Mä heittäytyisin jyrkänteeltä. :|Täytyy sanoa, että jos joku näistä olisi pakko ottaa, niin kyllä mä Hjallikseen kallistuisin.
Mä heittäytyisin jyrkänteeltä. :|Täytyy sanoa, että jos joku näistä olisi pakko ottaa, niin kyllä mä Hjallikseen kallistuisin.
Täytyy sanoa, että jos joku näistä olisi pakko ottaa, niin kyllä mä Hjallikseen kallistuisin.
Kuka? Tummaihoinen muskelityyppi? Ush. Sorry.Heeei Lilii ja Riepu, Mr. Malihan on upea?
Aika samoilla linjoilla mennään, siksi mun mielestä paras noista oli se, jolla näkyy vähiten lihaksia. ^___^Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24914860:Niin mun miesmausta sen verran, että mitä vähemmän lihaksia näkyy sen parempi. Läskiäkään kyllä ei saisi näkyä. Notta totta.
Miä oon vähän sitä mieltä että jos se mies ei jaksa nostaa samanpainosta multasäkkiä kun miä niin sitten se on turha Sen verran lihaksia riittää..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24914860:Kuka? Tummaihoinen muskelityyppi? Ush. Sorry.
Perjantai-illan ajatuksia: mun miesmausta sen verran, että mitä vähemmän lihaksia näkyy sen parempi. Läskiäkään kyllä ei saisi näkyä. Notta totta. Siksi kai se 1. sivun Louis Theroux on sopiva.
Kyllä ne hieman mahakkaatkin miehet voi olla voimakkaita, kattelet voimamieskisoja niin ei siellä kauheasti ole sexpackkejä näkyvilläAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24914860:Kuka? Tummaihoinen muskelityyppi? Ush. Sorry.
Perjantai-illan ajatuksia: mun miesmausta sen verran, että mitä vähemmän lihaksia näkyy sen parempi. Läskiäkään kyllä ei saisi näkyä. Notta totta. Siksi kai se 1. sivun Louis Theroux on sopiva.
Mielummin ei, kiitos. En kaipaa voimaa.Kyllä ne hieman mahakkaatkin miehet voi olla voimakkaita, kattelet voimamieskisoja niin ei siellä kauheasti ole sexpackkejä näkyvillä
Juu, monen naisen mielestä semmoinen riutuva anorektikko, jonka "sexpack" näkyy on urheilullinen, lihaksikas ja voimakas mies.Kyllä ne hieman mahakkaatkin miehet voi olla voimakkaita, kattelet voimamieskisoja niin ei siellä kauheasti ole sexpackkejä näkyvillä
En nyt tarkoittanut mitään jumalatonta vuorta joka puuskuttaa postilaatikolle kävellessä, mutta pitää se miehen jaksaa ostoskassit autoon kantaaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24915040:Mielummin ei, kiitos. En kaipaa voimaa.