TE saatta nyt päättää lähdenkö englantiin syyskuussa...???

  • Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Äiti
eli gallup lähdenkö tästä sikahysteriasta huolimatta viikoksi englantiin syyskuussa?en ole koskaan ennen käynt....ja mieli tekeekovasti lähteä....eli lähdenkö?lähtisitkö itse?
 
Nythän alkaa uutisten perusteella vaikuttaa siltä, että syksyllä tuo influessa rantautuu tänne muutenkin oikeen rytinällä, joten enpä tiedä onko sen perusteella aiheellista perua matkasuunnitelmia. Toki kyllä ymmärrän huolen. Mutta matkallakin voi, pitää ja kannattaa pitää huolta hyvästä käsihygieniasta. Eli käsidesit ostaa ja pestä käsiä useasti ja huolellisesti eikä turhaan kosketella kasvoja, joista virukset monesti kömpivät ihmiseen sisään.
 
vieras
Oonko mä jossain uutispimennossa kun Englanti on yhtäkkiä joku Angola. On kai täällä tuota sikatautia, mutta suurinpiirtein paha flunssa se tuntuu olevan ja ihmiset odottavat vaan vuoroaan, että millon se iskee. En mä usko, että siihen kuolee. Tänne vaan, jos haluat.
 
Luultavimmin lähtisin, jos se siis muuten olisi mahdollista.
Jos ulkoministeriö esittäisi vahvan suosituksen olla matkustamatta Englantiin ehkä harkitsisin kaksi kertaa, mutta tämänhetkisen tiedon valossa matkustaisin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oonko mä jossain uutispimennossa kun Englanti on yhtäkkiä joku Angola. On kai täällä tuota sikatautia, mutta suurinpiirtein paha flunssa se tuntuu olevan ja ihmiset odottavat vaan vuoroaan, että millon se iskee. En mä usko, että siihen kuolee. Tänne vaan, jos haluat.
mietin vaan sitä eristystä jos sairastuu paikanpäällä, et miten pääsee kotiin..missäpäin enkkua asut?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oonko mä jossain uutispimennossa kun Englanti on yhtäkkiä joku Angola. On kai täällä tuota sikatautia, mutta suurinpiirtein paha flunssa se tuntuu olevan ja ihmiset odottavat vaan vuoroaan, että millon se iskee. En mä usko, että siihen kuolee. Tänne vaan, jos haluat.
mietin vaan sitä eristystä jos sairastuu paikanpäällä, et miten pääsee kotiin..missäpäin enkkua asut?
Asun etelärannikolla. En itse tunne ketään, joka olisi sen sairastanut, mitä nyt paikallislehdestä lukenut juttuja. Ei ketään täälläpäin ole siihen kuollut ainakaan. Jotain luin katuäänestyksesä lehdestä, missä suurin osa ihmisista odotti saavansa sen jossain vaiheessa ja arvelevat sen olevan pahan flunssan tasoa (ellei ole riskiryhmässä tietty). Jos sulla on työpaikka ja asunto, niin jos sairastut, niin varmaan saat saikkua jne. niin kuin muutkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oonko mä jossain uutispimennossa kun Englanti on yhtäkkiä joku Angola. On kai täällä tuota sikatautia, mutta suurinpiirtein paha flunssa se tuntuu olevan ja ihmiset odottavat vaan vuoroaan, että millon se iskee. En mä usko, että siihen kuolee. Tänne vaan, jos haluat.
mietin vaan sitä eristystä jos sairastuu paikanpäällä, et miten pääsee kotiin..missäpäin enkkua asut?
Asun etelärannikolla. En itse tunne ketään, joka olisi sen sairastanut, mitä nyt paikallislehdestä lukenut juttuja. Ei ketään täälläpäin ole siihen kuollut ainakaan. Jotain luin katuäänestyksesä lehdestä, missä suurin osa ihmisista odotti saavansa sen jossain vaiheessa ja arvelevat sen olevan pahan flunssan tasoa (ellei ole riskiryhmässä tietty). Jos sulla on työpaikka ja asunto, niin jos sairastut, niin varmaan saat saikkua jne. niin kuin muutkin.
ok,kiitti vastauksista. joo saanhan mä saikkku mut ahistaa jos pitää olla lapsista niin kauan erossa jos enkuissa sairastuu..mut enköhän mä nyt uskaltaudu sinnepäin!=)

 

Yhteistyössä