tee lapsia-pilaa kroppasi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi jehna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi jehna

Vieras
Mä tässä pohdin, että onko mitään kohtaa naisen kehossa, johon raskaus, synnytys ja imetys ei tuhoja tekisi???

Vatsa kasvaa - raskausarvet, löysä iho, huonot vatsalihakset yms.
Synnytys - alapään muutokset, sektio-arpi yms.
Hormonit - mm akne, nivleten löystyminen, selkävaivat, mielialan heittelyt..
Rinnat - kasvaa, pienenee, lopputuolsta voi vain arvuutella...
Hiukset ja kynnet - ensin loistavat, mutta imetys kaljuunuttaa ja kynnet häviää
Jalat - kengän numero voi kasvaa

Ja viimeisenä HAMPAAT! Luulis että ne ei kärsis, mutta arvaappa uudestaan! Reikää pukkaa niin maan perkeleesti, että hammaslääkärikin on ihmeissään uusista löydöistä!

:D On se hienoo että on äiti...

Pieni paha nuo muutokset on verrattuna siihen mitä tuhoa syöpähoidot on aiheuttanut mun elimistössä.

Sori kun kerron tällääsestä vaikka ap:n alootus oli varmaan tarkootettu huumorimielellä. On vain ittellä tärkeysjärjestys toinen...

Mul ei noista mitään, noo joo, vatsalihakset treenauksen alla, mutta ei se näytä yhtään pahalta :) Eiköhän nekin ihan tyytyväisiä oo suurimmaksi osaksi, keneen raskaus on jälkensä jättänyt... Tulos on kuitenkin mitä parhain! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pieni paha nuo muutokset on verrattuna siihen mitä tuhoa syöpähoidot on aiheuttanut mun elimistössä.

Sori kun kerron tällääsestä vaikka ap:n alootus oli varmaan tarkootettu huumorimielellä. On vain ittellä tärkeysjärjestys toinen...

joo, no mun paha purkaus johtui noista hampaista, jotka saa toki korjattua, eli vähän eri mittakaavassa pyöritään... Ihan huumorilla heitin :D

No, mun lapset ovat nyt 2v ja 3v:
Vatsa, ennallaan, ei raskausarpia.
Synnytys, no jäi sinne se pieni eppariarpi.
Hormonit, ei ole jäänyt mitään pysyviä ongelmia.
Rinnat, entisellään, pitkähköistä imetyksistä huolimatta.
Hiukset ja kynnet. entisellään.
Jalat, kengän koko tosiaan kasvanut noin numerolla.

Että plussalle omasta mielestäni jäin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Mulla tuli polvitaipeisiin arpia ku jalat turpos :D

:laugh: eli pelkkä maha, rinnat, reidet yhdistelmäkään ei ole riittävä!

Kyllä tohon listään pitää lisätä vielä takapuoli :saint:

Eikä saa unohtaa sitä älyn määrän katoamista jonka se yövalvominen aiheuttaa (ainakin nyt väliaikaisesti) =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tossa kroppakuvaketjussa voi käydä tsekkaamassa, pilaako synnytys naisen vartalon...

ei tää ketju ollut mitään muuta varten kuin huumoria!!! Mua ei toisten röllykät kiinnosta juurikaan, mutta omat hampaani ja ne 10 reikää, jotka on tulleet viimeisen vuoden sisällä vähän ketuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Mulla tuli polvitaipeisiin arpia ku jalat turpos :D

:laugh: eli pelkkä maha, rinnat, reidet yhdistelmäkään ei ole riittävä!

Kyllä tohon listään pitää lisätä vielä takapuoli :saint:

Eikä saa unohtaa sitä älyn määrän katoamista jonka se yövalvominen aiheuttaa (ainakin nyt väliaikaisesti) =)

ai ai, tärkeä asia jäi listastani puuttumaan! Ja voi tuohon varmaan lisätä miehelle koituneet vahingot kun joutuu väistelemään kiukkuista vaimoa ja lentäviä tavaroita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

ihan mielenkiinnosta: millaista tuhoa ne aiheuttavat?

Alkuperäinen kirjoittaja voi jehna:
Mä tässä pohdin, että onko mitään kohtaa naisen kehossa, johon raskaus, synnytys ja imetys ei tuhoja tekisi???

Vatsa kasvaa - raskausarvet, löysä iho, huonot vatsalihakset yms.

(ei oo kuin löysä iho (6kk) synnytyksestä)

Synnytys - alapään muutokset, sektio-arpi yms.

(ei mitään ongelmaa)

Hormonit - mm akne, nivleten löystyminen, selkävaivat, mielialan heittelyt..

Rinnat - kasvaa, pienenee, lopputuolsta voi vain arvuutella...

(Tissit kasvoi ja kutistui entisellen)

Hiukset ja kynnet - ensin loistavat, mutta imetys kaljuunuttaa ja kynnet häviää

(täydellisessä kunnossa kummatkin , paljon paremmat kuin ennen lasten syntymää)

Jalat - kengän numero voi kasvaa

( ei haittaa nyt pääsee aikuisten osastolle)

Ja viimeisenä HAMPAAT! Luulis että ne ei kärsis, mutta arvaappa uudestaan! Reikää pukkaa niin maan perkeleesti, että hammaslääkärikin on ihmeissään uusista löydöistä!

(reiät tuli jo monta vuotta ennen lasten syntymiä :D )

:D On se hienoo että on äiti...

On hienoo olla äiti :D

mulla pieneni perse ja reidet.. ja nyt vihdoin alkanu mahaki pienenee.. synnytyksestä kohta 3v..
mahassa on kyl arpia.. mut se on voi voi :)
tissit kasvo C-D:stä F:ään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mami:
toi oli hauskaa luettavaa. Mutta onneksi kaikki nuo oli vain väliaikaisia mulla. Paitsi rinnat jäi tyhjiksi. Muuten olen taas entiselläni, kuin nuorena.

Peesi! Rinnat ja maha roikkuu vähän enemmän, mutta muuten oon sama kuin ennen. Ja oletan että petraantumista vielä tapahtuu, kuopus on vasta 6kk.

Yhteistyössä