Teenkö lastensuojeluilmoitusten?

  • Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti
Rimpim
No se idiootti tietää tietty siitä et ite istuu perse homeessa kotona päivät pitkät ja kyttää! Ja mistäs tiedät et siellä asuu lapsiperhe? Jos et siis asu edes samassa rapussa!
 
kiiiii
No jos toi on ainoa asia mistä sulla on huolta, niin älä soita. Jos on tuon lisäksi jotain muuta - näet äidin esim. lyövän, olevan kännissä, tai kuulet ettei lapsilla ole ruokaa, niin tee sitten.
 
justjuu-80
Ensinäkin, meillä itselle saattaa olla joskus kokonainen päivä kun ei päästä ulos. Meillä on pieni 1v ja erityislapsi. Niin ja huutoakin saattaa kuulua rappukäytävään kun vanhempi lapsemme riehuu ja pienempi kun ei saa kaikkea periksi niin saa itku-potku-raivarit. Eli pitäisikö sinun mielestäsi meistä nyt sitten tehdä lastensuojeluilmoitus??? Katsos kun kaikki ei mene kuin kirjoissa. Ja sulle kysymys: Onko itselläsi jälkikasvua 1 vai 2 lasta kun noin otat kantaa?
 
"manda"
[QUOTE="Mirja";29666087]Jokainen perhe voi kasvata lapset omalla tavalla , kulturi , jne , .
Lapset itkuminen tai huuto kuulu asia kun ovat lapset !!!:)

Antakaa olla rauha jokainen perhe ;)[/QUOTE]

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluvat ls-ilmot ja huostaanotot. Sekä tietysti hysteerinen suhteutuminen käsitteekseen "lapsen pahonpitely", jossa suurin piirtein kaikki lapsen kannalta negatiivissävytteinen fyysinen puuttuminen ymmärretään "pahoinpitelyksi".
 
"Huolestunut"
On mennyt koko päivä kyttäilessä sitä perhettä... Ei repsreps, olen enemmän huolestunut palstamammojen mielenterveydestä kun uskovat tällaisia feikkialoituksia. Voi sitä vastausten määrää. Sain itse viikon parhaat naurut! Juu ja en tuu lukemaan mitä paskaa tähän vastaatte. Olen työssäkäyvä perheellinen mies. Tarina oli keksitty. Siitäs saitte kun ei teillä mummoilla ole muuta kuin keskustelupalstaelämää...
 
Kgbgh
Kytätään muiden tekemisiä ja tehään ls-ilmoja ilman todellista syytä! Ymmärrätkö ettei asia kuulu sinulle! Lapsilla on varmasti kaikki hyvin ilman että ulkoilevat aamupäivisin! Sitäpaitsi et voi tietää syitä miksi jotkut eivät ulkoile AAMUPÄIVISIN! Mene töihin!
 

Yhteistyössä