Teenkö väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teinin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Teinin äiti

Vieras
Neuvoja kyselisin tämmöiseen hommaan, kun mulla on tyttö joka täytti pari viikkoa sitten 17.v.
Eilen kysyi multa että voiko mennä viikonloppuna poikakaverilleen yöksi. Mä kielsin asian.
Sen takia kielsin koska en ole nähnyt tätä poikaa, koska asuu toisella paikkakunnalla. Siitä ei ole kyse etteikö tyttö saisi harrastaa seksiä, edellinen poikaystävä kun oli niin yökyläilivät puolin ja toisin.
Nyt tämän uuden pojan kanssa ovat seurustelleet n.kuukauden, eikä ole vielä esitellyt sitä mulle.
Sanoin tytölle että heti kun mä olen tavannut pojan niin sitten saa mennä yöksi.

Olenko liian ankara? Pitäisikö päästää tyttö, vai pitää kiinni pätöksestä?

Kuulostaa reilulta. Entäs jos kutsut pojan teille yökylään, jos haluat joustaa asiassa?

Ei niitä voi kieltää seksiä harrastamasta sen paremmin kuin viinaakaan juomasta enää tuossa iässä. Vahinkoa tekee, jos kovasti yrittää.

[QUOTE="Argh";25188734]Kuulostaa reilulta. Entäs jos kutsut pojan teille yökylään, jos haluat joustaa asiassa?

Ei niitä voi kieltää seksiä harrastamasta sen paremmin kuin viinaakaan juomasta enää tuossa iässä. Vahinkoa tekee, jos kovasti yrittää.[/QUOTE]

Itse asiassa ehdotin sitä että poika tulisi meille yöksi, mutta sillä ei ole kuulemma rahaa junalippuun. Me asutaan Tampereella ja tämä poika Hämeenlinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Teinin äiti;25188750:
Itse asiassa ehdotin sitä että poika tulisi meille yöksi, mutta sillä ei ole kuulemma rahaa junalippuun. Me asutaan Tampereella ja tämä poika Hämeenlinnassa.

Jos ehdottaisit, että tyttäresi hankkisi varakkaamman miesystävän?

Et ole liian ankara. Tuntuu ettei ole kauan kun tse olin samanikäinen (vaikka siitä on..10 vuotta...) eikä olisi mielestäni silloin ollut kohtuuton vaatimus että äiti saisi ensin nähdä poikaystävän. Pidä vaan kiinni päätöksestäsi :)

Yhteistyössä