Tee rauha Jeesuksen kanssa, niin korona ei pelota

Päivän epistola läjähti.
Nonni, tuli sanottua.

Mä suojaan itseni ja muut - ja en kehu, mutta täällä huolettomalla maaseudulla olen niitä harvoja jotka on käyttäny jo kuukausi sitten maskia.
Muiden takia, ja ettei mun muksut jäis ilman äitiä.

Mutta itseäni ei pelota korona eikä kuolema. Ei tippaakaan. Räkiköön vaikka joku Pena päin naamaa, ihan sama.

Jos joudun hengityskoneeseen, aion -jos sitä ennen pystyn rohinalta puhumaan mitään- sanoa hoitohenkilökunnalle että heippa, Jumala on mun kanssa, kävi miten kävi.

En mä sano etteikö uskovat välillä pelkää. Mut ihmisten koronapelossa näkyy osittain se, kun turva on vain omassa itsessä.

Mä en turvaa itseeni. Mua kannetaan.

Aamen! Ja lattiaa imuroimaan.
 
vierailija
Päivän epistola läjähti.
Nonni, tuli sanottua.

Mä suojaan itseni ja muut - ja en kehu, mutta täällä huolettomalla maaseudulla olen niitä harvoja jotka on käyttäny jo kuukausi sitten maskia.
Muiden takia, ja ettei mun muksut jäis ilman äitiä.

Mutta itseäni ei pelota korona eikä kuolema. Ei tippaakaan. Räkiköön vaikka joku Pena päin naamaa, ihan sama.

Jos joudun hengityskoneeseen, aion -jos sitä ennen pystyn rohinalta puhumaan mitään- sanoa hoitohenkilökunnalle että heippa, Jumala on mun kanssa, kävi miten kävi.

En mä sano etteikö uskovat välillä pelkää. Mut ihmisten koronapelossa näkyy osittain se, kun turva on vain omassa itsessä.

Mä en turvaa itseeni. Mua kannetaan.

Aamen! Ja lattiaa imuroimaan.
Olen samaa mieltä! Ottamalla Jeesuksen syntien sovituksen vastaan, olemme turvassa vaikka siirtyisimme ajasta ikuisuuteen. Näinä ilmestyskirjan kuvaamina viimeisinä aikoina, eksytys on suuri.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Päivän epistola läjähti.
Nonni, tuli sanottua.

Mä suojaan itseni ja muut - ja en kehu, mutta täällä huolettomalla maaseudulla olen niitä harvoja jotka on käyttäny jo kuukausi sitten maskia.
Muiden takia, ja ettei mun muksut jäis ilman äitiä.

Mutta itseäni ei pelota korona eikä kuolema. Ei tippaakaan. Räkiköön vaikka joku Pena päin naamaa, ihan sama.

Jos joudun hengityskoneeseen, aion -jos sitä ennen pystyn rohinalta puhumaan mitään- sanoa hoitohenkilökunnalle että heippa, Jumala on mun kanssa, kävi miten kävi.

En mä sano etteikö uskovat välillä pelkää. Mut ihmisten koronapelossa näkyy osittain se, kun turva on vain omassa itsessä.

Mä en turvaa itseeni. Mua kannetaan.

Aamen! Ja lattiaa imuroimaan.
Kuka kannattaa niitä lukuisia lääkäreitä ja hoitajia, jotka tekevät ihan hirveän raskasta duunia koko ajan, kun ihmisiä kärrätään sisään, ja osa on sairaalassa jopa useita viikkoja? Tiedätkö yhtään, miten raskasta heillä on se työ, niin fyysisesti kuin henkisesti?

Onko "jumala" heidän kanssaan, mitä?
 
vierailija
Heikot ihmiset tarvitsevat itselleen selityksen ja turvan Jumalasta, Jeesuksesta, keijuista ja tontuista.
On oltava joku ylempi ihmeellinen Magia, joka avulla voi selittää asiat itselleen parhain päin. Ja ainakin pääsee Taivaaseen jos maan päällä on elämä ollut H**ttiä.
 
vierailija
Päivän epistola läjähti.
Nonni, tuli sanottua.

Mä suojaan itseni ja muut - ja en kehu, mutta täällä huolettomalla maaseudulla olen niitä harvoja jotka on käyttäny jo kuukausi sitten maskia.
Muiden takia, ja ettei mun muksut jäis ilman äitiä.

Mutta itseäni ei pelota korona eikä kuolema. Ei tippaakaan. Räkiköön vaikka joku Pena päin naamaa, ihan sama.

Jos joudun hengityskoneeseen, aion -jos sitä ennen pystyn rohinalta puhumaan mitään- sanoa hoitohenkilökunnalle että heippa, Jumala on mun kanssa, kävi miten kävi.

En mä sano etteikö uskovat välillä pelkää. Mut ihmisten koronapelossa näkyy osittain se, kun turva on vain omassa itsessä.

Mä en turvaa itseeni. Mua kannetaan.

Aamen! Ja lattiaa imuroimaan.
Uskovaiset siirtävät vastuun kantamisen "ylemmälle taholle" ei uskalla ottaa vastuuta omasta elämästään ja päätöksistään.
"Mä en turvaa itseeni. Mua kannetaan."
 
En oo toi harmaa, mutta sä et huomioi vallitsevia olosuhteita pysyäkseni hengissä saati toteuttaaksesi lähetyskäskyä. Sun pitäisi ottaa riskejä levittääksesi kristinuskoa pahimpaan vaststajaan eikä tuudittautua lintukotoon ja tulevaan taivaspaikkaan.


Niin Jeesus sulle sanoisi!
En huomioi vallitsevia olosuhteita pysyäkseni hengissä -hmm? Selitä toi.

Lähetystyö tarttee lähetyskäskyn Jumalalta. Opetuslapsetkaan eivät huidelleet minne sattuu, vaan Jumala joko kehotti tai kielsi menemästä jonnekin. "Menkää Kreetalle/älkää menkö Turkkiin" tms.

-Mulla ei ole Jumalalta lähetyskäskyä lähteä mihinkään. Jos sitä ei ole, ei saa mennä, koska menisi ns.omassa voimassa ja omin päin. Jumala ei siunaa ihmisen omia suunnitelmia.
-> päinvastoin, mulle on 25 vuotta sitten profetoitu nykyinen työpaikkani, asuinseutu näytetty kuvina jne.
Mun tehtävä on olla tässä kylällä nyt.

Mutta on mulle näytetty näyssä myös etelämaalainen talo. Ja katsoin afrikkalaisen ystäväni kotikaupungin torilta otettua youtube-videota, ja koin vahvasti että tuo voi olla joskus mun kotiseutua.

Mutta Jumalalla on aikataulunsa ja Hän tiputtaa niitä asioita rauhallisesti, just oikeaan aikaan. Tänään en tiedä, mikä huomenna mua odottaa. :)

Btw, Eurooppa alkaa olla kohta vaativin lähetyskenttä kun Afrikassa kristinusko leviää lujaa. Katolinen keski-Eurooppa on pimeyttä täynnä.
 
r0s
En huomioi vallitsevia olosuhteita pysyäkseni hengissä -hmm? Selitä toi.

Lähetystyö tarttee lähetyskäskyn Jumalalta. Opetuslapsetkaan eivät huidelleet minne sattuu, vaan Jumala joko kehotti tai kielsi menemästä jonnekin. "Menkää Kreetalle/älkää menkö Turkkiin" tms.

-Mulla ei ole Jumalalta lähetyskäskyä lähteä mihinkään. Jos sitä ei ole, ei saa mennä, koska menisi ns.omassa voimassa ja omin päin. Jumala ei siunaa ihmisen omia suunnitelmia.
-> päinvastoin, mulle on 25 vuotta sitten profetoitu nykyinen työpaikkani, asuinseutu näytetty kuvina jne.
Mun tehtävä on olla tässä kylällä nyt.

Mutta on mulle näytetty näyssä myös etelämaalainen talo. Ja katsoin afrikkalaisen ystäväni kotikaupungin torilta videota, ja koin vahvasti että tuo voi olla joskus mun kotiseutua.

Mutta Jumalalla on aikataulunsa ja Hän tiputtaa niitä asioita rauhallisesti, just oikeaan aikaan. Tänään en tiedä, mikä huomenna mua odottaa.

Btw, Eurooppa alkaa olla kohta vaativin lähetyskenttä kun Afrikassa kristinusko leviää lujaa. Katolinen keski-Eurooppa on pimeyttä täynnä.

Jeesus antoi lähetyskäskyn. "Tehkää kaikki kansa opetuslapsikseni". Ja suomessahan noita muslimivaimoja -otollinen kohde!- riittää.

Sä otat elämän vaan tolleen laiskanpulskeasti etkä edes varo koronaa koska se taivaspaikka on mielestäsi jo taattu.

Mut onko? Mitä olet oikeasti sen eteen tehnyt?
 
vierailija
En huomioi vallitsevia olosuhteita pysyäkseni hengissä -hmm? Selitä toi.

Lähetystyö tarttee lähetyskäskyn Jumalalta. Opetuslapsetkaan eivät huidelleet minne sattuu, vaan Jumala joko kehotti tai kielsi menemästä jonnekin. "Menkää Kreetalle/älkää menkö Turkkiin" tms.

-Mulla ei ole Jumalalta lähetyskäskyä lähteä mihinkään. Jos sitä ei ole, ei saa mennä, koska menisi ns.omassa voimassa ja omin päin. Jumala ei siunaa ihmisen omia suunnitelmia.
-> päinvastoin, mulle on 25 vuotta sitten profetoitu nykyinen työpaikkani, asuinseutu näytetty kuvina jne.
Mun tehtävä on olla tässä kylällä nyt.

Mutta on mulle näytetty näyssä myös etelämaalainen talo. Ja katsoin afrikkalaisen ystäväni kotikaupungin torilta otettua youtube-videota, ja koin vahvasti että tuo voi olla joskus mun kotiseutua.

Mutta Jumalalla on aikataulunsa ja Hän tiputtaa niitä asioita rauhallisesti, just oikeaan aikaan. Tänään en tiedä, mikä huomenna mua odottaa.

Btw, Eurooppa alkaa olla kohta vaativin lähetyskenttä kun Afrikassa kristinusko leviää lujaa. Katolinen keski-Eurooppa on pimeyttä täynnä.

"-Mulla ei ole Jumalalta lähetyskäskyä lähteä mihinkään. Jos sitä ei ole, ei saa mennä, koska menisi ns.omassa voimassa ja omin päin."

Oletko laiska uskovainen, eikö hyvää asiaa pitäisi kaikin voimin levittää.
 

Yhteistyössä