Toki, mutta jaksanhan minäkin kantaa, ts. ei siihen tarvita yhtään voimaa, tai ainakaan lihaksia. Mutta ymmärrän pointtisi - pitää sitä tietysti minua vahvempi olla, että voin joskus leikkiä heikkoa ja herkkää naista. :saint: Ja hei, kaiken mallisillehan löytyy tykkääjiä.En nyt tarkoittanut mitään jumalatonta vuorta joka puuskuttaa postilaatikolle kävellessä, mutta pitää se miehen jaksaa ostoskassit autoon kantaa
Hui kun säikähdin että mitä meidän opettajan kuva täällä tekee :O
Pitää se naisella muotoja olla, ei ne kosmopolitanin mallit oikein sytytä..Mä kyl luulen, että vaik oisin anorektisen laiha mä tykkäisin suuresti pehmeistä naisista, oon tykännyt aina :heart:
Onpas siulla komeat veljet Olen kyllä pitkään miettinyt, että ketä ihmettä meidän maikka muistuttaa ja tää mieshän se olikin.Mun kaksi veljeä on aivan Hugh Laurien kaksoisolentoja. Etenkin tää kuva on sellainen, jonka näkiessäni kyllä säikähdin, että mitä ihmettä, veljmiehet päässeet ihanien miesten listalle .
Sua tarkotettu sytyttäänkää...Pitää se naisella muotoja olla, ei ne kosmopolitanin mallit oikein sytytä..
Hänellä on minun edesmenneen veljeni silmät.Mun kaksi veljeä on aivan Hugh Laurien kaksoisolentoja. Etenkin tää kuva on sellainen, jonka näkiessäni kyllä säikähdin, että mitä ihmettä, veljmiehet päässeet ihanien miesten listalle .
Oi olin tähän aivan hillittömän rakastunut tähän, mutta päässyt vaipumaan unholaan. Tulipa ihana höpöolo.Matthew McFadye