Kaksplus.fi avattiin vuonna 2000,,,Alkuperäinen kirjoittaja online:vuonna 1999 tainnut olla jo satunnainen kävijä.. mun ensimmäinen nikki oli paprika.
ahaa. Sit se oli vuonna 2000. Muistelin vaan et esikoinen oli silloin vauva.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kaksplus.fi avattiin vuonna 2000,,,Alkuperäinen kirjoittaja online:vuonna 1999 tainnut olla jo satunnainen kävijä.. mun ensimmäinen nikki oli paprika.
minä muuten muistanAlkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Tulin wanhalle palstalle v. 2001 elokuussa kun odotin kuopusta ja palstan löysin kaks+ lehden mainoksen kautta. Silloinen nikkini oli Itikka. ..jos nyt kukaan muistaa.
Mä muistan itikan.Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Tulin wanhalle palstalle v. 2001 elokuussa kun odotin kuopusta ja palstan löysin kaks+ lehden mainoksen kautta. Silloinen nikkini oli Itikka. ..jos nyt kukaan muistaa.
tämänkin muistan....Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect::wave:
Alun alkaen olin Pumpernikkeli, mutta sitte tuli Pumppernikkeli, joten vaihdoin ihan suosiolla.
Vai,että Itikka, jokin hämärä muistikuva kyllä löytyy...Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Tulin wanhalle palstalle v. 2001 elokuussa kun odotin kuopusta ja palstan löysin kaks+ lehden mainoksen kautta. Silloinen nikkini oli Itikka. ..jos nyt kukaan muistaa.
Olin palstajulkkis sen adoptiosotkun jälkeen, mutta eipä siitä enempiä enää..Alkuperäinen kirjoittaja online:Mä muistan itikan.Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Tulin wanhalle palstalle v. 2001 elokuussa kun odotin kuopusta ja palstan löysin kaks+ lehden mainoksen kautta. Silloinen nikkini oli Itikka. ..jos nyt kukaan muistaa.
Muistanpa hyvinkin.Itse palstailin Amanda nikilläAlkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Tulin wanhalle palstalle v. 2001 elokuussa kun odotin kuopusta ja palstan löysin kaks+ lehden mainoksen kautta. Silloinen nikkini oli Itikka. ..jos nyt kukaan muistaa.