L
"Lissu"
Vieras
[QUOTE="vieras";26824086]Kumpi oli ensin, muna vai kana? Luuletko, että mies ennen pesi vessan ja keräsi turhat tavarat kuljeksimasta, mutta koska ap valitti, hän lakkasi tekemästä niin?
Minä en usko. Ongelma lienee se, ettei mies koskaan tee niitä asioita siivotessaan. Eiköhän se ap:n valitus loppuisi, jos mies kerrankin tajuaisi siivota kunnolla loppuun asti. Ei liene liikaa vaadittu aikuiselta.[/QUOTE]
Täällä nyt kaksi niin eri näkemystä ei vaan pääse samalle aaltopituudelle.
Kepsis on täysin oikeassa noissa asioissa mitä on sanonut ja ilmaissut ne paremmin kuin mitä itse osaan. Kyse on toisen kunnioittamisesta. Sillä kumppanillakin on oikeus asua talossaan kuten haluaa, ja herran tähden siivota kuten haluaa. Ja jos asiantilaan haluaa muutoksen, niin se kannattaisi ajaa läpi siten että toiselle jää silti se oma tila ja itsekunnoitus. Meilä asiat on vain ja ainoastaan parantuneet kun mä lopetin asioista nalkuttamisen.
...tai sitten mulla vaan on poikkeuksellisen fiksu mies.
Täällä nyt kaksi niin eri näkemystä ei vaan pääse samalle aaltopituudelle.
Kepsis on täysin oikeassa noissa asioissa mitä on sanonut ja ilmaissut ne paremmin kuin mitä itse osaan. Kyse on toisen kunnioittamisesta. Sillä kumppanillakin on oikeus asua talossaan kuten haluaa, ja herran tähden siivota kuten haluaa. Ja jos asiantilaan haluaa muutoksen, niin se kannattaisi ajaa läpi siten että toiselle jää silti se oma tila ja itsekunnoitus. Meilä asiat on vain ja ainoastaan parantuneet kun mä lopetin asioista nalkuttamisen.
...tai sitten mulla vaan on poikkeuksellisen fiksu mies.