Teemu heitti lisää paskaa suvakkien niskaan

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Itse en oikein ymmärrä Teemun saamaa paskamyrskyä. Eikös se ole ihan hyvä asia, että monia huolestuttaa tapetilla olleet raiskaukset ja seksuuaaliset ahdistelut ym.? Miten ihmeessä tämäkin saadaan käännettyä rasismiksi? Kyllä osalla jengiä on pahasti kusta päässä.

vierailija
Itse en oikein ymmärrä Teemun saamaa paskamyrskyä. Eikös se ole ihan hyvä asia, että monia huolestuttaa tapetilla olleet raiskaukset ja seksuuaaliset ahdistelut ym.? Miten ihmeessä tämäkin saadaan käännettyä rasismiksi? Kyllä osalla jengiä on pahasti kusta päässä.
mutta kun rasismi. On rasismia syyttää raiskaavia matuja raiskaamisesta.

Joo, kyllä on ihan ihmeelliseksi mennyt maailma. Minä en ainakaan näe mitään rasistista tuossa Teemun ideologiassa. En siis mitään.

mutta kun rasismi. On rasismia syyttää raiskaavia matuja raiskaamisesta.
No niin, mutta kun tä touhu alkaa mennä ihan järjettömän kieroksi. Mistään ei voi enää puhua, kun rasismi. Ei voida puhua siitäkään enää järkevästi, että turvapaikanhakijat järjestävät kourinta kokoontumisiaan yleisötapahtumiin, kun sekin on rasistista. Sitten asiaa perustellaan sillä, että kyllä suomalaisetkin ja miksei ennen ole kohuttu naisten asemasta tai naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä.

Ihan paskaa. Suomessa on iäti ollut tuomittavaa raiskata koko yhteiskunnan näkökulmasta. Nyt täällä on ihmisiä, joiden mielestä se on ihan ok. Suomalaiset miehet eivät ole kokoontuneet tuhatpäisenä joukkona raiskaamaan ja ahdistelemaan naisia, nyt täällä kuitenkin on miehiä, joiden mielestä se on ok.
Jos tämä ei ole ongelma ja ongelmasta puhuminen on rasismia, niin mitä vittua seuraavaksi?

vierailijattt
No niin, mutta kun tä touhu alkaa mennä ihan järjettömän kieroksi. Mistään ei voi enää puhua, kun rasismi. Ei voida puhua siitäkään enää järkevästi, että turvapaikanhakijat järjestävät kourinta kokoontumisiaan yleisötapahtumiin, kun sekin on rasistista. Sitten asiaa perustellaan sillä, että kyllä suomalaisetkin ja miksei ennen ole kohuttu naisten asemasta tai naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä.

Ihan paskaa. Suomessa on iäti ollut tuomittavaa raiskata koko yhteiskunnan näkökulmasta. Nyt täällä on ihmisiä, joiden mielestä se on ihan ok. Suomalaiset miehet eivät ole kokoontuneet tuhatpäisenä joukkona raiskaamaan ja ahdistelemaan naisia, nyt täällä kuitenkin on miehiä, joiden mielestä se on ok.
Jos tämä ei ole ongelma ja ongelmasta puhuminen on rasismia, niin mitä vittua seuraavaksi?
Sanoppa muuta. Mä mietin miten nuo kehtaavat? Onneksi en ole itse raiskattu, mutta jos olisin niin voisin vaan kuvitella miltä tuo vähättely tuntuisi. Jotenkin ajattelen että jos minut olisi raiskattuu, olisin onnellinen että aihe ja siihen liittyvät typerän pienet rangaistukset on viimein nostettu urakalla tapetille. Olisi teon tekijä edustanut sitten mitä kansallisuutta tahansa.

Kyllä, suomalaisetkin miehet todellakin käpälöi. Ne jotkut yksilöt. Useimmiten vahvassa humalassa. JA yksi selkeä piirre tuossa kähmimisessä on. SE ON YKSILÖN teko. En ole ikinä kuullut suomalaisesta jätkäporukasta jotka saartavat naisia kähmiäkseen. Tai että raiskaavat porukassa, niitäkään ei taida olla kuin muutama kuvottava tapaus. Tässä se isoin ero touhuun....

Jos suomi jatkaa raiskaajien ja kähmiöiden päänsilittelyä, homma tulee lopullisesti karkaamaan käsistä. Kun miehet, jotka on lapsesta saakka kasvatettu naisia alistavaan maailmaan, huomaa että selviää suomessa rikoksestaa päänsilittelyllä ja sormen heristämisellä, luuleeko joku sinisilmäinen ihan tosissaan että homma loppuu?? Kun ei se lopu joidenkin suomalaismiestenkään osalla, vaikka heitä ei ehkä niin naisia alistavassa kultuurissa täällä suomessa ole kasvatettu.

vierailija
Tässä syy: suvakit l. vihervasemmisto on aina halunnut Suomen kuuluvan osaksi Venäjää. Heitä inhottaa erityisesti menestyneet ihmiset, joilla on paljon omaisuutta. Sosiaalidemokratiankin idea on se, että kaikki mikä on sinun, on myös minun. Tässä mielessä Teemu on heille Saatana, joka pitää nuijia maan rakoon ja karkottaa maasta!

Erityisen hulluja ovat nämä leijonakorua vastustavat. Mielestäni heidät pitäisi välittömästi siirtää siperiaan kiitokseksi maanpuolustustahdon rapauttamisesta!

vierailija
Mä en jaksa uskoa että matut vois keksiä jonkun uuden niin törkeän tempauksen etteikö Mörköäidin kaltaiset suvakit keksi siihen jonkun perustelun jolla se käännetään kantasuomalaisen heteromiehen syyksi. Osa näistä juuttaista on vielä verbaalisti aika lahjakkaita.

vierailija
Mä en jaksa uskoa että matut vois keksiä jonkun uuden niin törkeän tempauksen etteikö Mörköäidin kaltaiset suvakit keksi siihen jonkun perustelun jolla se käännetään kantasuomalaisen heteromiehen syyksi. Osa näistä juuttaista on vielä verbaalisti aika lahjakkaita.
Onhan ne, koska yliopistoissa roikkuu eniten vassareita näissä aivopesuun tähtäävissä tiedekunnissa. Mörköäiti ei varmasti ole akateeminen, mutta lehdistössä näkee selvästi missä mennään.

vierailija
Onhan ne, koska yliopistoissa roikkuu eniten vassareita näissä aivopesuun tähtäävissä tiedekunnissa. Mörköäiti ei varmasti ole akateeminen, mutta lehdistössä näkee selvästi missä mennään.
Ja Helsingin yliopistolta vähennetään satoja työpaikkoja. Sieltä on siis vapautumassa hirvee lauma suvakkeja rääkymään someen lisää fyrkkaa matuille.

vierailija
Kölnin karnevaaleilla on naisille oma turva-alue. Saas nähdä miten järkkärit onnistuvat pitämään mamut pois ko alueelta, saattaapi edessä olla väkivaltaisia yhteenottoja.

Lisäksi aina on olemassa muslimien tekemän terrori-iskun vaara: pommeja ja rynnäkkökivääreillä ampumista.
Tähänkö on todella menty? Enää perheet eivät voi juhlia yhdessä, vaan naiset pitää erotella miehistä.

vierailija
Ja Helsingin yliopistolta vähennetään satoja työpaikkoja. Sieltä on siis vapautumassa hirvee lauma suvakkeja rääkymään someen lisää fyrkkaa matuille.
Älä huoli. Olen yliopistolla töissä ja täällä on ollut tiukka maahanmuuttokriittinen linja jo ennen tätä matutsunamia. Ehkä humanistien puolella enemmän vihervassareita.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Hyvä Teemu!!

Juuri noin ajattelee lähes jokainen, jota rasistiksi haukutaan! Todellisuudessa tosi harva mamu-kriittinen on sitä mieltä, että "kaikki rättipäät pois". Mutta suvakit ovat niin tyhmiä ja kapeanäköisiä, etteivät tajua tätä. Hyvä esimerkki tästä ymmärtämättömyydestä oli #lääppijä -kohu.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Älä huoli. Olen yliopistolla töissä ja täällä on ollut tiukka maahanmuuttokriittinen linja jo ennen tätä matutsunamia. Ehkä humanistien puolella enemmän vihervassareita.
Nyt narraat, mikäli palstaan on uskominen niin maahanmuuttokriittisiä (=rasisteja) löytyy vain kouluttamattomien sossupummien joukosta. Kaikki kouluja käyneet ja sivistyneet ihmiset ovat suvaitsevaisia.

vierailija
Teemun pisteet nousivat urheilua seuraamattomien silmissä huimasti. Tuon huomaa kun lukee esim lehtien kommenttipalstoja. Urheilua seuraavien parissa arvostus ei muuttunut mihinkään, ehkä nousi heidänkin mielestään kun uskalsi avata suun tässä pohjois-korean kaltaisessa media- ja politiikkaympäristössä
Tää on ihan totta. Mua ei ole koskaan penkkiurheilu kiinnostanut pätkääkään. Selänne on ollut mulle täysin neutraali tyyppi. Nyt nostan hattua hänelle.

Niin, kirjoittaa tuossa blogissaan että " turvapaikanhakijoita vastaan minulla ei ole mitään ".
Niin mistäs tässä nyt pitäis ja kenen vauhkoontua?
Asiatekstiä siitä että raiskauksiin on Suomessa liian alhaiset rangaistukset, ja tästähän on kohistu jouseampi vuosi, todellakin pitäisi säätää paljon tiukemmat rangaistukse, ja jopa itä-Suomen hovioikeus voisi noudattaa niitä...

Sitä minä vain en ymmärrä, että mitä hyötyä niistä tiukemmista rangaistuksista on raiskauksien estämisessä?
Pitää saada kunnon rangaistus, vaan teko on silloin jo tapahtunut. Ei Teemu esittänyt mitään rajat kiinni - politiikkaa tuossa tekstissään, jos ette huomanneet?

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
hmm, kenenköhän tässä pitäisi lukea mitä Teemu kirjoittaa? Edelleenkään Teemu ei ole pistämässä rajoja kiinni, tai syyllistämässä mamuja, vaan, niinkuin suurinosa meistä suvakeista, vaatimassa kovempia rangaistuksia raiskauksista ja toivoo että asioista keskusteltaisiin järkevästi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
hmm, kenenköhän tässä pitäisi lukea mitä Teemu kirjoittaa? Edelleenkään Teemu ei ole pistämässä rajoja kiinni, tai syyllistämässä mamuja, vaan, niinkuin suurinosa meistä suvakeista, vaatimassa kovempia rangaistuksia raiskauksista ja toivoo että asioista keskusteltaisiin järkevästi.
Käsittääkseni Teemu kertoi suhtautuvansa suopeasti vain niinhin turvapaikanhakijoihin, jotka ovat oikeasti avun tarpeessa ja kykenevät noudattamaan suomen lakeja ym.
Veikkaan, että nuo kommentit olivat aivan liikaa rasismia joillekkin tahoille.

vierailija
koittakaahan nyt rauhottua.:D
teemu ei ole rasisti vaikka senhän ap tietääkin. vaikka eihän persutrollin maailmassa ole kuin suvakkeja ja rasisteja. no, valtaosa on kuitenkin ihan samaa mieltä että raiskauksista pitää saada kovemmat tuomiot jne, mutta teemu ei ymmärrä millanen keskustelu tässä maassa tällä hetkellä vallitsee, on vain kaksi kenttää kun nettiin jotain laittaa ja se toinen kenttä on vähän ikävämpää porukkaa kuin ne rastatukkaporukat. Meitä muitahan ns.tavallisia ihmisiä ei ole, niitä jotka tietävät että tässä maassa on aina ollut tiukka maahanmuuttopolitiikka, eivätkä kaikki pakolaiset ole pedofiileja tai raiskaajia.
ei tajunnut että tästäkin natsit vetelevät omia johtopäätöksiään.
metsään meni, voi voi, mutta älämöly jatkuu, teemua ei haitanne kun ei edes asu tässä maassa.

Katselin google kuvahaulla kuvia tuosta selänteestä ja oli paljon kuvia leijona paita päällä ja paidassa oli myös jotakin Karjala juttuja. eli eipä yllätä äärioikeisto sympatiat. Sitä paitsi mies kuulemma itse mennyt maahanmuuttajana ensin Kanadaan ja sieltä paremman elintason perässä Usaan. Turha on uutisoida näiden tyyppien mielipiteitä koska ne lisäävät keinotekoista vastakkainasettelua kantasuomalaisten ja uusien suomalaisten välillä.
Teemussa ja näissä "uusissa suomalaisissa" on se ero, että Teemu on itse elättänyt itsensä, eikä ole kummassakaan asuinpaikassa ollut rasitteena sikäläiselle yhteiskunnalle ja turvallisuudelle. Samaa ei voi sanoa jälkimmäisistä.

vierailija
Toivottavasti tämä herättää yleisesti tietoisuuden siitä, että tuomiot raiskauksista ovat aivan naurettavia, niitä pitäisi kiristää kunnolla. Lainsäätäjien pitäisi muuttaa noita tuomiorajoja ja joku joukkoraiskaus voitaisiin määritellä vielä törkeämmäksi rikokseksi, sillä sellaiseen osallistuminen osoittaa suunnitelmallisuutta, vaikka kuinka "teki vaan kun ne kaikki muutkin".

Yhteistyössä