Tehdääs nyt UUSI toinen kakkuketju

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Blogista löytyy http://kakkukatri.vuodatus.net/
Siis miten joku voi osata :eek:

Mä olen niiiiiiiiin kateellinen :snotty:
Aivan S I K A H I E N O J A!!!!!
Minä olen varmaan vähän paskiainen, kun sanon tämän mutta noi kakut ei tee minuun mitään erityistä vaikutusta. Siis joo ne on hienoja, mutta ei tule yhdestäkään sellainen olo, että tekisi mieli syödä se.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Blogista löytyy http://kakkukatri.vuodatus.net/
Siis miten joku voi osata :eek:

Mä olen niiiiiiiiin kateellinen :snotty:
Aivan S I K A H I E N O J A!!!!!
Minä olen varmaan vähän paskiainen, kun sanon tämän mutta noi kakut ei tee minuun mitään erityistä vaikutusta. Siis joo ne on hienoja, mutta ei tule yhdestäkään sellainen olo, että tekisi mieli syödä se.
Tiedätkö Kolmen äiti, minäkin ihastuin enemmän juuri noihin sinun tekemiisi kakkuihin, tosi hienoja :) Ei nappaa nuo marsipaani-vaahtokarkkitaikinaviritelmät, kaipaa taas niitä perinteisempiä -ja noi sun kakkusi on sellaisia kauneimmillaan =) MÄ tilaisin sulta kakkuni =)
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Blogista löytyy http://kakkukatri.vuodatus.net/
Siis miten joku voi osata :eek:

Mä olen niiiiiiiiin kateellinen :snotty:
Aivan S I K A H I E N O J A!!!!!
Minä olen varmaan vähän paskiainen, kun sanon tämän mutta noi kakut ei tee minuun mitään erityistä vaikutusta. Siis joo ne on hienoja, mutta ei tule yhdestäkään sellainen olo, että tekisi mieli syödä se.
Tiedätkö Kolmen äiti, minäkin ihastuin enemmän juuri noihin sinun tekemiisi kakkuihin, tosi hienoja :) Ei nappaa nuo marsipaani-vaahtokarkkitaikinaviritelmät, kaipaa taas niitä perinteisempiä -ja noi sun kakkusi on sellaisia kauneimmillaan =) MÄ tilaisin sulta kakkuni =)
Kiitos kovasti. :) En tykkää marsipaanista minäkään. Batman-kakkuun käytin marsipaania, mutta siihenkin laitoin keskelle tuota strösseliä ettei tuu liiaksi sitä marsipaanimössöä. Oli muuten mielettömän hyvää toi lakritsiströsseli tuossa päällä, kun sitä oli kunnon kerros. :)

Minä teen kakut sillä periaatteella ettei ne tulisi maksamaan maltaita, kun ne tekee. Ja jos ostaa runsain mitoin marsipaania ja erilaisia värejä ja välineitä niin hintaa tulee kyllä. Ei ole mulla mahdollisuutta hoitovapaalla pistää omaisuuksia kakkujen tekoon, vaikka ois miten taitoa ja halua tehdä. Mutta haastavaa on miettiä välillä, että miten saa aikaiseksi tiettyjä kakkuja koskematta siihen marsipaaniin. Olen itse ollut ihan tyytyväinen räpellyksiini ja mielestäni kehittynyt kivasti tuossa pursotuspuolessakin jo. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Minä teen kakut sillä periaatteella ettei ne tulisi maksamaan maltaita, kun ne tekee. Ja jos ostaa runsain mitoin marsipaania ja erilaisia värejä ja välineitä niin hintaa tulee kyllä. Ei ole mulla mahdollisuutta hoitovapaalla pistää omaisuuksia kakkujen tekoon, vaikka ois miten taitoa ja halua tehdä. Mutta haastavaa on miettiä välillä, että miten saa aikaiseksi tiettyjä kakkuja koskematta siihen marsipaaniin. Olen itse ollut ihan tyytyväinen räpellyksiini ja mielestäni kehittynyt kivasti tuossa pursotuspuolessakin jo. :)
Sepä se, tuntuu että mennyt kummaksi kilpailuksi tuo kakkuhomma, että sen synttärikakun on pakko olla joku tosi mieletön viritelmä jonka tekemiseen on ensinnäkin pitänyt hankkia erikoisliikkeestä tyllat, siveltimet, värit ja ties mitä sadoilla euroilla ennen kuin edes itse kakun tekoon päästään -kehtaako omille vierailleen enää tavallista mansikkakermakakkua tarjotakaan :(


Vaan nytpä nähtiin, että kermamakkukin voi olla todella upea kun sen osaa, kuten sinä osaat =)
 
vieras
Mä kommentteistä päätellen olisin kuvitellut et ''kolmen äiti'' kakut olis ollu jotain oikeesti hienoja :eek:
Ei siinä ihan ok kakkuja mut en kyllä kehtais noilla kakuilla arvotella muiden kakkuja ko tuollaisen osaa tehdä kuka tahansa.
 
z
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kommentteistä päätellen olisin kuvitellut et ''kolmen äiti'' kakut olis ollu jotain oikeesti hienoja :eek:
Ei siinä ihan ok kakkuja mut en kyllä kehtais noilla kakuilla arvotella muiden kakkuja ko tuollaisen osaa tehdä kuka tahansa.
beech
 
Rukoilijasirkka
Mun mielestä pitää olla kermaa, kinuskia SEKÄ marsipaania. :p Eikä se marsipaani mitään kallista ole!

Mut kinuski pitäs olla hyvää, yleensä olen saanut pahaa kinuskikakkua, koska ei tajuta keittäessä laittaa suolaa mukaan ja maistaa sitä.
 
ennika
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä pitää olla kermaa, kinuskia SEKÄ marsipaania. :p Eikä se marsipaani mitään kallista ole!

Mut kinuski pitäs olla hyvää, yleensä olen saanut pahaa kinuskikakkua, koska ei tajuta keittäessä laittaa suolaa mukaan ja maistaa sitä.
Jep, ei munkaa mielestä tuo marsipaani mitään kallista ole!
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä pitää olla kermaa, kinuskia SEKÄ marsipaania. :p Eikä se marsipaani mitään kallista ole!

Mut kinuski pitäs olla hyvää, yleensä olen saanut pahaa kinuskikakkua, koska ei tajuta keittäessä laittaa suolaa mukaan ja maistaa sitä.
No millanen on hyvä kinuskiohje? Mä olen saanut aikaan vaan sellasia tosi imeliä juttuja.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä pitää olla kermaa, kinuskia SEKÄ marsipaania. :p Eikä se marsipaani mitään kallista ole!

Mut kinuski pitäs olla hyvää, yleensä olen saanut pahaa kinuskikakkua, koska ei tajuta keittäessä laittaa suolaa mukaan ja maistaa sitä.
No millanen on hyvä kinuskiohje? Mä olen saanut aikaan vaan sellasia tosi imeliä juttuja.
Koska et laita suolaa. Pitää maistaa välillä. Sen kuuluu maistua toffeelta. :)
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä pitää olla kermaa, kinuskia SEKÄ marsipaania. :p Eikä se marsipaani mitään kallista ole!

Mut kinuski pitäs olla hyvää, yleensä olen saanut pahaa kinuskikakkua, koska ei tajuta keittäessä laittaa suolaa mukaan ja maistaa sitä.
No millanen on hyvä kinuskiohje? Mä olen saanut aikaan vaan sellasia tosi imeliä juttuja.
Koska et laita suolaa. Pitää maistaa välillä.
Mut paljonko sitä suolaa laitetaan? Niinkun noin mitoissa? Hippusellinen, teelusikallinen vai ruokalusikallinen? Ja jos et kyssäristä ole älynnyt, niin mä olen totaalitumpelo kinuskijutuissa, mikä on ikävä juttu, sillä mun kolme poikaani tykkäisivät eniten juuri kinuskikakusta. :LOL:
 
auts
voin kertoa, että minä en osaa tehdä kakkuja yhtään, kaikki kakut tässä ketjussa on ollut omalla tavallaan tosi hienoja, kauniita tai maittavan näköisiä! Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
huh huh
Ihan käsittämätöntä että tästäkin on tälläinen tappelukeskustelu saatu aikaseksi, kyse on sentään vaan kakuista. Toiset tykkää kermasta, toiset marsipaanista, toiset rumista, toiset kauniista jne. Ei voi aina kaikkia mielyttää.
 
mie
Hiukan tylsähköä keskustella näiden kakkujen makueroista kun ei kuitenkaan niitä ole päässyt masitelemaan. Osa oli kivannäköisiä, osa ei niin kauhean kivoja, mutta makua en menis ruotimaan ilman maistiaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tässä yksi ystäväni tekemä kakku tyttöni synttäreille
Todella kiva idea :D Ja erittäin hyvin onnistunut.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Sen verran piti noita aikasempia kirjotuksia kommentoida, että ei ne välineet ja aineet maltaita maksa per kakku, jos tekee samoilla jutuilla useamman kuin yhden. Esim. apteekin elintarvikevärit riittää varmasti mun tahdillani loppuiäksi, sekotan värit osin itse ja jatkan tomusokerilla ja vedellä. Siveltimet on ihan peruskaupan tavaraa, desinfioitu vaan kuumalla vedellä ja puhdistettu aina huolellisesti. Ja pursottimena tupperin perus iso pursotin. Kerran kirpas ostaa, mutta riittää mun juttuihini oikeen hyvin. Ei siis mitään välineurheilua tämäkään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kommentteistä päätellen olisin kuvitellut et ''kolmen äiti'' kakut olis ollu jotain oikeesti hienoja :eek:
Ei siinä ihan ok kakkuja mut en kyllä kehtais noilla kakuilla arvotella muiden kakkuja ko tuollaisen osaa tehdä kuka tahansa.
No on niissä nyt hiukan koreemmat pursotukset mitä perusmamman kakuissa.
 

Yhteistyössä