Jep
Talvitakin alle on hyvä laittaa jotain muutakin kun läpikuultava aluspaita, jos aikoo ihmisten ilmoille. Varsinkin jos sen läpikuultavan aluspaidan alla on hehkeät imetysrintsikat.
Niin ja ei kannata vetää lasta pulkassa juosten ja tehdä äkkikäännöstä kuvitellen että pieni lapsesi nauttii lentävästä kyydistä...Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:Vinkki talven varalle... Vauva-pulkkakin lähtee ihan kivasti vauhtiin pulkkamäessä. Älä laita lasta pulkkaan ja kuvittele juoksevasi itse vieressä. Varaudu jarruttamaan pulkkaa esim. narusta. Sekin täytyy tehdä hallitusti, ettei lapsi lennä hankeen. Parasta on änkeytyä samaan pulkkaan ja jarruttaa niin, ettei lapsen silmät ja suu ole täynnä lunta. Siis mieluummin käsillä pulkan takaosasta kuin edestä jaloilla, jolloin lumi kuorruttaa jalkojen välissä olevan lapsen.
Kehtaiskohan tätä kokeilla huomenna yövuorossa.Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Jos olet töissä paikassa jossa kirjoitetaan raporttia, niin kesken raportin ei kannata kirjoittaa isolla "TERVEISIÄ KAIKILLE" ja jatkaa normaalisti raportin kirjoittamista eteenpäin... Tämä saattaa herättää työtovereissa hilpeyttä, mutta pomosi voi olla toista mieltä (saattaa miettiä, että onko yövuorolaisella ollut kaikki kotona... )
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä alotan.
-Lasten hiuksia ei kannata pestä rasvalla, joutuu kumminki peseen shampoolla uudestaan.
-Omasta päästä kannattaa huudella myös hoitoaine pois ennen ku tulee suihkusta.
-Kauppakärryjä ei tarvi hyssytellä koko ajan, varsinkaan jos niissä ei ole lasta kyydissä.
-Sisäkengillä ei kannata lähtä kävelylle, ainakaan sateisella ilmalla.
Siinäpä muutama, jatkakaa te.