Tehdäänkö kuvaketju ihanista miehistä ja naisista? :P

vnbnnv
Mun mielestä tuo on kyllä hyvinkin kaunis nainen, ja kroppakin on miellyttävän näköinen - ylimääräset kilot on menneet just oikeisiin paikkoihin!

T. Hoikka heteronainen 20wee
Ai perseeseen ja tisseihin. Mietipä nyt miltä tuo näyttäisi alasti kontallaan. Metrinen läski perse ja "rinnat" viistää maata. Selällään ne valuu kainaloon.

Kaunista? Toki. lol
 
Tuhmat vieraat!
Ai perseeseen ja tisseihin. Mietipä nyt miltä tuo näyttäisi alasti kontallaan. Metrinen läski perse ja "rinnat" viistää maata. Selällään ne valuu kainaloon.

Kaunista? Toki. lol
Mun mielestä hän todennäköisesti näyttäisi silloinkin seksikkäältä, koska yleensä ottaen pidän vähän rehevämpiä naisia hyvännäköisinä.
Makuja toki on monia!
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
Tuo kuvan nainen näyttää olevan aika nuori ja kasvotkin on kauniit. Liikakilot on "oikeissa" paikoissa.

Ei lainkaan semmonen mätisäkki, joita näkee markettien nurkilla kanniskelevan muovikassillisia ruokaa vanhaan tojotaan penskalauma vanavedessään.

Ja ukko istuu sätkä hampaissa ratin takana oottamassa, kun ehän sitä pirssiä uskalla muuta kun pitää käynnissä (jos sammuttaa niin ei enää käynnisty), että päästään sinne velkaseen torppaan takaisin.
 
"vieras"
Siis tolla muodokkaalla naisellahan on älyttömän kapee vyötärö, et tuskin mikään kauhee valas, vaan kilot justiin oikeissa paikoissa. Tykkään! terveisin hoikka nainen
 
"nainen"
Mun mielestä toi idunnorin postaama nainen on hyvännäköinen. Onhan se ihan selkeesti ylipainonen, mutta muodot mennyt hyvin ja kasvot on todella kauniit. Myös tyyli on tosi hyvä. En haluaisi olla itse noin suurikokoinen, mutta silti en voi väittää ettei silmä lepäisi kuvassa.
 

Yhteistyössä