Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Ihan vaan naudan jauhelihaa suolaa ja mustapippuria vaivataan tasaiseksi massaksi. Tehdään siitä sellainen 10cm paksu kiintee pötkylä folion sisään ja uuniin 100 astetta, 4 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Ihan vaan naudan jauhelihaa suolaa ja mustapippuria vaivataan tasaiseksi massaksi. Tehdään siitä sellainen 10cm paksu kiintee pötkylä folion sisään ja uuniin 100 astetta, 4 tuntia.
Okei, mitä sitten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Siis mitä kebabia toi on?!?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/kebab.htm
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Siis mitä kebabia toi on?!?
No minkäslaista sä sitten olet tehnyt? Ohjetta vaan kehiin.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Siis mitä kebabia toi on?!?
No minkäslaista sä sitten olet tehnyt? Ohjetta vaan kehiin.
Öh? ehkä ottanut pussista valmiita lastuja? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Siis mitä kebabia toi on?!?
No minkäslaista sä sitten olet tehnyt? Ohjetta vaan kehiin.
Öh? ehkä ottanut pussista valmiita lastuja? :saint:
Ne on muuten ihan kamalia :x
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Siis mitä kebabia toi on?!?
No minkäslaista sä sitten olet tehnyt? Ohjetta vaan kehiin.
Öh? ehkä ottanut pussista valmiita lastuja? :saint:
Ne on muuten ihan kamalia :x
Ne on, varmaan pahvia suikaloituna ja isketty päälle nimi snellman
Alkuperäinen kirjoittaja Kassu:
Alkuperäinen kirjoittaja väsy:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Siis mitä kebabia toi on?!?
No minkäslaista sä sitten olet tehnyt? Ohjetta vaan kehiin.
Öh? ehkä ottanut pussista valmiita lastuja? :saint:
Ne on muuten ihan kamalia :x
Ne on, varmaan pahvia suikaloituna ja isketty päälle nimi snellman
miten mä luin pikasesti että ne on tehty snelmannin päästä![]()