Tehdäänkö kuvaketju ihanista miehistä ja naisista? :P

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24914860:
Niin mun miesmausta sen verran, että mitä vähemmän lihaksia näkyy sen parempi. :D Läskiäkään kyllä ei saisi näkyä. Notta totta.
Aika samoilla linjoilla mennään, siksi mun mielestä paras noista oli se, jolla näkyy vähiten lihaksia. ^___^
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24914860:
Kuka? Tummaihoinen muskelityyppi? Ush. Sorry.

Perjantai-illan ajatuksia: mun miesmausta sen verran, että mitä vähemmän lihaksia näkyy sen parempi. :D Läskiäkään kyllä ei saisi näkyä. Notta totta. Siksi kai se 1. sivun Louis Theroux on sopiva.
Miä oon vähän sitä mieltä että jos se mies ei jaksa nostaa samanpainosta multasäkkiä kun miä niin sitten se on turha :D Sen verran lihaksia riittää..
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24914860:
Kuka? Tummaihoinen muskelityyppi? Ush. Sorry.

Perjantai-illan ajatuksia: mun miesmausta sen verran, että mitä vähemmän lihaksia näkyy sen parempi. :D Läskiäkään kyllä ei saisi näkyä. Notta totta. Siksi kai se 1. sivun Louis Theroux on sopiva.
Kyllä ne hieman mahakkaatkin miehet voi olla voimakkaita, kattelet voimamieskisoja niin ei siellä kauheasti ole sexpackkejä näkyvillä :D
 
"vieras"
Kyllä ne hieman mahakkaatkin miehet voi olla voimakkaita, kattelet voimamieskisoja niin ei siellä kauheasti ole sexpackkejä näkyvillä :D
Juu, monen naisen mielestä semmoinen riutuva anorektikko, jonka "sexpack" näkyy on urheilullinen, lihaksikas ja voimakas mies. :D

Kaikilla ihmisillä on vatsalihakset, sixpack, ne vaan ovat rasvojen alla piilossa. Tosiasiassa nämä "lihaksikkaat" miehet ovat vain riutuvia luukasoja.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24915040:
Mielummin ei, kiitos. :) En kaipaa voimaa.
En nyt tarkoittanut mitään jumalatonta vuorta joka puuskuttaa postilaatikolle kävellessä, mutta pitää se miehen jaksaa ostoskassit autoon kantaa :)
 

Yhteistyössä