Tehdäänkö kuvaketju ihanista miehistä ja naisista? :P

En nyt tarkoittanut mitään jumalatonta vuorta joka puuskuttaa postilaatikolle kävellessä, mutta pitää se miehen jaksaa ostoskassit autoon kantaa :)
Toki, mutta jaksanhan minäkin kantaa, ts. ei siihen tarvita yhtään voimaa, tai ainakaan lihaksia. :D Mutta ymmärrän pointtisi - pitää sitä tietysti minua vahvempi olla, että voin joskus leikkiä heikkoa ja herkkää naista. :saint: Ja hei, kaiken mallisillehan löytyy tykkääjiä. ;)
 
[QUOTE="viuh";24915114]Hui kun säikähdin että mitä meidän opettajan kuva täällä tekee :O ;)[/QUOTE]

Mun kaksi veljeä on aivan Hugh Laurien kaksoisolentoja. Etenkin tää kuva on sellainen, jonka näkiessäni kyllä säikähdin, että mitä ihmettä, veljmiehet päässeet ihanien miesten listalle ;).
 
[QUOTE="...";24914678]vaikken itse olekaan tämän näköinen niin ihana hän on silti (ymmärsin että jotkut täällä linkittää urakalla sen vartalotyypin naisia jonka sattuu itsekin omistamaan, eli lihavatko vain voivat fanittaakin pulskia naisia...en minä onneksi ainakaan, niin itseriittoinen en vielä ole)[/QUOTE]

Mä kyl luulen, että vaik oisin anorektisen laiha mä tykkäisin suuresti pehmeistä naisista, oon tykännyt aina :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: persvakoonasana
"viuh"
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä