te viisaat auttakaa mua!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
kuukautiset on myöhässä kohta 3 viikkoa, mutta miksi? en voi olla raskaana. mutta olen lenkkeillyt nyt viime aikoina ja aika paljon...en löydä muuta syyksi mikä selittäis niiden pois jäännin..mikä mua oikein vaivaa?? :(

Miksi et voisi olla raskaana? Anteeksi utelu, mutta mikään ehkäisyhän ei ainakaan ole 100% varma.

Tuo lenkkeily, oletko laihtunut suht nopeasti? Laihtuminen voi vaikuttaa kuukautiskiertoon. Samoin tietty stressi yms. myös.

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Miksi et voisi olla raskaana? Anteeksi utelu, mutta mikään ehkäisyhän ei ainakaan ole 100% varma.

Tuo lenkkeily, oletko laihtunut suht nopeasti? Laihtuminen voi vaikuttaa kuukautiskiertoon. Samoin tietty stressi yms. myös.

en ole laihtunut tai en ole varma..en ainakaan usko, koska se ei näy eikä tunnu missään. en voi olla raskaana koska olen neitsyt..

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
en ole laihtunut tai en ole varma..en ainakaan usko, koska se ei näy eikä tunnu missään. en voi olla raskaana koska olen neitsyt..

Äkillinen muutos elämäntapoihin (siulla tuo lenkkeilyn aloittaminen) voi myös vaikuttaa.

Jos on paljon stressiä, se voi siirtää menkkoja.Onko? Ja kyllä tuolla paljolla liikunnallakin voi ne menkat jäädä, varsinkin jos et ole ollut ennen aktiivinen liikkuja. Mutta tosiaan, siihen monesti liittyy kyllä se laihtuminenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:

Äkillinen muutos elämäntapoihin (siulla tuo lenkkeilyn aloittaminen) voi myös vaikuttaa.

milloinkohan ne sitten alkaa taas? olen syönyt ihan normaalisti ja terveellisesti

Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Jos on paljon stressiä, se voi siirtää menkkoja.Onko? Ja kyllä tuolla paljolla liikunnallakin voi ne menkat jäädä, varsinkin jos et ole ollut ennen aktiivinen liikkuja. Mutta tosiaan, siihen monesti liittyy kyllä se laihtuminenkin...

no jonkun verran on ollut stressiä ja olen saanut myös paniikkikohtauksia, sekä minulla on masennus...voisikohan nuo masennus ja paniikkikohtaukset yhdessä viivästyttää niitä???

Yhteistyössä