mutta kun rasismi. On rasismia syyttää raiskaavia matuja raiskaamisesta.Itse en oikein ymmärrä Teemun saamaa paskamyrskyä. Eikös se ole ihan hyvä asia, että monia huolestuttaa tapetilla olleet raiskaukset ja seksuuaaliset ahdistelut ym.? Miten ihmeessä tämäkin saadaan käännettyä rasismiksi? Kyllä osalla jengiä on pahasti kusta päässä.
Joo, kyllä on ihan ihmeelliseksi mennyt maailma. Minä en ainakaan näe mitään rasistista tuossa Teemun ideologiassa. En siis mitään.Itse en oikein ymmärrä Teemun saamaa paskamyrskyä. Eikös se ole ihan hyvä asia, että monia huolestuttaa tapetilla olleet raiskaukset ja seksuuaaliset ahdistelut ym.? Miten ihmeessä tämäkin saadaan käännettyä rasismiksi? Kyllä osalla jengiä on pahasti kusta päässä.
No niin, mutta kun tä touhu alkaa mennä ihan järjettömän kieroksi. Mistään ei voi enää puhua, kun rasismi. Ei voida puhua siitäkään enää järkevästi, että turvapaikanhakijat järjestävät kourinta kokoontumisiaan yleisötapahtumiin, kun sekin on rasistista. Sitten asiaa perustellaan sillä, että kyllä suomalaisetkin ja miksei ennen ole kohuttu naisten asemasta tai naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä.mutta kun rasismi. On rasismia syyttää raiskaavia matuja raiskaamisesta.
Sanoppa muuta. Mä mietin miten nuo kehtaavat? Onneksi en ole itse raiskattu, mutta jos olisin niin voisin vaan kuvitella miltä tuo vähättely tuntuisi. Jotenkin ajattelen että jos minut olisi raiskattuu, olisin onnellinen että aihe ja siihen liittyvät typerän pienet rangaistukset on viimein nostettu urakalla tapetille. Olisi teon tekijä edustanut sitten mitä kansallisuutta tahansa.No niin, mutta kun tä touhu alkaa mennä ihan järjettömän kieroksi. Mistään ei voi enää puhua, kun rasismi. Ei voida puhua siitäkään enää järkevästi, että turvapaikanhakijat järjestävät kourinta kokoontumisiaan yleisötapahtumiin, kun sekin on rasistista. Sitten asiaa perustellaan sillä, että kyllä suomalaisetkin ja miksei ennen ole kohuttu naisten asemasta tai naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä.
Ihan paskaa. Suomessa on iäti ollut tuomittavaa raiskata koko yhteiskunnan näkökulmasta. Nyt täällä on ihmisiä, joiden mielestä se on ihan ok. Suomalaiset miehet eivät ole kokoontuneet tuhatpäisenä joukkona raiskaamaan ja ahdistelemaan naisia, nyt täällä kuitenkin on miehiä, joiden mielestä se on ok.
Jos tämä ei ole ongelma ja ongelmasta puhuminen on rasismia, niin mitä vittua seuraavaksi?
Tässä syy: suvakit l. vihervasemmisto on aina halunnut Suomen kuuluvan osaksi Venäjää. Heitä inhottaa erityisesti menestyneet ihmiset, joilla on paljon omaisuutta. Sosiaalidemokratiankin idea on se, että kaikki mikä on sinun, on myös minun. Tässä mielessä Teemu on heille Saatana, joka pitää nuijia maan rakoon ja karkottaa maasta!Itse en oikein ymmärrä Teemun saamaa paskamyrskyä. Eikös se ole ihan hyvä asia, että monia huolestuttaa tapetilla olleet raiskaukset ja seksuuaaliset ahdistelut ym.? Miten ihmeessä tämäkin saadaan käännettyä rasismiksi? Kyllä osalla jengiä on pahasti kusta päässä.
Onhan ne, koska yliopistoissa roikkuu eniten vassareita näissä aivopesuun tähtäävissä tiedekunnissa. Mörköäiti ei varmasti ole akateeminen, mutta lehdistössä näkee selvästi missä mennään.Mä en jaksa uskoa että matut vois keksiä jonkun uuden niin törkeän tempauksen etteikö Mörköäidin kaltaiset suvakit keksi siihen jonkun perustelun jolla se käännetään kantasuomalaisen heteromiehen syyksi. Osa näistä juuttaista on vielä verbaalisti aika lahjakkaita.
Ja Helsingin yliopistolta vähennetään satoja työpaikkoja. Sieltä on siis vapautumassa hirvee lauma suvakkeja rääkymään someen lisää fyrkkaa matuille.Onhan ne, koska yliopistoissa roikkuu eniten vassareita näissä aivopesuun tähtäävissä tiedekunnissa. Mörköäiti ei varmasti ole akateeminen, mutta lehdistössä näkee selvästi missä mennään.
Tähänkö on todella menty? Enää perheet eivät voi juhlia yhdessä, vaan naiset pitää erotella miehistä.Kölnin karnevaaleilla on naisille oma turva-alue. Saas nähdä miten järkkärit onnistuvat pitämään mamut pois ko alueelta, saattaapi edessä olla väkivaltaisia yhteenottoja.
Lisäksi aina on olemassa muslimien tekemän terrori-iskun vaara: pommeja ja rynnäkkökivääreillä ampumista.
Älä huoli. Olen yliopistolla töissä ja täällä on ollut tiukka maahanmuuttokriittinen linja jo ennen tätä matutsunamia. Ehkä humanistien puolella enemmän vihervassareita.Ja Helsingin yliopistolta vähennetään satoja työpaikkoja. Sieltä on siis vapautumassa hirvee lauma suvakkeja rääkymään someen lisää fyrkkaa matuille.
Nyt narraat, mikäli palstaan on uskominen niin maahanmuuttokriittisiä (=rasisteja) löytyy vain kouluttamattomien sossupummien joukosta. Kaikki kouluja käyneet ja sivistyneet ihmiset ovat suvaitsevaisia.Älä huoli. Olen yliopistolla töissä ja täällä on ollut tiukka maahanmuuttokriittinen linja jo ennen tätä matutsunamia. Ehkä humanistien puolella enemmän vihervassareita.
Tää on ihan totta. Mua ei ole koskaan penkkiurheilu kiinnostanut pätkääkään. Selänne on ollut mulle täysin neutraali tyyppi. Nyt nostan hattua hänelle.Teemun pisteet nousivat urheilua seuraamattomien silmissä huimasti. Tuon huomaa kun lukee esim lehtien kommenttipalstoja. Urheilua seuraavien parissa arvostus ei muuttunut mihinkään, ehkä nousi heidänkin mielestään kun uskalsi avata suun tässä pohjois-korean kaltaisessa media- ja politiikkaympäristössä
Teemun reaktio on normaalin ihmisen normaali reaktio, ei millään tavoin "keittänyt yli" kommenteissaan mielestäni. Tiukempikin olisi sanoissaan saanut olla.No niin. Ilmankos soppa keitti yli.
Käsittääkseni Teemu kertoi suhtautuvansa suopeasti vain niinhin turvapaikanhakijoihin, jotka ovat oikeasti avun tarpeessa ja kykenevät noudattamaan suomen lakeja ym.hmm, kenenköhän tässä pitäisi lukea mitä Teemu kirjoittaa? Edelleenkään Teemu ei ole pistämässä rajoja kiinni, tai syyllistämässä mamuja, vaan, niinkuin suurinosa meistä suvakeista, vaatimassa kovempia rangaistuksia raiskauksista ja toivoo että asioista keskusteltaisiin järkevästi.
Ja nuo ulkomaalaiset työperäiset maahanmuuttajat näyttää olevan kaikkein kriittisimpiäÄlä huoli. Olen yliopistolla töissä ja täällä on ollut tiukka maahanmuuttokriittinen linja jo ennen tätä matutsunamia. Ehkä humanistien puolella enemmän vihervassareita.
Teemussa ja näissä "uusissa suomalaisissa" on se ero, että Teemu on itse elättänyt itsensä, eikä ole kummassakaan asuinpaikassa ollut rasitteena sikäläiselle yhteiskunnalle ja turvallisuudelle. Samaa ei voi sanoa jälkimmäisistä.Katselin google kuvahaulla kuvia tuosta selänteestä ja oli paljon kuvia leijona paita päällä ja paidassa oli myös jotakin Karjala juttuja. eli eipä yllätä äärioikeisto sympatiat. Sitä paitsi mies kuulemma itse mennyt maahanmuuttajana ensin Kanadaan ja sieltä paremman elintason perässä Usaan. Turha on uutisoida näiden tyyppien mielipiteitä koska ne lisäävät keinotekoista vastakkainasettelua kantasuomalaisten ja uusien suomalaisten välillä.
Alkaa mukavasti muistuttaa rotuerottelun aikaa, kun naisille varataan omat paikat ja kulkuvälineet, jotta eivät turhaan pyöri miesten jaloissa houkuttimena vääryyksiin.Hassun hauskaa. Se siitä naisten vapaudesta liikkua miten haluaa ja missä haluaa. Tarvitaan erilliset turva-alueet. Onko seuraavana vuorossa naisten omat julkiset kulkuneuvot ym??