Tehdäänpä tavoiteketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-Ennen hiihtokauden alkua jaksan juosta/hölkätä meidän pururadan (2km) ympäri ja hb:ni on noussut yli 120.

Olen raskaana, mulla on anemia ja puuskutan kun kävelen rappuset yläkertaan että työnsarkaa riittää.

-Nukun ainakin 5h putkeen kunhan olen synnyttänyt (ja voin ottaa jonkun uninapin, pitkään aikaan en oo nukkunut 1-1,5h pidempiä pätkiä).

-Laihdun joulukuuhun mennessä, en aseta tarkkaa lukemaa mutta reippaasti.

• Tykkää
Reactions: SporttisMama
-seuraavan vuoden aikana julkaisen esikoisteokseni (oli sitten romaani tai satukirja)

-seuraavan viiden vuoden aikana ansaitsen pääosin elantoni kirjoittamalla

-seuraavan kymmenen vuoden aikana olen ymmärtänyt elämäni tarkoituksen

-sitten kun kuopukseni täyttää 18 vuotta ostan mökin Suomen ja Norjan rajalta ja elän lopun elämääni - ja kuolen - sillä samalla paikalla.

• Tykkää
-seuraavan vuoden aikana julkaisen esikoisteokseni (oli sitten romaani tai satukirja)

-seuraavan viiden vuoden aikana ansaitsen pääosin elantoni kirjoittamalla

-seuraavan kymmenen vuoden aikana olen ymmärtänyt elämäni tarkoituksen

-sitten kun kuopukseni täyttää 18 vuotta ostan mökin Suomen ja Norjan rajalta ja elän lopun elämääni - ja kuolen - sillä samalla paikalla.

Ihanaa että tavoittelet oman kirjan julkaisua! Mä arvostan ihmisiä jotka uskaltavat tehdä sitä mistä pitävät ja ottavat riskejä matkalla kohti menestystä! Hatun nosto!!!

-seuraavan vuoden aikana saan OTM:n paperit ulos yliopistosta ja laihdutan itseni "sellaiseksi kuin aina olen ollut"

-seuraavan viiden vuoden aikana olen saanut itselleni sopivan työpaikan ja pystyn pitämään perhe-elämän ja työt tasapainossa, lisäksi olen saanut itseni fyysisesti siihen kuntoon, että voin kiertää kuntorasteja "puolitosissani" ( = itseni haastaen)

-seuraavan kymmenen vuoden aikana koetan omaksua rennomman elämänasenteen ja kuuntelen itseäni (pitkä prosessi, joten parempi laittaa tällainen aika"raja" :D )

-sitten kun kaikki kolme lastani ovat täysi-ikäisiä, ostan mökkipahasen jostain Lapin perukoilta ja hommaan vähintään kolme malamuuttia, joiden kanssa voi käydä valjakkoajeluilla revontulia ihastelemassa

Mikä on otm?

Huomaan olevani aika tavoitteissani, sillä ainut on laihtua 20 kg. Onhan tuo paljon, mutta pientä verrattuna moniin muihin tavoitteisiin ! Laihtuminen on kiinni vain itsestäni !!! No, ok voisin olla siistimpi/siivota useammin =)

• Tykkää
Ihan kesän tavoitteita on alkaa liikkua enemmän. Kiloista en osaa sanoa, mutta niin että syyskuuhun (mahdollinen rantaloma) mennessä vyötärö ja vatsan seutu ovat sellaiset että voin kulkea ihan tyytyväisenä bikineissä.

Seuraava syksy onkin niin täynnä omia juttujaan että tavoitteena olisi lähinnä selvitä siitä kunnialla ja mahdollisimman positiivisesti.

• Tykkää
Oikeustieteidenmaisteri OTM, entinen oikeustieteidenkandi OTK. Tutkintouudistus eli tittelit vaihtui joskus 2005 ?. Itsekin valmistunut vielä OTK, mutta ihmiset eivät usko, että uusi OTM on juristi =).

Oikeustiede oli hauska siitä, että meillä korkeampi tutkinto oli pitkään OTK, eli kandi...alempi notaari. Nyt kun yhtenäistettiin tutkintoja tuli ylemmästä OTM ja alemmasta kandi/akademin puolelta oikeusnotaari =)

• Tykkää
Omat, henkilökohtaiset tavoitteet pyörivät tällä hetkellä tuon käynnistyvän yritystoiminnan ja ammattitaidon kehittämisen ympärillä. Tällainen painotus johtuu varmaan siitä, että mulla on mielessä aika selkeät rajat ja määritelmät unelmille, haaveille, toiveille ja tavoitteille, jolloin tavoitteilla on taipumus olla varsin käytännönläheisiä ja urapainotteisia. =)

- Seuraavan vuoden aikana tavoitteissa olisi valmistuminen ja asiakaskunnan kerääminen.

- Seuraavien viiden vuoden aikana tavoitteena on yritystoiminnan vakiinnuttaminen toimivaksi ja lisäkoulutuksen hankkiminen alalta.

- Puolivakavissani olen asettanut tavoitteekseni tohtoriksi väittelemisen ennen 50v päivää.

• Tykkää
Omat, henkilökohtaiset tavoitteet pyörivät tällä hetkellä tuon käynnistyvän yritystoiminnan ja ammattitaidon kehittämisen ympärillä. Tällainen painotus johtuu varmaan siitä, että mulla on mielessä aika selkeät rajat ja määritelmät unelmille, haaveille, toiveille ja tavoitteille, jolloin tavoitteilla on taipumus olla varsin käytännönläheisiä ja urapainotteisia. =)

- Seuraavan vuoden aikana tavoitteissa olisi valmistuminen ja asiakaskunnan kerääminen.

- Seuraavien viiden vuoden aikana tavoitteena on yritystoiminnan vakiinnuttaminen toimivaksi ja lisäkoulutuksen hankkiminen alalta.

- Puolivakavissani olen asettanut tavoitteekseni tohtoriksi väittelemisen ennen 50v päivää.

Mulla olisi kanssa haaveissa tohtoriksi väitteleminen ja kerään tässä hieman tietoa,taitoa ja rahaa että olisi vielä mahdollista siirtyä kokopäiväiseksi opiskelijaksi. Mutta joka tapauksessa jotenkin aion itseäni kehittää jos ei ihan tohtoriksi niin jotain muuta kuitenkin.

Mun tavotteena on

- tulla vuoden sisällä raskaaks.
(Ja jos en tuu niin sitten hankin jonkin ehkäsyvälineen ja palaan kouluun, jossa puolivuotinen odottaa ennen valmistujaisia.)

- että saisin kissan lopettamaan tiettyyn nurkkaan kusemisen kun muuten on ihana ja sisäsiisti.

- löytää motivaatiota liikuntaan ja kiinteytymiseen, kun paino on jo sopiva. (Tää motivaatio on tosin ollut multa aina kadoksissa, yleensä mietin että eikö se riitä että näyttää hyvältä vaatteet päällä :D )

• Tykkää
Tämmöset on hyviä ketjuja, kerrankin tsempataan eikä morkata!

1. Haluan väitellä aikataulussa, eli n. 2 vuoden sisällä
2. Haluan työpaikan, jossa viihdyn ja homman josta saan jotain irti (oon nyt opintovapaalla, ja olemassaoleva paikka ei inspaa)

[QUOTE="Jenis";26266538]Tämmöset on hyviä ketjuja, kerrankin tsempataan eikä morkata!

1. Haluan väitellä aikataulussa, eli n. 2 vuoden sisällä
2. Haluan työpaikan, jossa viihdyn ja homman josta saan jotain irti (oon nyt opintovapaalla, ja olemassaoleva paikka ei inspaa)[/QUOTE]

Tottakai pitää tsempata! Parhaimpi tuloksia saadaan porkkanalla, eikä kepillä! Tsemppiä sunkin tavoitteisiin!

- Olen hoidattanut hampaat kuntoon syksyyn mennessä

- Valmistun vuoden sisällä

- Kahden vuoden päästä minulla on joko työpaikka tai opiskelupaikka

- Kolmen vuoden päästä olen naimisissa

- Kuuden vuoden sisällä minulla on kaksi omaa lasta

Tuo viimeinen on sellainen, johon ei tietenkään voi itse niin vaikuttaa, mutta toivoa saa aina. :)

Yhteistyössä