Teemu Lehtilä otti kiinni kiviä heitelleen pikkupojan ja joutui rikoksesta epäillyksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei hyvää päivää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meinaatteko että tämä poika pysähtyi heti kun lehtilä sai kiinni? Arvaus vaan että poika on kiinnijäämisen pelossaan pistänyt hanttiin ja rimpuillut. Tuskin siinä on mitään ravisteltu. Voihan se siinä rytäkässä näyttää siltä mutta lapset on yllättävän vahvoja ( olen nähnyt kun 7v pistää äidilleen hanttiin ihan urakalla ja äitiä todella sattui). Luulen että tilanteessa lehtilä ei vaan tahtonut päästää poikaa karkuun. Ja tämä pikku kultamuru on nyt niiiin en minä mutta muut, nyyh!

Juuri näin.

Ja ton ikäset on todellakin vahvoja ja osaavat satuttaa kun haluavat.

Minä en ainakaan enää meinaa pärjätä omalle kohta 10-vuotiaalle pojalle. Joskus painitaan leikisti ja alle minä jään. Voimaa onku pienessä pitäjässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Tiedoksi vaan, että kyllä mäkin uskallan ottaa pahoinpitelysyytteen, jos mun lapsiin tulette koskemaan :kieh:

Vai onko sulla yhtään vanhemmuuden tuomaa vastuuta lapsistasi? Otatko edes omista tekemisistäsi vastuuta? Epäilen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Vaikka joskus oon sarjaa seurannu, nii ei tulis mieleenkään sekottaa fiktiohahmoa oikeeseen henkilöön. Tosin kyseessä oli 10v pojat, että mitä sitten niitten päässä on liikkunut kun ovat Teemun nähneet

Nuoret ja vanhat sekoittaa fiktiohahmon oikeeseen, eli hyvinkin mahdollista että nuori näkee Aaronin aaronina, kun ei edes tiedä kuka se oikeasti on salkkareiden ulkopuolella. Hurjistunut ilme ja tutut kasvot palauttaa mieleen ne kaikki aaronin tempaukset salkkareissa ja sehän ei tunnetusti ollut mikään puunhalaaja.

Tää on just niin tätä! Mitä pienintäkään väliä sillä on ketä kukakin muistuttaa?!???! Tämä poika heitteli kiviä tai oli vaan mukana siinä (ihan sama) mutta vastuuseen pitää saada! Saatampa minäkin suuttuneena näyttää hirviöltä, onko tv siihenkin syyllinen? Taas paapotaan minkä ehditään. Tollasta jos olis mun lapsi tehnyt en pistäis pahakseni vaikka joku niskasta vähän retuuttaiskin! Muistais varmasti ensi kerralla ettei se seuraava kerta johtaisi jonkun toisen turmioksi! Nykyäjän kasvatus ja päin naamaa vitt**levat lapset... Voih!

Alkuperäinen kirjoittaja nome:
Tiedoksi vaan, että kyllä mäkin uskallan ottaa pahoinpitelysyytteen, jos mun lapsiin tulette koskemaan :kieh:

Vai onko sulla yhtään vanhemmuuden tuomaa vastuuta lapsistasi? Otatko edes omista tekemisistäsi vastuuta? Epäilen...

No kukas siitä ottaa vastuun, jos en minä? Jokainen on vastuussa omista tekemisistään ja lapsistaan.

Tää on just niin tätä! Mitä pienintäkään väliä sillä on ketä kukakin muistuttaa?!???! Tämä poika heitteli kiviä tai oli vaan mukana siinä (ihan sama) mutta vastuuseen pitää saada! Saatampa minäkin suuttuneena näyttää hirviöltä, onko tv siihenkin syyllinen? Taas paapotaan minkä ehditään. Tollasta jos olis mun lapsi tehnyt en pistäis pahakseni vaikka joku niskasta vähän retuuttaiskin! Muistais varmasti ensi kerralla ettei se seuraava kerta johtaisi jonkun toisen turmioksi! Nykyäjän kasvatus ja päin naamaa vitt**levat lapset... Voih!

No, tuon lapsen vanhemmat eivät halunneet että heidän lastaan pahoinpideltiin ja nostivat syytteen. Ymmärrätkö eron, he tai sinä. Ei ole sama asia se.
Etenkin jos on silminäkijän lausunto, ettei ko. lapsi syyllistynyt muuhun kuin pakenemiseen kun aaron lähti tulemaan kohti tai mihin sitten todisteet asiassa vetoavatkaan.

Totta kai se karkuun lähtee! Ei halunnut jäädä kiinni. Ja mikä Aaron? Aaro. Sä nyt puolustat poikaa oikeen hakemalla haetulla syyllä= tekosyyllä. Enkä oikeesti nyt ymmärrä tuota sinun minä tai he- kysymystä.

No kukas siitä ottaa vastuun, jos en minä? Jokainen on vastuussa omista tekemisistään ja lapsistaan.

Et vastannut minulle. Heitit kysymyslauseen... se kertoo, että et ole jämäkkä aikuinen!!! Annat lastesi tehdä, mitä haluavat... jälkimmäinen lauseesi, kommentti siihen: kyllä kuule vanhempi on vastuussa todella rankasti alaikäisten lastensa tekemisistään!!! Juuri tuollaiset vetelykset pilaavat yhteiskuntamme. Aletaanpa joukolla ilmoitella teistä sossuun, niin ottavat ne kullannuput huostaan ja poliisin puhutteluunkin tarvittaessa... v...n laiskimukset!!!

Totta kai se karkuun lähtee! Ei halunnut jäädä kiinni. Ja mikä Aaron? Aaro. Sä nyt puolustat poikaa oikeen hakemalla haetulla syyllä= tekosyyllä. Enkä oikeesti nyt ymmärrä tuota sinun minä tai he- kysymystä.

Ja mikä v*tun Aarokaan, sen miehen nimi on Teemu.

Et vastannut minulle. Heitit kysymyslauseen... se kertoo, että et ole jämäkkä aikuinen!!! Annat lastesi tehdä, mitä haluavat... jälkimmäinen lauseesi, kommentti siihen: kyllä kuule vanhempi on vastuussa todella rankasti alaikäisten lastensa tekemisistään!!! Juuri tuollaiset vetelykset pilaavat yhteiskuntamme. Aletaanpa joukolla ilmoitella teistä sossuun, niin ottavat ne kullannuput huostaan ja poliisin puhutteluunkin tarvittaessa... v...n laiskimukset!!!

Mistä sulla nyt noin huono omatunto on tullut?

Jos vanhemmat ei kiellä omia lapsiaan kun näkevät että toimivat/sanovat väärin, nii eikö silloin ole kanssaihmisillä oikeus komentaa/kieltää jos tuntevat että toimitaan väärin? Itse olen aika herkkä omalle pojalle sanomaan asioista, koska en halua että ympärillä olevat ihmiset/kaverit/sukulaiset häiriintyvät pojan toiminnasta. En nyt tarkoita että poikani on koko ajan häiriköimässä muita, mutta esim. en tykkää että kaupassa huudetaan ja juostaan kun päättömät kanat muita ihmisiä säikyttelemässä :D . Joten jos näette mun jälkikasvua tekemässä tuhmuuksia, nii luvan kanssa saapi ojentaa, ilman että nostan siitä syytettä :D :D . Juurikin näistä asioista ollaan pojan kanssa keskusteltu ja paljon, joten pientä järkee varmaan sen päästä löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!:

Tämä edellinen kirjoittaja oli sitä mieltä että lapsi oli sekoittanut Teemun Aaroon.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!:

Tämä edellinen kirjoittaja oli sitä mieltä että lapsi oli sekoittanut Teemun Aaroon.

No mistäs hän sen tietää? Luojan kiitos tässä maassakin on paljon aikuisia, jotka eivät anna lapsien katsoa salkkareita, ja lapsia joita sellainen paska ei edes kiinnosta.

Täytyykin pitää mielessä, jos joskus poliisi pysäyttää ja lähden karkuun. En uskaltanut jäädä viereen, kun olen nähnyt joskus telkkarissa pahan poliisin.

Täytyykin pitää mielessä, jos joskus poliisi pysäyttää ja lähden karkuun. En uskaltanut jäädä viereen, kun olen nähnyt joskus telkkarissa pahan poliisin.

Jännä miten tämä viers samaistaa itsenä 8-9vuotiaaseen lapseen

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:o Niskasta oisin itsekin ottanu kiinni. Ihan luonnollinen reaktio.

ON SE JUMALAUTA KUN TOMMOSIA PIKKUNILKKEJÄ EI SAA ENÄÄ PISTÄÄ RUOTUUN!!

Oisko ton Teemun pitänyt nätillä äänellä huutaa karkuun juosseille pojille, vai mitä vattua? Nykyaika.. :headwall:

peesi!!

Kuinka juoksevan tenavan voi saada kiinni, ilman että häntä tarraa jostain vaatteesta, kädestä etc.? Pahoinpitelyä, joopajoo...

Karkuunko heidän olisi pitänyt päästä, ja näin ollen luikkia pakoon kantamatta vastuuta heittelyidensä seurauksista?

Minun lapsiani saa ottaa niskasta kiinni jos tekevät jotain noin älytöntä! Kuinka lapset muuten oppivat mikä on oikein ja mikä väärin jos ei saa kieltää. Voi hyvää päivää noita vanhempia, kriminaalia kasvattavat pennustaan.

Tää näyttelijä on tehnyt oikein. Enkä todellakaan usko, että tulee saamana pahoinpitelystä mitään.

SItten kullanmurujen vanhemmat. Erinäisissä ammateissa on vahingontekijät oikeus ottaa kiinni ja jos laittaa vastaan, on oikeus käyttää tarvittavia voimakeinoja. Itse en ala käyttämään välineitä lapsiin, mutta yksikin huitaisu kiinnioton yhteydessä tarkoittaa sitä, että pentu menee maihin ja pysyy siellä joko rauhoittumiseen tai maijan kyytiin pääsyyn asti.

Alkuperäinen kirjoittaja kakkisentään:
Minun lapsiani saa ottaa niskasta kiinni jos tekevät jotain noin älytöntä! Kuinka lapset muuten oppivat mikä on oikein ja mikä väärin jos ei saa kieltää. Voi hyvää päivää noita vanhempia, kriminaalia kasvattavat pennustaan.

Ja mun lapsia kanssa. JA toivon, että ne tuodaan joko kotiin tai poliisin kautta, jos moista tapahtuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Imatralla:
Imatralla pikkupojat kivitti ohiajaneen junan ikkunat rikki. Mutta lapsiahan ei saa kieltää...

Kiinni vaan sellaset. Oli ne vaikka 5 vuotiaita, vahingoista seuraa korvausvelvollisuus, ei ne itte maksa, mut äiti ja isi maksaa ja ei tule halvaksi.

Pikkupilttien vanhemmat ei tajua että poikien leikit voi maksaa ihmishenkiä. Myös moottorietiellä kulkevia autoja kivitetään, tämä sama leikki on jatkunut vuodesta toiseen.

Se pikkunilkki on varmasti juossut kotiin ja hokenut äiskälle ja iskälle, että se salkkarien Aaro otti mua kiinni, se on seko. Ja äiskä ja iskä rahankuvat silmissä soitti seiskaan. YÄK.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No höpöhöpö, lapsille tulee päähän just tuollaisia järjettömyyksiä. Kiviä on kiva pudotella eikä käy mielessäkään että joku alhaalla saattaa loukata. Toki niistä pitää torua ja rangaistakin, mutta...

...syypäitä tässä ovat noiden lasten vanhemmat.

Miten muka vanhemmat olisivat syyllisiä, jos eivät ole olleet edes paikalla?

koska ovat laiminlyöneet kakaroidensa vahtimisen. jos on epäilys että kakara ei käyttäydy, sitä vahditaan 15 -18 vuotta kuten muissaki maissa.

vanhemmat maksamaan kivusta ja särystä ja rikosilmoitus heitä vastaan pahoinpitelustä myös. oikeasti ptiää saada kuri näille paviaaneille, joille ei ole opetettu 2vuotiaana,e ttä kiviä et heitä koskaan.

kumma juttu että paviaaneille ei opeteta, että et koske keneenkään ilman lupaa ja mitään et heitä ketään kohti. ja leikkiampuminen on pahoinpitely, henkistä väkivaltaa.

rikosilmoitusta vaan noista kakaroista vanhempineen. ei luulisi olevan mahdoton ymmärtää että kiviä et heitä, koskaan, keneenkään et koske ilman lupaa, etkä kenenkään toisen tavaraan, toisia ei ammuta edes leikisti. normaali 2v ymmärtää muutaman perustavan laatua olevan kiellon.

muut ovat sitten vähempiarvoisia, sisällä pomppimiset jne. mutta kun nämä mammat komentavat vain asioista, joista oma koti tai piha kärsii. toiset ovat yhdentekeviä.

Yhteistyössä