Alkuperäinen kirjoittaja Kassu:
Sori mut ei ollut kebab eläintä tarjolla tossa meidän lähi ässässä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kebab
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kassu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kassu:
Totta. Lammasta harvemmin saa vaan ainakaan meidän lähikaupasta.
Vai kuvittelitko pienessä mielessäsi että jossain Turkin tasangoilla käyskentelee laitumilla eläin nimeltä kebab? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kassu:
Totta. Lammasta harvemmin saa vaan ainakaan meidän lähikaupasta.
Vai kuvittelitko pienessä mielessäsi että jossain Turkin tasangoilla käyskentelee laitumilla eläin nimeltä kebab? =)
Eikö sitten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kassu:
Totta. Lammasta harvemmin saa vaan ainakaan meidän lähikaupasta.
Vai kuvittelitko pienessä mielessäsi että jossain Turkin tasangoilla käyskentelee laitumilla eläin nimeltä kebab? =)
Eikö sitten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/kebab.htm
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kassu:
Totta. Lammasta harvemmin saa vaan ainakaan meidän lähikaupasta.
Vai kuvittelitko pienessä mielessäsi että jossain Turkin tasangoilla käyskentelee laitumilla eläin nimeltä kebab? =)
Eikö sitten?![]()
Kyllä meillä ainaski Turkissa asuessa oli lemmikkeinä pari kebabbia :heart:
Siellä ne odotteli mua takapihalla aina kun tulin kotiin töistä. Ne oli ihanan kesyjä, söivät ruohoa mun kädestä. Mulla on niitä niin ikävä :'( . Niiden nimet oli Tessu ja Muppe.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja KAssu:JA varmaan kukaan ei ymmärtänytkään mitä tarkoitin.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Ihan vaan naudan jauhelihaa suolaa ja mustapippuria vaivataan tasaiseksi massaksi. Tehdään siitä sellainen 10cm paksu kiintee pötkylä folion sisään ja uuniin 100 astetta, 4 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja KAssu:JA varmaan kukaan ei ymmärtänytkään mitä tarkoitin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Ihan vaan naudan jauhelihaa suolaa ja mustapippuria vaivataan tasaiseksi massaksi. Tehdään siitä sellainen 10cm paksu kiintee pötkylä folion sisään ja uuniin 100 astetta, 4 tuntia.
Montako kiloa laitat jauhelihaa, jos saat kymmenen senttiä paksun pötkylän? Vai teetkö paksun, mutta lyhyen vartaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Mä laitoin 800g. Siitä tuli juu lyhyt ja pönäkkä![]()