. Osa voi kuulua ja osa ei, on myös terveydenhoitajaliitto. Sama juttu kätilöillä, hekin voivat kuulua tai sitten ei.Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ööh..olen ehkä tyhmä,mutta kysyn silti,että kuuluvatko neuvolan th:t Tehyyn eli menevätkö hekin lakkoon?
Meillä kyllä työtä on vain kahdelle ihmiselle. Turvallisuus syistä, meitä ottaa aina kaksi työntekijää asiakkaat vastaan. Nyt sitten joudun olemaan yksin, joka on turvallisuus riski.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, tuskinpa on varaa palkata lisää henkilökuntaa senkään vertaa kuin nyt. Eli saamme edelleen kuunnella hoitajien valitusta siitä, kuinka pitää tehdä monen ihmisen työt yksin. Jippii.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Opettele sitten kahden ihmisen työt kunnolla! Sillä jos kunnon palkan korotus tulee, niin tuskinpa henkilökuntaa ainakaan lisätään.Alkuperäinen kirjoittaja Captain:Eivät kaikki sairaanhoitajat ole suojatyövelvollisia. Mullekkin tää tarkoittaa että pitää tehdä nyt kahden ihmisen työt, kun työpari menee lakkoon. Meitä ei ole työpaikalla kuin me kaksi.
kyllä osa lähihoitajistakin voi kuulua tehyyn.Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:Mutta tässä ei ole kysymys lähihoitajista? entäs kun mulla on synnytys pian,onko siellä edes kukaan ottamassa mua vastaan?
Hmm, entä jos olisikin kevennetty sitä raskasta taakkaa? Palkankorotusten sijaan palkattu lisää henkilökuntaa? Kumpi mieltänne lämmittäisi enemmän, isompi palkka vai "kevyempi" työ?Alkuperäinen kirjoittaja mää:Eipä siitä kutsumuksesta oo oikein leivänpäälle laittaa. Lakkoon vaan et saadaan sitä palkkaa kun KOULUTUKSEN ja TYÖN RASKAUDEN vuoksi pitää saada.
Ettekö työ keksi uutta virttä? Tuo vanha on jo niiiiiiiiiin kulunut.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Eipä siitä kutsumuksesta oo oikein leivänpäälle laittaa. Lakkoon vaan et saadaan sitä palkkaa kun KOULUTUKSEN ja TYÖN RASKAUDEN vuoksi pitää saada.
Kyllä sielä pakolliset hommat tehdään ja riskitapaukset varmasti otetaan huomioon. Voisin kuvitella että jonotella saa huimasti enempi kun jos ei ole lakkoa, että siihen saa ainakin varautua..Alkuperäinen kirjoittaja voi apua:Voi ei! MIten toimii äitipoli tms? Kun on riskiraskaus
Aina on jonkun pakko olla töissä,ihmisethän kuolisivat jos joku ei hoitaisi niitä lakkoilijoiden töitä!Alkuperäinen kirjoittaja voi apua:Voi ei! MIten toimii äitipoli tms? Kun on riskiraskaus
Siinä kunnon oravanpyörä. Lisää väkeä mutta kuka lähtee huonolla palkalla töihin? Ja nykyisistä hoitajista kuka jaksaa huonolla palkalla tehdä töitä? Rahaa siihen tarvitaan ja paljon mutta tyhjästä paha nyhjästäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, entä jos olisikin kevennetty sitä raskasta taakkaa? Palkankorotusten sijaan palkattu lisää henkilökuntaa? Kumpi mieltänne lämmittäisi enemmän, isompi palkka vai "kevyempi" työ?Alkuperäinen kirjoittaja mää:Eipä siitä kutsumuksesta oo oikein leivänpäälle laittaa. Lakkoon vaan et saadaan sitä palkkaa kun KOULUTUKSEN ja TYÖN RASKAUDEN vuoksi pitää saada.
Vaihda liittoa nyt vielä kun voit! Onneton ratkaisu superilta!Alkuperäinen kirjoittaja sane:Ihanaa että taistellaa, itse kuulun SuPeriin ja nyt tekis mieli vaihtaa liittoa. Saa nähä miten tässä lopulta käy ,kun SuPer ei aio lakkoilla. Mutta nyt ollaan oikealla asialla. Olen pitäny Tehyä surkeana, mutta en enään.
Riskit tässä on että menetään loppukin maine ja kansa ei puollakaan kohta meidän palkan nostoa, mutta riski otettava.
Kun ei meitä arvosteta ja tarvita, niin nyt se sitten nähään onko hoitajien työ arvostuksen arvoista.
ai kohta? Kansa ei ole puoltanut sitä pitkään aikaan, jos ikinä. Se kuuluista tutkimus kansan mielipiteestä, kun oli Tehyn itsensä teettämä.Alkuperäinen kirjoittaja sane:Ihanaa että taistellaa, itse kuulun SuPeriin ja nyt tekis mieli vaihtaa liittoa. Saa nähä miten tässä lopulta käy ,kun SuPer ei aio lakkoilla. Mutta nyt ollaan oikealla asialla. Olen pitäny Tehyä surkeana, mutta en enään.
Riskit tässä on että menetään loppukin maine ja kansa ei puollakaan kohta meidän palkan nostoa, mutta riski otettava.
Kun ei meitä arvosteta ja tarvita, niin nyt se sitten nähään onko hoitajien työ arvostuksen arvoista.
eli se suojatyö....Eli hengissä pitämiseen tarvittavat työt tehdään, ei muuta.Alkuperäinen kirjoittaja viikeri:Aina on jonkun pakko olla töissä,ihmisethän kuolisivat jos joku ei hoitaisi niitä lakkoilijoiden töitä!Alkuperäinen kirjoittaja voi apua:Voi ei! MIten toimii äitipoli tms? Kun on riskiraskaus
HÖPÖ HÖPÖ. Lakkovaroitus annetaan 1,5 viikon päästä. Eli lakosta ei ole vielä tietoakaan!!! Nyt neuvotellaan. Eli ensi viikolla KAIKKI toimii normaalisti.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:No mistä tuon sitten saa tietää onko oma neuvola kiinni vai ei? Joo, jos sinne soittaa niin ei ketään oo vastaamassa vai? Entäs kuuluuko lääkärit näihin samoihin liittoihin...aargh nyt ei tiedä pitääkö varatut ajat enää paikkansa ensi viikolla vai ei... :headwall:
No niin. Kun rahaa valtiolla on vain se tietty määrä, se ei noin vain lisäänny. Että jaetaanko sitä useammalle vähän vähemmän vai harvalle ja enemmän. Saahan se isompi palkka houkutella töihin, mutta mites menet ku ei ole varaa palkata lisää väkeä?Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Siinä kunnon oravanpyörä. Lisää väkeä mutta kuka lähtee huonolla palkalla töihin? Ja nykyisistä hoitajista kuka jaksaa huonolla palkalla tehdä töitä? Rahaa siihen tarvitaan ja paljon mutta tyhjästä paha nyhjästäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, entä jos olisikin kevennetty sitä raskasta taakkaa? Palkankorotusten sijaan palkattu lisää henkilökuntaa? Kumpi mieltänne lämmittäisi enemmän, isompi palkka vai "kevyempi" työ?Alkuperäinen kirjoittaja mää:Eipä siitä kutsumuksesta oo oikein leivänpäälle laittaa. Lakkoon vaan et saadaan sitä palkkaa kun KOULUTUKSEN ja TYÖN RASKAUDEN vuoksi pitää saada.