Maha pömpöttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juustokuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juustokuu

Vieras
Mikä mua vaivaa... maha pömpöttää vaikka en ole testin mukaan raskaana. Kuukautiset jäi kyllä pois mutta oletan niiden jääneen pois pillereiden takia tai vaihdevuosien. Syönköhän mä liikaa vai onko mulla kasvain tai jotain?

Minulla kanssa ihme turvotusta, testin mukaan en ole raskaana.. kovasti toivoisin kyllä. Vatsaa turvottanut yli viikon verran :o. Mulle kävi niin, että kuvittelin olevani raskaana. Nännit oli ihan pirun kipeät, lämmöt ylhäällä.. ja sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ne alkoi. Yhdellä tipalla. Sitten tiputteli viisi päivää ihme tuhrua. Hajuttomat sekä vetisenveriset menkat. Raskaustesti nega. Ja mahaa turvottaa...

Joo tosiaan yksi tippa tuli ja sekin silloin kahdeksantena päivänä kun jo piti alkaa syömään taas pillereitä tauon jälkeen. Sitten onkin maha ollu ihan sekasin pelosta sillä en toivoisi olevani raskaana. Tai toivoisin mutta nyt on elämäntilanne sellainen ettei vauva sovi kuvioon ollenkaan ja ikääkin alkaa olla joten en enää jaksaisi. Tosiaan raskaustesti onneksi nega mutta silti maha pömpöttää. Voi hitsi. Mikä siihen turvotukseen auttaa -pitääkö syödä vaikka luumuja?

Yhteistyössä